قیمت و خرید موس کامپیوتر گیمینگ و انواع ماوس بی سیم لیون کامپیوتر | asusmag

با برداشتن تیک گزینه «بیمه ارسال سفارش»، ارسال کالای شما تحت پوشش بیمه قرار نمی گیرد.

  • هر چند که قیمت بالاتر و نیاز به باتری برای این محصولات می تواند نقطه ضعف قابل توجهی باشد.
  • البته به‌دلیل تغییرات ایجاد شده در سیستم کلیک ماوس‌های بی صدا، آن‌ها نرم‌تر هستند و مقدار جابه‌جایی دکمه‌های آن‌ها کمتر از ماوس‌های دیگر است و به همین دلیل این نوع ماوس‌ها برای گیمینگ گزینه مناسبی شمار نمی‌روند.
  • شما می توانید بهترین موس کامپیوتر را با برندهایی از جمله موس فراسو ، موس شارکون ، موس ای فورتک و موس لاجیتک در این فروشگاه مشاهده نمایید وبا خیالی آسوده به خرید موس با بهترین قیمت بپردازید.
  • این نوع موس برعکس بقیه مدل ها به صورت ثابت در جای خود قرار می گیرند و حرکت داده نمی شوند.
  • اگر گیمر هستید، حتما از این محصول بدون سیم گیمینگ استفاده کنید.
  • پیشنهاد می کنیم تا قیمت انواع موس هترون را در فروشگاه اینترنتی پورومیکس بررسی نمایید.

زیرا یکی از اصول فروش خوب و پربازده، عرضه مستقیم کالا است. از سوی دیگر خرید بدون واسطه توسط مشتری می‌تواند خریدار را به پیدا کردن بهترین کالا با پایینترین قیمت کمک کند. گیرنده ماوس این اطلاعات را دریافت و به سیستم منتقل می‌کند تا دستورات لازم انجام شود. این ماوس‌ها با فرستنده‌ای که در داخل آنها تعبیه شده است اطلاعات دکمه‌های کلیک شده را برای گیرنده می‌فرستند. پس از اینکه کامپیوتر دوباره راه اندازی شد، مجدد موس را وصل کرده و درایو را دوباره نصب کنید. اگر موس در هیچ قسمتی از ویندوز کار نکرد، باید به سراغ درایو دستگاه بروید.

http://738sms.ir

کند حرکت کردن موس در ویندوز نیز یکی دیگر از مشکلات موس کامپیوتر است. برای حل این مشکل در ویندوز ۱۰ باید حجم مصرفی CPU را بررسی کنید. ممکن است برخی از کاربران کامپیوتر از نحوه کارکرد دکمه‌های ماوس اطلاع نداشته باشند و یا این که افراد چپ دست، هنگام استفاده از ماوس به مشکلاتی برخورد کنند. استفاده از دکمه‌های ماوس و نحوه تغییرات آن، از مشکلات مجله خبری محصولات ایسوس به‌شمار نخواهد رفت، ولی به‌صورت کلی می‌توان گفت که اگر به نحوه درستی از آن استفاده نشود می‌توانند مشکل ساز شوند.

موس گیمینگ ProOne PMG20

ماوس بی صدا همانطور که مشخص است ماوسی است که کلیک دکمه‌های آن صدای بسیار کمی را ایجاد می‌کند. این ماوس‌ها مانند دیگر انواع موس کامپیوتر کار می‌کنند و هیچ تفاوتی غیر از میزان صدا با موس‌های دیگر ندارند. هر سیستم کامپیوتری از قطعات سخت افزاری متعددی تشکیل شده که بدون هر کدام از آنها نمی‌توان به درستی و کامل از کامپیوتر استفاده کرد. ماوس با این که ساختاری ساده و در عین حال بسیار پیشرفته دارد، ممکن است دچار خرابی و مشکل شود. مشکلات ماوس کامپیوتر هم به‌صورت نرم افزاری و هم به صورت سخت افزاری ایجاد می‌شود و برای حل کردن آن نیاز به کمی تخصص است که بیشتر کاربران می‌توانند از عهده آن برآیند. در ادامه این مقاله به بررسی مشکلات ماوس کامپیوتر و چند راهکار بسیار ساده می‌پردازیم.

ماوس کامپیوتر تسکو مدل TM 304

موس ها از برند های معتبر داخلی و بین المللی، با گارانتی معتبر هستند تا شما با بهترین قیمت موس در بازار و با آسودگی خاطر اقدام به خرید ماوس خود کنید. تیم پشتیبان وب سایت لاجی لوک در تمام مراحل انتخاب محصول تا دریافت محصول درب منزل و با ارسال رایگان همراه شماست. در ادامه توضیحاتی جهت راهنمای خرید ماوس متناسب با نیاز شما قرار داده شده. رسالت مجموعه پیشتاز رایان همواره بر مشتری مداری، کیفیت و ارائه مناسب خدمات پس از فروش بوده که در نتیجه آن رضایت حداکثری مشتری را به دنبال داشته باشد.

موس – موشواره