روزنامه ایران 1390 08 08: ورود برخی کالاهای فلزی به تابلو چندکالایی بورس کالا | brassonline

از دیگر مزایای حضور و فعالیت در بورس کالا می‌توان به معرفی محصول تولیدی خود به سایر متقاضیان داخلی و خارجی اشاره کرد. همچنین از طریق این بورس می‌توان امتیازاتی مانند تسهیلات بانکی دریافت کرد و در صورت هرگونه خسارت، اتاق پایاپای به موضوع شما ورود کرده و بدون نیاز به مراجع قضایی آن را حل می‌کند. بنابراین عرضه محصول از طریق بورس کالا باعث کاهش ریسک معامله‌شده و یک تبلیغ بزرگ برای عرضه‌کنندگان محسوب می‌شود.

اطلاعیه عرضه بورس کالا امروز

بورس کالای ایران نیز همانند بازار بورس یک سایت دارد به آدرس اینترنتیime.co.ir که تمامی افراد می توانند از امکاناتی که بورس کالای ایران به صورت مجازی در این سایت ارائه نموده است بهره مند گردند. در ادامه میلگرد ساده صنعتی با رسیدن تنها 550 تن از حجم خود به تابلوی معاملات ، همین میزان تقاضا را نشان داد و میانگین قیمت 216 هزار و 663 ریال در تابلوی معاملات ثبت شد . برای مشاهده آخرین بروزسانی قیمت ها از محصولات فولادی و آهن آلات می توانید به صفحه نخست وبسایت فولادین مراجعه نمایید .

در ادامه نماد میلگرد سبد هریک از کارخانجات تولیدی آورده شده است. لازم است پیش از خرید نسبت به نماد هریک از کارخانجات اطلاعات لازم را کسب نمایید. اطلاعات کامل در سایت رسمی بورس کالا به آدرس CO.Ir قابل وام بانکی صنایع فلزی رویت است. تالار بورس مکانی است که کارگزاران به نمایندگی از خریداران و عرضه کنندگان به معامله می پردازند و کارگزاران ناظر و منشی تالار نیز به روند معاملات نظارت می کند.

برای دریافت اطلاعات بیشتر در مورد حساب وکالتی بورس کالا کلیک کنید. در قرارداد آتی که به معنای آینده است کلیه امور معامله از پرداخت وجه گرفته تا تحویل کالا در زمان آینده و طبق قیمت توافق شده انجام می‌گیرد. بنابراین هنگام رسیدن زمان معامله، وجه موردنظر پرداخت‌شده و کالا در اختیار خریدار قرار می‌گیرد. بعد از کلیک بر روی گزینه اخذ کد آنلاین بورس کالا، شما وارد صفحه زیر می شوید. با وجود رقابت قیمتی بالا برای شمش فولاد در معاملات دوشنبه گذشته، افزایش چشمگیر میزان عرضه میلگرد در رینگ داخلی بورس‌کالا طی روز گذشته مانع وقوع التهاب در دادوست … خرید آهن اسفنجی در بورس کالا از اول خرداد ماه با توجه به سهمیه شرکت ها در بهین یاب امکانپذیر می باشد.

بازار فیزیکی بورس کالا

امروز 2 آذر ماه 1401، هزار تن ورق قلع‌ اندود شده از روز تابلوی بورس کالا حذف شد. تالار محصولات صنعتی و معدنی بورس کالا میزبان عرضه ۳۲۵ هزار و ۳۹۶ میلگرد است. به هیچ عنوان بورس کالای ایران را نمی توان با خارج از ایران مقایسه نمود زیرا مکانیزم ‌ها، حراجی ها، روش های تحویل و تسویه کالا در کشور ایران با کشور های دیگر متفاوت می باشد. محصولاتی که به دلایل مختلف ازجمله تأیید کیفیت توسط متقاضی به مراجعه حضوری نیاز دارند یا اینکه عرضه آن‌ها تداوم ندارد یا به هر دلیل دیگری نمی‌توانند در بازار فیزیکی حضورداشته باشند، در بازار دیگری تحت عنوان بازار فرعی دادوستد می‌شوند. محصولات این بازار نیز عبارت‌اند از محصولات پتروشیمی، کشاورزی، معدنی، پلیمر و صنعتی و …

  • اما بالاخره طلسم شکست و پژو 207 با گیریکس دستی امروز برای بار هشتم روی تابلوی بورس کالا رفت.
  • ۱۱ روز بعد از دومین فروش بورسی یعنی در 19 آذرماه 1401 بار دیگر پژو 207 شال و کلاه کرد تا به تالار بورس کالا برود.
  • در پایان معاملات امروز محصولات فولادی در بورس کالا، مقدار عرضه با ۴۱ درصد ریزش به حجم ۱۱۹ هزار و ۶۹۰ تن معامله شده و با تقاضای ۲۶۶ هزار و ۷۳۶ تنی مواجه شد.
  • کاهش ریسک بین عرضه کننده و متقاضی کالا به دلیل اجرای عملیات از طریق اتاق پایاپای.
  • اطلاعات مندرج در این پایگاه فقط جهت مطالعه کاربران با رعایت شرایط اعلام شده است.
روزنامه ایران 1390 08 08: ورود برخی کالاهای فلزی به تابلو چندکالایی بورس کالا | brassonline