لیست قیمت مادربورد، ۱۸ بهمن ترب | asusmag

پس از مدتی خط تولید محصولات اصلی این شرکت با نام تجاری جی فورس به بازار عرضه گردید. خوب است بدانید که محصولات این برند رقیب اصلی نام تجاری رادئون از محصولات شرکت AMD است. انویدیا در حال حاضر لقب بزرگترین شرکت تولید کننده پردازنده های گرافیکی در جهان را از آن خود کرده است و با بیش از 10 هزار کارمند، به یکی از معروف ترین و معتبرترین کمپانی های جهان تبدیل گشته است. گرچه پردازنده اینتل همچنان در عملکرد تک هسته ای بسیار قدرتمندتر از ای ام دی است، اما وقتی صحبت از عملکرد چند هسته ای به میان آید، پردازنده رایزن بی مانند است. به عنوان مثال مادربرد B350 MORTAR از برند MSI از چیپ ست B350 شرکت ای ام دی استفاده می کند و این چیپ ست در کنار سوکت سی پی یو AM4 امکان استفاده از سی پی یوهای قدرتمند رایزن را فراهم می آورد.

خرید و قیمت مادربرد کامپیوتر

این مادربرد ها سرعت باس خیلی بالایی دارن (1600 مگاهرتز) و به خاطر همین تطابق‌پذیری اونا خیلی خوبه. این مادربرد ها از پردازنده‌های Celeron، پنتیوم 4، پنتیوم D، پنتیوم XE و Celeron D پشتیبانی می‌کنن. علاوه بر این با CPU های Intel Core 2 Dou، Intel Core 2 Quad و Intel Xeon هم سازگاری دارن. مادربردهای Mini-ITX مجله خبری محصولات ایسوس معمولا شکل مربعی دارن و ابعادشون 17×17 سانتی‌متره و به دلیل کوچک بودن قابلیت‌های کمتری نسبت به بقیه مادربردها دارن. این دسته‌بندی‌ها بر اساس سایز و اندازه و شکل ظاهری مادربورد ها هستن. اما این موضوع همیشه صدق نمی‌کنه و بعضی وقت‌ها مادربرد با اندازه‌ی کوچیک‌تر قابلیت‌های بیشتری نسبت به مادربرد بزرگ‌تر داره.

مادربرد گیمینگ ایسوس ROG STRIX Z690-E WIFI

است و معمولا در مادربردهای مختلف بین 4 تا 10 عدد از این پورت وجود دارد. برای اتصال مادربرد به بخش منبع تغذیه مورد استفاده قرار می‌گیرند که از مهم‌ترین آنها می‌توان به کانکتور 24پین مادربرد و 8پین پردازنده اشاره کرد. فضای فیزیکی موجود در مادربرد برای نصب حافظۀ رم است که تعداد آن در مادربردهای جدید سری دسکتاپ 2 یا 4 عدد است. یکی دیگر از نکات مهم و به عبارت بهتر یکی از تفاوت‌های مهم در مادربردها مربوط به پیکربندی بخش VRM یا مدار تغذیۀ مادربرد است که تاثیر بسزایی در قیمت نهایی محصول و پایداری آن در شرایط مختلف، به ویژه در زمان اورکلاک سیستم خواهد داشت.

http://738sms.ir

این مادربرد ها در پکیج PGA وجود دارند و سرعت باس آنها نیز چیزی میان 66 تا 133 مگاهرتز می باشد. اینها پردازنده‌های گرافیکی نسبتاً کم‌مصرفی هستند که برای کارهای روزمره و معمولی عالی هستند، اما فقط از بازی‌هایی با گرافیک پایین پشتیبانی می‌کنند. هستید که زیر تلویزیون قرار می گیرد و قیمت مادربرد آن باید پایین باشد احتمالاً یک مادربرد بسیار کوچکتر یا مادربرد ارزان می خواهید.

  • از موبایلی که در دستان شما قرار دارد تا کامپیوتر شخصی شما و حتی تلویزیون ها همگی دارای این قطعه هستند.
  • در مادربرد مورد مثال، درگاه‌های SATA (که برای اتصال هارددرایوها، دی‌وی‌دی رایترها و… استفاده می‌شوند) به دلیل محدودیت پهنای باند ارتباطی کلی مادربرد که در بالا گفته شد، گروه‌بندی شده است.
  • برای اطلاع از جدیدترین قیمت ورک استیشن ، قیمت لپ تاپ و قیمت کامپیوتر می‌توانید روی لینک‌ها کلیک کنید.
  • سلام، باید همه‌ی اجزا رو چک کنید، اول از همه ببینید که رم‌ها به درستی در جای خودشون قرار گرفتن یا خیر (در بالا و پایین هر اسلات رم دکمه‌هایی قرار داره که باید به درستی بسته شده باشه) بعد از اون به سراغ بقیه‌ی اجزا برید.
  • اونا یکسری از پل‌ها و چیپست‌های IC مادربرد هستن، برای هماهنگی فرایند‌های داخلی خود مادربرد برنامه ریزی شدن.
تنظیمات خاصی که برای استفاده از فرکانس‌های بالا و خارج از استاندارد اصلی حافظۀ رَم مورد استفاده قرار می‌گیرد و دسترسی به آنها معمولا از طریق بخش بایوس سیستم امکان‌پذیر است. این تنظیمات نیز همانند فرکانس حافظه به مدل حافظۀ رم، پردازنده و مادربرد بستگی دارد. محل نصب پردازنده بر روی مادربرد است که از یک پایه و قفل فلزی و تعداد زیادی پین تشکیل شده که آرایش و تعداد این پین‌ها در هر سوکت متفاوت است. از جدیدترین سوکت‌های ارائه شده می‌توان به سوکت Intel LGA1700 و AMD AM5 اشاره کرد. احیاناً اگر باتری با لحیم کاری به مادربرد کامپیوتر متصل شده باشد یا باید مادربرد را کامل تعویض کنید یا تعمیرکار باتری را تعمیر یا تعویض کند. صفحه‌ی تنظیمات BIOS به کاربر این امکان را می‌دهد تا تنظیمات سطح پایین سخت‌افزار کامپیوتر را تغییر دهد.

–    نوع رم و محدوده فرکانس قابل پشتیبانی