پاور کامپیوتر گرین GP850B-OCPT بیدار آی‌تی

افزایش قیمت پاور گیمینگ تنها بر واحدهای کم ظرفیت تأثیر نمی‌گذارد، پاورهای رده بالا مانند Corsair AX1000 یا AX1600i نیز افزایش قیمت داشته است. در عین حال که به مادربرد آسیب می زند، به سی پی یو و رم ها و کلیه قطعاتی که با مادربرد در ارتباط بودند نیز آسیب وارد می کند. اگر شما اطلاعات مهمی داشته باشید ممکن است آنها را به خاطر همین دلیل کوچک ولی مهم، از دست بدهید. مطمئنا برای هیچ کسی خوشایند نیست که سیستم کارش ب یک اشتباه کوچک از بین برود. برای جلوگیری از این اتفاق ناگوار برای کامپیوتر شخصی داخل خانه تان و یا سیستم محل کارتان ، شما نیاز به یک پاور خوب و باکیفیت دارید.

پاور کامپیوتر چیست؟

شرکت ایسوس یکی از خوشنام ترین ها در صنعت بزرگ ابزار های الکترونیکی است. پاور های ایسوس مانند دیگر محصولاتش به یکی از رقیبان بازار تبدیل شده است. مدل 2800+300PLUS Power Supply این شرکت توانسته خودش را در بین محبوب ترین ها و پرفروش ترین های دنیای پاور، قرار دهد. زمانی که یک قطعه به خاطر انرژی زیادی که به آن وارد شده است، عملکرد درست خودش را از دست بدهد شما نه تنها باید این قطعه را تعویض کنید بلکه باید سخت افزارهایی که با آن در ارتباط بودند را آزمایش کنید تا سالم باشند. حال شما فرض کنید خروجی پاور شما که وصل به مادربرد است دچار اشکال باشد و مادربرد و مدارهای آن را از کار بیاندازد.

  • سایر ویژگی های ایمنی شامل عملکردهایی مانند حفاظت از اتصال کوتاه است که در صورت مواجهه با نوسانات برق می تواند بسیار مفید باشد.
  • در واقع همین توان است که برای تامین انرژی که سیستم به آن نیاز دارد، نقش مهمی را ایفا می کند که به دو شکل توان واقعی یا Real و توان حداکثر یا Peak بر آن ثبت خواهد شد.
  • در این مقاله به این سوال پاسخ دادیم که پاور کامپیوتر چیست؟ در کجای کامپیوتر قرار می‌گیرد؟ چه وظایفی دارد؟ چطور کار می‌کند و انواع آن چیست؟ شما هم می‌توانید نظرات و سوالات خود درباره پاور برای کامپیوتر را با ما در میان بگذارید.
  • به همین علت معمولا پیشنهاد می‌شود که در خرید این ماژول سخت افزاری از برندهای شناخته شده و گران قیمت‌تر اقدام به خرید کنید.

اگر سیستم شما 500 وات مصرف می کند، منبع تغذیه شما بدون در نظر گرفتن حداکثر توان خروجی، 500 وات را تامین می کند. این بدان معنی است که در صورت نیاز سیستم شما توانایی ارائه قدرت بیشتری را دارد. به عنوان یک قاعده کلی، بهتر است به جای اینکه  پاور را دقیقاً با نیازهای خود مطابقت دهید، در مورد خرید power کامپیوتر با وات بالاتر تصمیم بگیرید. پاور انرژی سیستم‌ را با برق تامین نمی‌کند، بلکه ولتاژ آن را تغییر می‌دهد؛ بدین صورت که پاور کامپیوتر جریان ولتاژ بالای متناوب (AC) را به جریان مستقیم (DC) تبدیل و ولتاژ خروجی DC را به تلورانس‌های مورد نیاز برای قطعات مختلف تنظیم می‌کند.

راهنمای خرید بهترین لپ تاپ بر اساس قیمت معرفی انواع مدل‌ها

در صورت به وجود آمدن اتصال کوتاه در هر یک از شاخه های خروجی، منبع تغذیه به صورت خودکار خاموش شود. مدت زمانی که به طول می انجامد تا ولتاژ +۵V پس از روشن شدن منبع تغذیه، از مرز ۹۵% مقدار اولیه خود عبور کند، ‌مطابق با استاندارد باشد. مطابق استاندارد آتش سوزی، برد اصلی منبع تغذیه دارای کلیه موارد و نکات ایمنی لحاظ شده در استاندارد آتش سوزی باشد. و در نهایت دیوایس‌های ساتا (SATA) جدید با کانکتورهای پاور ساتای منحصر به فرد خود کار می‌کنند.

این استاندارد محصولات را بررسی کرده و در شش رده (سفید، برنز، نقره، طلا، پلاتینیوم و تیتانیوم) به آن‌ها گواهی اعطا می‌کند. در خرید یک پاور مناسب خصوصا برای گیمینگ تنها کافیست از مدل‌ها با استاندارد برنز و بالاتر انتخاب کنید. برای منبع تغذیه های ماژولار و نیمه ماژولار، به خاطر داشته باشید که نمی توانید از کابل‌های تولیدکنندگان دیگر یا حتی مدل‌های مختلف یک سازنده در کنار هم استفاده کنید، مگر اینکه خلاف آن ذکر شده باشد. اگرچه سرهای کابلی که به اجزای سازنده شما متصل می شوند استاندارد شده اند، انتهایی که به منبع تغذیه متصل می شود استاندارد نیستند، به این معنی که مارک های مختلف می توانند اتصالات متفاوتی داشته باشند.

پاور GP600A-GED گرین 600 وات ا Green GP600A-GED Power Supply

پاور کامپیوتر گرین GP850B-OCPT بیدار آی‌تی