خرید بهترین و جدیدترین انواع موس با قیمت مناسب Mouse بروزکالا | asusmag

همان طور که مشخص است این وسیله سیم ندارد و با گیرنده‌ای که در کنار آن دریافت می‌ کنید با امواج رادیویی RF اطلاعات را به کامپیوتر می فرستد. این مراحل این گونه صورت می پذیرد که ابتدا اطلاعاتی که کلیک شده اند از طریق فرستنده ای که در این دستگاه تعبیه شده است، برای گیرنده فرستاده می شود. پس از آن گیرنده اطلاعات را دریافت می کند و به رایانه انتقال می دهد تا نوبت به اجرای دستورات برسد. البته تمامی وسیله های بی ‌سیم این گونه کار نمی‌کنند بعضی از آنها با کمک بلوتوث و برخی دیگر از استاندارد بی‌سیم ۲٫۴GHz بهره می برند.

ماوس مخصوص بازی تسکو مدل GM 790

بعد از آن لاجیتک در سال ۱۹۹۱ اولین ماوس بیسیم با امواج رادیویی را به بازار عرضه کرد که نیازی به حضور در دامنه دید گیرنده نداشت. ما تلاش می‌کنیم با تضمین بر اصل بودن کالا و بهترین قیمت، تجربه‌ای لذتبخش از یک خرید اینترنتی را برای کاربران خود به وجود آوریم. ماوس‌های سیم‌دار ارتباط قوی‌تر و سریع‌تری نسبت به موس های بیسیم دارند و وزن کمتری داشته و نیازی به شارژ شدن ندارند. شما عزیزان می توانید برای دریافت اطلاعات کامل هر یک از محصولات و دیدن تنوع ماوس های مختلف به فروشگاه اینترنتی بروزکالا مراجعه نمایید.

  • طول کابل این موس با سیم 150 سانتی متر بوده و دارای قابلیت کلیک بی صدا می باشد.
  • ماوس‌های گیمینگ یا ماوس بازی بیشتر برای گیمرها کاربرد دارد.
  • در صورتی که اگر پورت USB کار نکرد از دیگر پورت‌ها استفاده کنید و آنها را تست کنید.
  • شرکت A4Tech از سال 1987 فعالیت خود را در تایوان شروع کرده است و محصولاتی از قبیل ماوس ، کیبورد ، هدست ، گیم پد ، وب کم ، اسپیکر و دیگر لوازم جانبی کامپیوتر را در لیست تولیدات خود دارا می باشد.
برای یک گیمر حرفه ای کوچک ترین تاخیر در حد صدم ثانیه نیز اهمیت بسیاری دارد. سرعت پاسخگویی پارامتر مهمی در هنگام خرید ماوس گیمینگ محسوب می شود. مورد بعدی که باید به عنوان یک گیمر به آن توجه کنید اندازه، جنس بدنه و ارگونومی موس است. عدم رعایت این مجله خبری محصولات ایسوس مورد در استفاده های طولانی باعث اسیب دیدن مچ دست خواهد شد. برند های لاجیتک رپو بیاند ای فورتک ریزر جز برند های تولید کننده موس های گیمینگ هستند و شما میتوانید از بین محصولات متوع این دسته در فروشگاه لاجی لوک ماوس گیمینگ خود را انتخاب کنید.

ماوس بیاند

موس هترون بلوتوث مدل Bluetooth HMBT125SL برند هترون از تولیدکنندگان در زمینه تجهیزات و لوازم جانبی با قیمت مناسب است. موس هترون بلوتوث مدل HMBT125SL از تولیدات این شرکت می باشد. نوع حسگر این موس اپتیکال و دقت آن 800 الی 1600 و دارای 4 کلیک است. از امتیازات این موس می توان به داشتن کلیک بی صدا و قابلیت کار… پاور بانک یک باتری قابل حمل است که در ظرفیت های مختلف طراحی و تولید می شود و قابلیت شارژ کردن دستگاه های الکترونیکی از جمله گوشی موبایل، تبلت، لپ تاپ، ساعت هوشمند و دیگر لوازم الکترونیکی را دارد. از طرفی این باتری قابل حمل خودش قابلیت شارژ شدن مجدد را دارد و می توانید آن را در هر جایی استفاده نمایید.

ماوس وایرلس شیائومی مدل Silent Edition ا Xiaomi Mi Dual Mode Wireless Mouse Silent Edition_

همچنین خرید Mouse اصل و با کیفیت نیز اهمیت بسیار زیادی دارد. این محصول با یک طراحی فوق العاده و حسگری اپتیکال یکی از بهترین انواع بی سیم به شمار می آید. این وسیله حالت پذیر است و به شما حق انتخاب بین دو مدل خمیده و صاف را خواهد داد.

http://738sms.ir