ماوس مشخصات و خرید ماوس قیمت ماوس کامپیوتر متافردا | asusmag

موس هترون بی سیم مدل HMW120SL از تولیدات این شرکت می باشد. همچنین برد این موس بی سیم تا 10 متر بوده و با 2 باتری قلمی تغذیه می شود. ماوس‌های گیمینگ به‌طور خاص برای استفاده در بازی‌های رایانه‌ای طراحی شده‌اند. ماوس‌های گیمینگ معمولاً مجموعه وسیع‌تری از کنترل‌ها و دکمه‌ها را به کار می‌گیرند و دارای طرحی متفاوت از ماوس‌های معمولی هستند. همچنین این ماوس‌ها ممکن است دارای نور تزئینی تک رنگ یا LED RGB قابل برنامه‌ریزی باشند.[۱۶] از دکمه‌های اضافی اغلب می‌توان برای تغییر حساسیت ماوس استفاده کرد[۱۷]یا می‌توان آن‌ها را با برنامه‌ریزی به ماکروها اختصاص داد. برخی از ماوس‌های پیشرفته گیمینگ تولید شده نیز به کاربران اجازه می‌دهند تا با افزودن یا کم کردن قطعات ماوس، وزن ماوس را تنظیم کنند تا کنترل راحت‌تری داشته باشند.DPI یک بخش مهم در ماوس‌های گیمینگ است.

  • موس هترون بلوتوث مدل HMBT125SL از تولیدات این شرکت می باشد.
  • اما در حالی که همه موشواره ها از نظر مفهومی ساده هستند ، این وسیله اصلی اشاره گر چندین بار تجسم منحصر به فرد پیدا کرده است.
  • در ماوس های نسل‌های قبل وقتی شما این وسیله را تکان می‌دهید، غلتکی که در زیر آن قرار دارد نیز تکان می خورد؛ این گونه پردازنده هایی که داخل این دستگاه قرار دارند این حرکات را تشخیص می دهند و سیگنال‌هایی به کامپیوتر ارسال می شود.

این محصول نیز کیفیت بالایی دارد و با رنگ سفید و خاکستری عرضه می شود. این وسیله با بلوتوث و دانگل USB هم قابلیت استفاده بی سیم و هم با سیم را دارد. در ماوس های نسل‌های قبل وقتی شما این وسیله را تکان می‌دهید، غلتکی که در زیر آن قرار دارد نیز تکان می خورد؛ این گونه پردازنده هایی که داخل این دستگاه قرار دارند این حرکات را تشخیص می دهند و سیگنال‌هایی به کامپیوتر ارسال می شود.

خرید موس کامپیوتر از دیجیکسو

آن‌ها دارای دو چرخ در زیر خود بودند که تقریباً روی هر چیزی گردش می‌کردند. اما ماوس‌های پس از آن، که در ابتدا دارای یک گوی فلزی در زیر خود بودند، برای عملکرد بهتر نیاز به یک زیرموشی داشتند. علت آن این است که گوی زیر آن‌ها برای عملکرد بهتر نیاز به اصطکاک مناسب دارد ولی این اصطکاک معمولاً توسط سطح اکثر میزهایی که ماوس روی آن‌ها کار می‌کند فراهم نمی‌شود. این چهار عمل در برنامه‌های خاص کار خاص خود را انجام می‌دهند که تقریباً شبیه اعمال بالا است. لازم است ذکر شود که بیشتر ماوس‌ها برای افراد راست دست که تعداد آن‌ها بیشتراز چپ دست‌ها است طراحی می‌شوند و اگر فرد چپ دست باشد و بخواهد با انگشت اشاره عملکرد کلید سمت چپ ماوس را اجرا کند.

به دلیل قابلیت های بالای این نوع از موس ها، برای استفاده های دیگر نیز می توان از آن استفاده کرد. ماوس های عادی عموما دارای 3 دکمه هستند، ولی اکثر ماوس های گیمینگ دارای تعداد دکمه های بیشتری هستند که این دکمه ها به کسی که در حال انجام بازی است سرعت واکنش پذیری بیشتر و بالاتری می دهد. فقط درون ماوس‌های نوری دیود نورگسیل وجود دارد که به حسگرها جهت تشخیص جابجایی کمک می‌کنند. دلیل قرمز بودن رنگ نور ماوس‌های نوری نشانه از بهره‌گیری نورشناسی دارد. بسیاری از کلیدهای ماوس‌ها توانایی پذیرش تا چندین میلیون کلیک را دارند که این کار باعث می‌شود کلیدها بسیار مقاوم باشند و در مدت زمان طولانی خراب شوند.

http://738sms.ir

موس های کامپیوتر معمولاً دستگاه های تشخصی خودکار (plug-and-play) هستند و هیچ نرم افزاری اضافی برای نصب آنها وجود ندارد (به استثنای بعضی از موشواره مخصوص بازی) ، به این معنی که وصل کردن کابل همه تنظیماتی است که شما باید انجام دهید. برخلاف گزینه های بی سیم مجله خبری محصولات ایسوس ، یک دستگاه سیمی برق مصرفی خود را از USB خارج می کند ، بنابراین جای نگرانی برای باتری وجود ندارد. اتصالات سیمی نیز برای استفاده از بازی ترجیح داده می شوند ، زیرا اتصالات سیمی عاری از مشکلات تأخیر و نویز هستند که گزینه های بی سیم مستعد این اتفاقات هستند.

ماوس گیمینگ Redragon Storm M808-RGB