بایگانی‌های ماوس و کیبورد شیائومی اصل | asusmag

این مژده را به شما می دهیم که خرید از مجموعه بروزکالا مزایایی از جمله گارانتی و پشتیبانی پس از فروش را نیز به همراه دارد. شما حتی قبل از خرید نیز می توانید با کارشناسان این مجموعه در مورد محصول منتخب خود مشاوره رایگان داشته باشید تا با خیالی آسوده خرید خود را ثبت نمایید. این دستگاه دارای قابلیت شارژ سریع است؛ یعنی طی چند دقیقه شارژ می شود و چند ساعت از آن استفاده می کنید. این مدل همان مدلی است که در کنار اکثر کامپیوترها مشاهده می کنید.

موس گیمینگ Kingstar KM355G

در بیشتر وسایل برقی و یا الکترونیکی یک کابل یا سیم وجود دارد که از طریق یک پورت، به وسیله دیگری متصل می‌شود. کمتر پیش می‌آید که مشکلات ماوس کامپیوتر مربوط به سیم آن باشد، چرا که خرابی این سیم به‌راحتی به‌چشم می‌خورد. اما پورت اتصال آن به کامپیوتر می‌تواند در عملکرد ماوس اختلال ایجاد کند.

  • البته به‌دلیل تغییرات ایجاد شده در سیستم کلیک ماوس‌های بی صدا، آن‌ها نرم‌تر هستند و مقدار جابه‌جایی دکمه‌های آن‌ها کمتر از ماوس‌های دیگر است و به همین دلیل این نوع ماوس‌ها برای گیمینگ گزینه مناسبی شمار نمی‌روند.
  • این نوع موس برعکس بقیه مدل ها به صورت ثابت در جای خود قرار می گیرند و حرکت داده نمی شوند.
  • اگر گیمر هستید، حتما از این محصول بدون سیم گیمینگ استفاده کنید.

تمام عملکردهای معمول ماوس را به طرحی که دست شما را در موقعیت طبیعی قرار می دهد قرار داده است. طراحی شده استرسهای ایجاد شده در تونل کارپال و آسیب های استرس مکرر را کاهش می دهد و ممکن است عادت کند ، اما برخی از مشکلات بسیار مهم را کاهش می دهد. در میان برندهای ایرانی نیز ماوس تسکو از مابقی برندها کیفیت بهتری دارد.

http://738sms.irموش های پریمیوم بازی معمولاً از سنسورهای لیزری استفاده می کنند ، اما برای استفاده با سطوح موسپد که مخصوص بازی ساخته شده اند ، توصیه می شود. برای فتوشاپ و دیگر نرم‌افزارهایی که نیازمند دقت بالا هستند، خرید ماوس دارای DPI پایین‌تر توصیه می‌شود. DPI بیشتر برای مجله خبری محصولات ایسوس صفحه نمایش‌‌هایی مناسب‌تر است که رزولوشن بالاتری دارند یا اینکه چندین مانیتور در کنار هم قرار گرفته و صفحات نمایش آن‌ها با هم یکی شده باشد. در چنین مواردی، DPI بیشتر به شما کمک می‌کند تا نشانگر ماوس را سریعتر از یک سمت صفحه نمایش به سمت دیگر هدایت کنید.

ماوس بی سیم رپو مدل M100 Silent

ماوس‌ها نیز دارای مشکلاتی در آتی خواهند شد و برای آن‌ها می‌توان تدبیری یافت. مشکلات صرفاً به موس‌های ارزان‌قیمت محدود نمی‌شود بلکه کاربران از خرابی موس‌های گران‌قیمت هم شکوه می‌کنند. دلیل طراحی و مونتاژ بد یا کنترل کیفیت ضعیف، پس از چند ماه استفاده با مشکل روبرو می‌شوند. با وجود اینکه اکثر ماوس‌های نوری و لیزری نیازی به زیرماوسی ندارند، برخی از کاربران برای راحتی بیشتر یا لرزش کمتر اشاره‌گر، از زیرماوسی استفاده می‌کنند.

موس شارکون