نسخه ی نمایشی Dragon's Dogma 2 ممکن است در دست آماده سازی باشد

نسخه ی نمایشی Dragon's Dogma 2 ممکن است در دست آماده سازی باشد

CAPCOM ممکن است در حال آماده شدن برای انتشار دمو Dragon's Dogma 2 بر روی رایانه شخصی باشد. کاربر Reddit CannedBeanofDeath یک برنامه جالب جدید Steam مربوط به بازی را مشاهده کرد که “رایگان در صورت تقاضا” خواهد بود.

ناشر ژاپنی هنوز اظهار نظری نکرده است، اما یک سابقه مستقیم برای اولین بازی وجود دارد. نسخه اصلی Dragon's Dogma در تاریخ 24 تا 25 آوریل، تقریباً یک ماه قبل از عرضه بر روی کنسول‌های پلی‌استیشن 3 و ایکس‌باکس 360، یک نسخه نمایشی دریافت کرد. اگر همین امر در مورد دنباله آن صدق کند، دمو Dragon's Dogma 2 باید قبل از پایان ماه ظاهر شود.

در نسخه ی نمایشی بازی اصلی، بازیکنان به سیستم کامل خلق شخصیت دسترسی داشتند و می توانستند دو کلاس (Vocations) را در دو رویارویی با باس های مختلف از بازی امتحان کنند. شخصیت های ایجاد شده در نسخه ی نمایشی می توانند سپس به عنوان کامل منتقل شوند. این امکان وجود دارد که CAPCOM انتخاب مشابهی برای دنباله داشته باشد.

بازی Dragon's Dogma 2 قرار است در تاریخ 22 مارس برای رایانه های شخصی، پلی استیشن 5 و ایکس باکس سری S|X با قیمت 70 دلار عرضه شود (احتمالاً سایر بازی های CAPCOM در این محدوده جدید دنبال می شوند). با استفاده از موتور RE Engine، یک جهان باز چهار برابر بزرگتر از بازی قبلی است.

خالق سری Hideaki Itsuno ادعا کرد که این یک بازی شبیه‌سازی دنیای فانتزی است که به لطف تاکید آن بر فیزیک و هوش مصنوعی، با Pawns بسیار بهبود یافته است. چهار حرفه اصلی (کماندار، جنگنده، جادوگر و دزد) در دسترس هستند، در حالی که حرفه های پیشرفته شامل Mystic Spearhand، Magick Archer، Sorcerer، Trickster، Warrior و Wayfarer است. با وجود مخفی نگه داشتن آنها توسط CAPCOM، ممکن است دیگران در بازی کامل حضور داشته باشند.

نسخه ی نمایشی Dragon's Dogma 2 ممکن است در دست آماده سازی باشد
نسخه ی نمایشی Dragon's Dogma 2 ممکن است در دست آماده سازی باشد

اخیرا، Itsuno-san تایید کرد که Dragon's Dogma 2 دارای نرخ فریم بدون محدودیت است. در حالی که این خبر خوبی برای رایانه شخصی است، کاربران کنسول می‌خواهند این گزینه را محدود کنند که نرخ فریم را محدود کند زیرا نرخ فریم بدون محدودیت ممکن است باعث ایجاد لکنت شود. در رایانه شخصی، بازی از NVIDIA DLSS 3 (نسل فریم) نیز پشتیبانی خواهد کرد.

این داستان را به اشتراک بگذارید

فیس بوک

توییتر

منبع: https://wccftech.com/dragons-dogma-2-demo-might-be-under-preparation/