ماوس مشخصات، خرید و قیمت ماوس فروش ویژه مقداد آی تی | asusmag

از دیگر ماوس‌های مناسب برای بازی می‌توان به ماوس ای فورتک، ماوس ایسوس و ماوس ام اس آی اشاره کرد. تولید کننده‌ی ماوس گیگابایت نیز ماوس‌های بسیار خوب و البته گران‌قمیتی برای گیمینگ تولید می‌کند. موس تراست بی سیم مخصوص بازی مدل GXT 130 Ranoo trust یکی از شرکت های تولید کننده تجهیزات و لوازم جانبی کامپیوتر گیمینگ می باشد. در این محصولات از جدیدترین تکنولوژی های روز دنیا و بهترین متریال استفاده شده است. موس بی سیم تراست مدل GXT 130 Ranoo دارای روشنایی LED است که حسگر اپتیکال با دقت 2400-DPI دارد.

http://738sms.ir

ماوس‌ اپتیکال لامپ LED دارد و دارای سنسوری برای تصویربرداری بازتاب لامپ LED روی پد بهره می برد. با تغییر در تصاویری که سنسور می گیرد جهت و سرعت حرکت این دستگاه را تشخیص خواهد داد. جالب است بدانید که ماوس سیم دار نسبت به نوع بی سیم بهتر است یعنی ارتباطش سریع تر و قوی تر است.

  • جالب است بدانید که ماوس سیم دار نسبت به نوع بی سیم بهتر است یعنی ارتباطش سریع تر و قوی تر است.
  • ماوس‌های عادی معمولاً دارای 3 دکمه هستند، در حالی که ماوس‌های گیمینگ اکثراً دارای تعداد بیشتری دکمه هستند تا برای انجام کارهایی با سرعت بالاتر در بازی تنظیم شوند تا به فردی که بازی می‌کند سرعت واکنش‌پذیری بالاتری بدهد.
  • البته در بعضی سطوح و برخی مدل ها استفاده از پد برای استفاده روان تر از موس الزامی می باشد.
  • می خواهیم چند مارک خوب که ماوس های مطلوبی تولید و عرضه می شود را معرفی کنیم.
  • مجموعه مقداد آی تی در نظر دارد با استفاده از همفکری هموطنان گرامی در سرتاسر ایران امکانات منحصر به فردی را در سایت راه‌اندازی و اجرا نماید، لذا نظرات، ایده‌ها و ابزارهای مورد نظر خود را به ایمیل ارسال نمایید.
در این راه با حمایت شما، همواره به دنبال پیشرفت خواهیم بود. نوع دیگر موس کامپیوتر، موس ارگونومیک است که ویژگی اساسی و اصلی موس های ارگونومیک در طراحی آن هاست، این موس ها به صورتی طراحی می شوند که دست شما در حالت طبیعی تری قرار بگیرد و همین امر باعث می شود که دست کمتر خسته شود. امروزه بیشتر ماوس هایی که در بازار وجود دارند و معمولا در همه جا از آن ها استفاده می شود، از نوع اپتیکال هستند. ماوس اپتیکال برای تصویر برداری، از سنسوری برای تصویربرداری از بازتاب یک لامپ LED که در داخل موس تعبیه شده بر روی ماوس پد استفاده می کند.

ماوس تسکو مدل TM 212

کار کردن با ماوس لیزری روی سطح شیشه و سطوح براق امکان پذیر است. مجموعه برگ مارکت در تلاش است برای شما تجربه یک خرید آسان، مطمئن و بدون واسطه را رقم بزند. زیرا یکی از اصول فروش خوب و پربازده عرضه مستقیم کالا است، از سوی دیگر خرید بدون واسطه توسط مشتری می تواند خریدار را به پیدا کردن بهترین کالا با پایینترین قیمت کمک کند .

شما میتوانید برای خرید و مقایسه انواع ماوس های کامپیوتر بهفروشگاه اینترنتی مقداد ای تیمراجعه کنید. یکی از مشخصات اصلی که در هنگام خرید ماوس باید به آن دقت داشته باشید، DPI یا نقطه بر اینچ است. به عبارت ساده، این شاخص، نشان می‌دهد که ماوس شما با هر اینچی که جا به جا می‌شود، نشانگر ویندوز را چقدر جا به جا می‌کند. این ماوس‌ها مجله خبری محصولات ایسوس اولین بار توسط شرکت اپل و برای استفاده از کامپیوترهای این برند، وارد بازار شدند ولی بعد از چند سال، فراگیر شدند. البته، اپل فناوری مولتی‌تاچ را نیز توسعه داد که به کاربران اجازه‌ی اسکرول کردن و سوییپ‌ کردن را تنها با حرکت انگشتان روی سطح ماوس می‌دهد. این قابلیت‌ها، می‌توانند کارهای روتین را بسیار راحت‌تر و مؤثرتر کنند.

فیلتر براساس قیمت