قیمت و خرید مادربرد کامپیوتر گیمینگ، خانگی و اداری لیون کامپیوتر | asusmag

اما مادربردهایی که برای سیستم های کامپیوتری معمولی طراحی شده اند، به طور معمول قدرت کمتری به نسبت مادربرد گیمینگ دارند و همچنین هزینه آن ها نیز به نسبت کمتر خواهدبود. سوکت CPU مادربرد Mini-ITX مشابه سوکتیه که در مادربردهای بزرگ‌تر می‌بینید، ولی تعداد پورت‌ها مجله خبری محصولات ایسوس و اسلات‌های اون کمتره. یک مادربرد Mini-ITX بیشتر از یک اسلات PCIe و دو اسلات رم DIMM نداره. بعضی قابلیت‌ها مثل توانایی اورکلاک هم بسته به مدل مادربرد ممکنه فرق داشته باشه. همچنین، کیس‌های Mini-ITX برای اتصال به انواع هارد فقط 4 پورت ساتا دارن.

  • بااین‌حال، در برخی از ترکیب‌های CPU/مادربرد، سوکت‌های M.2 مستقیماً به CPU متصل می‌شوند؛ زیرا بسیاری از محصولات جدید بیش از ۱۶ خط PCIe را پشتیبانی می‌کنند و بدین ترتیب حافظه‌ی M2 پهنای باند مستقلی برای خود خواهد داشت.
  • تمامی حقوق این وبسایت متعلق به شرکت نت ران (فن آوران تیوا آرنا) می‌باشد.
  • در اينجا مي‌توان از چند شركت معروف در زمينه توليد مادربردهاي به‌صرفه و كاربردي نام برد.اين شركت ها با قيمت خوبي كه براي مادربردهاي باكيفيت و كاربردي خود ارائه مي‌دهند.
  • و انواع محصولات اختصاصی سازنده استفاده می شود که در فروش مادربرد تاثیر بسیاری دارد.

اگه میخواین سیستم جدیدی اسمبل کنین، مادربردی رو انتخاب کنین که مناسب نیازهای شما باشه و همچنین با تجهیزات و قطعات دیگه همخونی داشته باشه. مادربرد‌های دیگه‌ای هم از نظر ابعاد و هم از نظر سوکت وجود دارن اما مثل انواع گفته شده در این مقاله کاربردی نیستن. اگه سوالی راجع به مادربرد دارین، می‌تونین در قسمت نظرات کامنت کنید. قیمت محصولاتی که قصد خریدشان را داریم، همیشه یکی از معیار های مهم برای خرید محصولات مختلف است و ما همیشه دوست داریم مناسب ترین خرید را داشته باشیم. اگر قصد خرید مادربرد های مختلف با قیمت مناسب را دارید، می توانید مادربرد های مورد نظر خود را با بالاترین کیفیت و مناسب ترین قیمت در گلکسی پیکسل؛ وب سایت فروش تجهیزات کامپیوتری خریداری فرمایید.

مادربرد ام اس آی مدل MSI PRO B660M-E DDR4 M-ATX

استفاده از قطعات الکترونیکی باکیفیت و تعداد فازهای مورد استفاده در طراحی این بخش باعث افزایش کیفیت و تغذیۀ پایدار بخش‌های مختلف سیستم و به ویژه پردازندۀ آن می‌شود. در ابتدا اگر قصدتان پیدا کردن مدل مادربرد کامپیوتر می باشد به قسمت آخر مطلب مراجعه نمایید و فیلم آموزش مستقیم پیدا کردن مدل مادربرد را مشاهده نمایید. خارج کردن و نصب مجدد باتری مادربرد گاهی برای رفع مشکلات کامپیوترهای قدیمی مفید است. اگر باتری را برداشته و مجدداً نصب کنید، رمز عبور BIOS و دیگر تنظیمات نیز به طور کامل پاک خواهند شد. زیرا مادربردها هنوز بخشی به‌نام ساعت زنده دارند و کامپیوترها باوجود خاموش و روشن شدن، زمان را مانند ساعت کوارتز حفظ می‌کند.

http://738sms.irحافظه دسترسی تصادفی بی ثبات است ، به این معنی که وقتی خاموش شود ، محتویات خود را از دست می دهید. این با حافظه غیر فرار مانند دیسک های سخت و فلش مموری متفاوت است که برای حفظ داده ها به منبع تغذیه نیاز ندارند. LGA 775 در میان دیگران شناسایی کنید، این می تواند به شما در شناسایی پردازنده مناسب در سوکت کمک کند. این مسئول واگذاری ، رمزگشایی و اجرای دستورالعمل های برنامه و همچنین انجام محاسبات ریاضی و منطقی است.

هنگام بوت شدن سیستم و قبل از نمایش لوگوی ویندوز، اطلاعات مادربورد نمایش داده می‌شود. برای اینکه بتوانید این اطلاعات را بنویسید، می‌توانید از دکمه Pause/Break استفاده کنید تا فرصت لازم برای نوشتن و یا دیدن دقیق مدل مادربرد را داشته باشید. تعمیرات لپ تاپ، تبلت، کامپیوتر، All-in-One، بورد و تعویض انواع پورت و چیپست خود را به صورت تخصصی با تجهیزات پیشرفته، به فالیک بسپارید. پاورسوئیچ نرم‌افزاری است و درواقع مادربرد را روشن یا خاموش نمی‌کند بلکه مدارهای روی برد، سوئیچ ولتاژ را با دو پین کنترل می‌کنند و هنگامی که آن‌ها به هم وصل شوند (اتصال کوتاه)، بسته به وضعیت فعلی آن، مادربرد را خاموش یا روشن می‌کند. همین قضیه در مورد ریست‌سوئیچ نیز صدق می‌کند؛ مگر اینکه مادربرد همیشه خاموش شود و بعد بلافاصله دوباره روشن شود.

اسلات کارت گرافیک AGP  یا PCI Express