قیمت خرید هارد کامپیوتر به همراه یکسال گارانتی بازیابی اطلاعات هاردیاب | asusmag

هاردهای اینترنال و اکسترنال معمولی همانطور که از نام آن‌ها مشخص است برای کاربران عادی درنظر گرفته شده است. هاردهای اینترنال کامپیوتر، هاردهای اینترنال لپ‌تاپ و اکثر هاردهای اکسترنال در این دسته قرار می‌گیرند. اگر قصد خرید هارد کامپیوتر را دارید، یا هارد قبلی‌تان به مشکل خورده و یا قصد دارید یک هارد برای سرعت بالاتر سیستم خریداری کنید.

  • کار این قسمت خواندن و نوشتن داده ها به صورت ۰ و ۱ (باینری) بر روی قسمت های بسیار ریز موجود در دیسک می باشد .
  • نوک بازوی متحرک شامل یکی از مهم ترین اجزای داخلی هارد دیسک، به نام هد می باشد.
  • ارتقای هارد در لپ تاپ به این آسانی نیست و باید سایت تولیدکننده را مطالعه کنید تا بتوانید به درستی هارد را تعویض کنید.
  • طول این هاردها ۱۴۶ میلیمتر، عرضشان ۱۰۱.۶ میلیمتر و ارتفاعشان در دو اندازه ۱۹ یا ۲۵.۴ میلیمتری در دسترس هستند.
  • روش اول خرید به شکل حضوری است که براساس آن مشتریان ساکن تهران می‌توانند با مراجعه به دفتر مرکزی شرکت “جهان بازار”، اقدام به خرید سیستم مد نظر خود نمایند.
  • اگر مایل به آشنایی با این محصول می باشید شما را به مطالعه ادامه مقاله دعوت می کنیم .

درگاه داده می تواند دارای یک رابط SATA و یا ATA باشد که این رابط به کنترل کننده هارد اینترنال کامپیوتر متصل می شود و هارد را قادر می سازد تا با مادربرد ارتباط برقرار نماید. فروشگاه اینترنتی سازگار، زیر مجموعه شرکت سازگار ارقام است که با هدف ارائه کالا و خدمات به مشتریان وفادار خود شروع به کار کرده است. مجله خبری محصولات ایسوس محصولات فروشگاه اینترنتی سازگار موبایل، تبلت، لپ‌تاپ، کامپیوتر و فلش موری‌ها هستند. صاحبان این برند برآنند تا علاوه بر رفع نیاز مشتریان، حس اطمینان را نیز در مشتریان خود فراهم کنند. در نتیجه با گارانتی محصولات خود و پشتیبانی از کالاهای خود در تلاش‌اند تا این اطمینان و اعتماد به راحتی ایجاد گردد.

http://738sms.ir

استفاده از تمامی مطالب و تصاویر فروشگاه اینترنتی کامپیوتر افق فقط برای مقاصد غیر تجاری با ذکر منبع بلامانع میباشد. هرچه مقدار بافر بیشتر باشد، هماهنگی سرعت بین دو دستگاه یا قطعه سخت افزاری بیشتر خواهد بود. تا کنون به ارائه خدمات در خصوص معرفی منابع اصلی فروش محصولات آی تی و …

هارد اینترنال همان حافظه داخلی کامپیوتر می باشد که می توانید تمام داده های سیستم ، برنامه ها و فایل های خود را بدون نگرانی از بابت حذف شدن بر روی این دیسک سخت ذخیره سازی و محافظت نماید. هارد دیسک را حافظه ی دائمی می دانند و نام هارد دیسک به صورت اختصاری به صورت نوشته می شود. کمپانی آمریکایی سیگیت یکی از برترین تولیدکنندگان در زمینه تولید هارد دیسک است که شما می توانید از محصولات آن با اطمینان خاطر بسیار بالا استفاده نمایید. هارد دیسک های داخلی یا اینترنال کمپانی سیگیت یکی از بهترین تجهیزات ذخیره سازی اطلاعات در نوع خود است که از کارایی و قابلیت اطمینان بسیار بالایی در ذخیره سازی اطلاعات برخوردار می باشد.

جستجوی محصولات فروشگاه

داده ها ابتدا در حافظه بافر یا کش ذخیره می شوند سپس یکجا به کامپیوتر فرستاده می شوند. کش هارد دیسک ها بین ۸ تا ۱۲۸ گیگ و کش درایوهای حالت جامد تا ۱ گیگابایت نیز است. با این که کش جزو آخرین معیارهاست و تفاوت ناچیزی در سرعت خواهد داشت، به عنوان یک نکته قابل ذکر است.

Crucial BX500 500GB SATA3.0 SSD