باتری اوربیتال سپاهان دارای گارانتی 20 ماهه به قیمت درب کارخانه همراه با ارسال رایگان | نکاس باتری

باتری اوربیتال سپاهان دارای گارانتی 20 ماهه به قیمت درب کارخانه همراه با ارسال رایگان | نکاس باتری

اما در باتری اتمی یا سیلد، از کلسیم استفاده میشود و عموما طول عمر بالاتری دارند و در آنها پیچی برای ریختن اسید وجود ندارد. تست برق خودرو، حمل و تعویض باطری خودرو شما به صورت کاملا رایگان انجام می‌شود و شما فقط هزینه باتری را در محل خود پرداخت خواهید کرد. ما به عنوان نماینده رسمی کارخانه سپاهان باتری از شما می خواهیم تا به انجام این فرایند کمک کنید. ارسال باتری UPS صبا نیز توسط نمایندگی باتری صبا امکان پذیر است و فقط باید هماهنگی های لازم را با کارشناسان ما انجام دهید. با سلام
باتری های کارپیل جزو محصولات تولیدی شرکت آکو باتری می باشند و جزو باتری های خوب موجود در سطح بازار هستند.

  • من چجوری میتونم باتری آمپر بالاتر نصب کنم چون میخوام سیستم نصب کنم و احتیاج به باتری با آمپر بالاتر دارم.
  • اگر فرد زمان و حوصله‌ی کافی برای بررسی باتری را داشته باشد، باتری اسیدی انتخاب بدی نخواهد بود.
  • کارخانه صبا باتری، با تولید باتری های خودرویی خود در برند واریان و دیگر برند های معتبر، توانسته است با کیفیت ترین باتری خودرویی را در نوع اتمی با مناسب ترین قیمت به بازار عرضه کند.
  • تعویض باتری یو پی اس نیز نیاز به رعایت نکات فنی دارد که اگر توسط یک شخص با تجربه و کارشناس انجام نشود، ممکن است منجبر به منفجر شدن باتری شود و خسارات جبران ناپذیری را به بار بیاورد.

اطلاعات شخصی شما برای پردازش سفارش شما و پشتیبانی از تجربه شما در این وبسایت و برای اهداف دیگری که در سیاست حفظ حریم خصوصی توضیح داده شده است استفاده می‌شود. سولایت و ایندیگو شرکت هیوندای – هگزا ، رویال ، پلاتینوم ، پوما شرکت دلکور قرار داد شده است. با سلام
خدمات ما در کلیه ی مناطق 22 گانه تهران است و زمان خدمت رسانی حداکثر یک ساعت و نیم است .

باطری 200 آمپر اوربیتال وان سیلور پلاس

یک قسمت منفی تعبیه شده است که باتری به باتری از همان جا صورت میگیرد و نیازی نیست که حتما با باتری خودرو این… خواندن ادامه … در انتخاب باتری مناسب برای خودرو باید به مشخصات فنی خودرو مانند میزان آمپر مورد نیاز در سیستم الکتریکی خودرو، قدرت دینام برای شارژ باتری و فضای موجود برای قرارگیری باتری توجه شود. میزان آشنایی صاحب ماشین با خودرو و سیستم فنی آن نیز در انتخاب باتری ماشین اهمیت دارد. اگر فرد زمان و حوصله‌ی کافی برای بررسی باتری را داشته باشد، باتری اسیدی انتخاب بدی نخواهد بود. برای افرادی که این زمان و حوصله را ندارند، باتری اتمی گزینه بهتری است.

قیمت باتری ماشین نیز یکی از مهم ترین موارد برای خرید باتری خودرو است. اولین و مهم ترین عامل تاثیر گذار بر قیمت ظرفیت RC و اندازه باتری است. هر چقدر ظرفیت ذخیره بیشتر باشد و اندازه باتری بزرگ‌تر در نظر گرفته شود، قیمت آن نیز بالاتر خواهد بود.هم چنین برند نیز بر روی قیمت باتری تاثیراتی دارد. بنابراین بهتر است قبل از خرید با مشاوره صحیح، باتری مناسب اتومبیل خود را انتخاب و آن را مقرون به صرفه تر خریداری کنیم. همچنین فروشگاه کیان باتری عرضه کننده محصولات داخلی مانند صبا باتری، سپاهان باتری، برنا باتری و … بعلاوه برندهای خارجی مانند دلکور، پوما، گلوبال و هیوندای می باشد. برای خرید باتری اوربیتال می توانید با کارشناسان نمایندگی باتری اوربیتال تماس بگیرید و ضمن دریافت اطلاعات فنی مناسب از آنها، سفارش باتری مناسب خودرو خود را ثبت کنید.

باتری اتمی خودرو مدل MF57401 واریان 74آمپر

چرا که نوسانات ناشی از جریان ناقص الکتریکی و ضعف این قطعه هزینه هایی به همراه دارد . به طور مثال باتری 60 آمپر نو ، بدون دریافت باتری کهنه 1 میلیون قیمت گذاری شده است. اگر بخواهیم این باتری را به شما بفروشیم و باتری داغی را از شما بگیریم. باتری 60 آمپر شما را ضربدر قیمت روز باطری فرسوده می کنیم و از قیمت باتری نو که قرار است به شما ارائه بدهیم کسر می کنیم. با سلام عمر مفید باتری در خودرو به طور میانگین دو سال یا چهل هزار کیلومتر می باشد و با توجه به مواردی که بیان نمودید احتمال اینکه عمر مفید آن به پایان رسیده باشد زیاد هست. ولی حتما باید توسط کارشناس بررسی شود تا اگر موارد احتمالی دیگری داشته باشد برطرف گردد.

باتری 50 آمپر اوربیتال قرمز