آگهی‌های انواع مادربرد کامپیوتر در دیوار تهران | asusmag

بنابراین برای انتخاب یک مادربرد مناسب حین خرید سیستم گیمینگ، باید براساس مطالعه و تحقیق یا استفاده از مشاورۀ مشاوران فروش، از مادربوردی با چیپست مناسب برای سیستم گیمینگ استفاده کرد. اتصالات داخلی مادربرد را چک کنید این بخش مربوط به هارد ها و سایر دستگاه ها یا اتصلات داخلی در سیستم شما است و بر اساس مشخصاتی که مادربرد شما دارد می توانید قطعات جانبی مثل کارت صدا ، کارت شبکه ، هارد و ….را انتخاب کنید تا با مادربرد سازگار باشند. مادربردهای دو یاچند کاناله با کانالهای ارتباطی بیشتر به سرعت سیسستم شما بسیار کمک می کند در انتخاب یا خرید مادر برد چند کاناله باز هم cpu و ram ها نیز باید چند کانله باشند. چیپ‌های بیشتر برای کمک بیشترپردازنده‌ها و تراشه‌ها در پشتیبانی یا اتصال محدودیت دارند؛ ازاین‌رو بیشتر تولیدکنندگان مادربرد با استفاده از دیگر مدارهای مجتمع، محصولاتی با ویژگی‌های بیشتری ارائه می‌دهند. به‌عنوان مثال، این ویژگی‌ها ممکن است افزودن پورت‌های SATA بیشتر یا کانکتورهای دستگاه‌های قدیمی باشد.

خرید مادربرد جت وی Jetway

اگر به‌طور دقیق بخواهیم به آن اشاره کنیم، ریست سوئیچ، کانکتورهای LED و بلندگوها ضروروی نیستند. اطلاعات زیادی در فضای وب در مورد نحوه‌ی عملکرد آن‌ها وجود دارد؛ اما توضیح کوتاهی درباره آن‌ها به خوانندگان زومیتی ارائه می‌دهیم. معمولاً به هر VRM یک فاز گفته می‌شود و وجود مجله خبری محصولات ایسوس چندین فاز ضروری است؛ زیرا به‌تنهایی نمی‌توانند جریان کافی را برای پردازنده‌های مدرن تأمین کنند؛ مادربرد مورد نمایش دارای هشت VRM است و سیستم «هشت‌فاز» نامیده می‌شود. وجود پین‌های ۱۲ ولتی باعث ایجاد مشکل بزرگتری شده است؛ درواقع پردازنده‌ها روی آن ولتاژ کار نمی‌کنند.

asus PRIME Z790 P CSM DDR5 LGA1700 ATX Motherboard

از دیگر قابلیت‌های مادربرد UEFI انتخاب بوت و تغییر تنظیمات اختصاصی متعدد مادربرد است. مادربرد UEFI یا Unified Extensible Firmware Interface باهدف جایگزینی BIOS معرفی شد. این استاندارد بین تولیدکنندگان تراشه همچون AMD، اینتل و با حضور شرکت مایکروسافت و تولیدکنندگان کامپیوتر شخصی تصویب شد.

  • مادربرد به طور مستقیم یا غیرمستقیم به هر قسمت از کامپیوتر متصل می شود.
  • اما اگر قصد دارید باتری لپ‌تاپ خود را تعویض کنید، ابتدا باتری اصلی آن را جدا کنید.
  • مادربرد UEFI یا Unified Extensible Firmware Interface باهدف جایگزینی BIOS معرفی شد.
  • مادربرد قطعاتی مانند سی پی یو، رم، هارد دیسک، درایوهای نوری، کارت گرافیک، کارت صدا و سایر پورت‌ها و کارت‌ها را به صورت مستقیم یا از طریق کابل به هم متصل می‌کند.
به عنوان مثال اگر بخواهید ریگ های خود را در کیس های سرور نصب کنید، مادربرد BIOSTAR TB250-BTC D+ به دلیل طراحی بدون نیاز به رایزر، می تواند یک انتخاب ایده آل برای شما باشد. اما به جز این مادربرد، برند ایسوس نیز با مادربرد ASUS B250 MINING EXPERT این روزها توانسته است حسابی جای خود را در میان علاقمندان به این حرفه باز کند. شرکت بایوستار یکی دیگر از شرکت های تولید کننده قطعات سخت افزاری کامپیوتر می باشد که قدمت این کارخانه تولیدی به حدود 4 دهه قبل باز می گردد. این شرکت تایوانی با نوآوری هایی که از خود نشان داده است توانسته به محبوبیت زیادی دست یابد و در حال حاضر جزو برندهای برتر در دنیای کامپیوتر محسوب می شود. محصولات این شرکت بر اساس گواهینامه های استاندارد و مطابق با تکنولوژی روز دنیا تولید شده و توانسته است در بین کشورهای گوناگون از جمله ایران به محبوبیت زیادی دست یابد. مادربرد مدل TB250 BTC PRO این برند به دلیل کیفیت خوبی که دارد جزو بهترین مادربردها برای استفاده در استخراج ارزهای دیجیتال در سال گذشته محسوب شده است.

است و باید مطمئن هنگام خرید مادربرد مطمئن شوید که مادربرد کامپیوتر شما می تواند از کارت گرافیک مورد نیاز شما برای استفاده های مورد نظرتان پشتیبانی کند. چنانچه قصد استخراج ارز دیجیتال را داشته باشید، برای ایجاد یک سیستم ماینینگ یا همان ریگ استخراج، احتیاج به مادربرد مناسبی دارید. لزوما این که یک مادربرد بتواند از چند کارت گرافیک پشتیبانی کند همیشه به معنای مناسب بودن آن برای کار ماینینگ نیست.

http://738sms.ir