لیست قیمت مادربورد، ۱۸ بهمن ترب | asusmag

پردازنده های Durons و AMD برای مادربرد های سوکت A طراحی شده اند و سرعت باس آنها، بین 100 تا 200 مگا هرتز است. این نوع مادربرد 462 پین پردازنده دارد و از پکیجینگ PGA نیز پشتیبانی می کند. دارای 4 اسلات DIMM هستند مجله خبری محصولات ایسوس و مدل های بالاتر و گران ترشان، قابلیت هایی مثلVRM قوی، هیت سینک های بزرگ، هدر های فن بیشتر و … داشته باشند. این چهار نوع مادربرد بر اساس سایز و اندازه و شکل ظاهری مادربورد ها دسته بندی و اسم گذاری شده اند.

http://738sms.ir

به‌ نحوی‌ که مادربرد کامپیوتر به یاد نمی‌آورد در سیستم کامپیوتر، CPU وجود داشته است. در دهه ی ۱۹۸۰، BIOS با شروع تولید کامپیوترهای شخصی توسط IBM، با محدودیت‌هایی به وجود آمد. اما مادربرد کامپیوتر UEFI محدودیت‌های گذشته را برداشته و گستره بیشتری از باتری ها را پشتیبانی می‌کند. باتری مادربرد کامپیوتر، به نام CMOS شناخته‌شده و جز لاینکف این سیستم شناخته می‌شود.

  • بروید، می‌توانید مادربردهای مختلف را انتخاب و از نظر مشخصات و ویژگی ها با یکدیگر مقایسه کنید.
  • از مزایای این پردازنده می توان به این نکته اشاره نمود که دارای 4 هسته پردازشی و 8 رشته است و قادرخواهد بود چندین برنامه را به صورت همزمان اجرا کند در حالیکه عملکرد سیستم دچار هیچ افتی نشود.
  • Gigabyte Technology یک تولیدکننده و توزیع‌کنندۀ سخت‌افزار کامپیوتر تایوانی است.
  • 478 پین دارن و برای پردازنده‌های Pentium 4 طراحی شدن، مادربردهای سوکت 478 با اسم سوکت N هم شناخته میشن.
  • یکی دیگر از نکات مهم و به عبارت بهتر یکی از تفاوت‌های مهم در مادربردها مربوط به پیکربندی بخش VRM یا مدار تغذیۀ مادربرد است که تاثیر بسزایی در قیمت نهایی محصول و پایداری آن در شرایط مختلف، به ویژه در زمان اورکلاک سیستم خواهد داشت.
به عنوان مثال برای خرید پردازنده (سی پی یو) که نقش مغز متفکر سیستم را به عهده دارد، به صورت مستقیم به مادربرد بستگی دارد. ارتباط با بخش منبع تغذیه و ارائه توان الکتریکی لازم برای بخش‌های مختلف سیستم، یکی دیگر از وظایف اصلی مادربرد محسوب می‌شود. چیپست، مهم‌ترین بخش از یک مادربرد است که به شکل یک مرکز ارتباطی عمل می‌کند و وظیفه‌ی مدیریت و هماهنگی قسمت‌های مختلف مادربرد و سایر قطعات سیستم را بر عهده دارد. فروشگاه اینترنتی کالاوما، با تجربه‌‌ای چندین ساله در بازارهای دیجیتال و کالاهای تکنولوژی، همواره سعی دارد تا خریدی مطمئن با قیمت مناسب برای همراهان عزیز خود فراهم نماید.

نکاتی که هنگام خرید ظروف چدنی باید بدانیم

منظور از S و D تکی و دوتایی است؛ اینکه ماژول داری یک طرف پر از تراشه باشد یا اینکه دو طرف پر از تراشه باشد؛ . در این مادربرد خاص، رنگ درگاه‌ها کمی گیج کننده است و ممکن است کاربر را گیج کند؛ یکی از دو شیار سیاه و خاکستری کنترل کننده‌ی حافظه هستند. شکاف سیاه نزدیک به سوکت پردازنده کانال شماره یک است و سیاه یا خاکستری بعدی کانال شماره دو است. تمام این نکات شما را برای خرید بهتر و دقیق تر یک مادربرد آماده تر مي‌كند.

فیلتر محصولات

اما نگه‌داری، تجزیه و تحلیل و بازخورد عملکرد قطعات نیز از اهداف دیگر مادربردها هستند. پیش از خرید مادربرد نیاز است تا فاکتورهای مهمی را در نظر داشته باشید چرا که انتخاب مادربرد بسیار حساس و مهم است و اشتباه در این انتخاب ممکن است برایتان گران تمام شود. اگر شما کاربر معمولی هستید و قصد ندارید که در آینده کامپیوتر خود را ارتقا دهید، می توانید مادربرد خود را از بین برندهای ایسوس، گیگابایت و یا MSI انتخاب کنید که قیمت مناسبی دارند و مناسب کاربری معمولی طراحی شده اند.

چاگاتای اولوسوی امسال یک هدیه گران قیمت به خود می دهد!