ماوس کامپیوتر و لپ تاپ خرید انواع موس باسیم و بی سیم | asusmag

در مرورگرها کلید میانی وظیفه حذف تب‌ها یا باز کردن پیوندها در صفحهٔ جدید را دارند. کلید میانی در نرم‌افزارهای گرافیک رایانه‌ای سه‌بعدی، وظیفه انتقال نقطه دید را بر عهده دارد. ماوس غلتکی (یا نوری-مکانیکی) از یک گوی پلاستیکی تشکیل شده‌است که با چرخش در فضای زیرین در جهات مختلف ماوس، دو چرخ‌دنده مجاور خود را در داخل ماوس به حرکت درمی‌آورد. حرکت این چرخ‌نده‌ها توسط دو دیود که یکی برای حرکت افقی و یکی برای حرکت عمودی تشخیص داده می‌شود و به کنترل‌گر منتقل می‌شود. گزینه جذاب تحویل اکسپرس نیز مناسب افرادی است که در هنگام کار با موس متوجه خراب شدن آن شده اند و حالا نیاز دارند هرچه سریعتر یک Mouse مناسب تهیه کنند. با تحویل اکسپرس، مشتریان ما در تهران می توانند در عرض چند ساعت سفارش خود را دریافت کنند.

  • در بخش زیر به بررسی دقیق‌تر انواع ماوس کامپیوتر می‌پردازیم.
  • با خرید موس وایرلس می توانید آزادانه با لپ تاپ یا کامپیوتر کار کنید و نگران فاصله با دستگاه نباشید.
  • دست کاربر در زاویه طبیعی‌ قرار می گیرد تا با این دستگاه کار کند.
  • از کاربردهای دیگر زیرماوسی می‌توان به مواردی اشاره کرد که بیم آن برود که سطح میز دچار خراش و آسیب شود یا زمانی که نقوش روی سطح میز موجب حرکت غیردقیق ماوس گردند.
  • سرعت پاسخگویی پارامتر مهمی در هنگام خرید ماوس گیمینگ محسوب می شود.

البته این گزینه علاوه بر سرعت، گزینه‌های دیگری مانند تنظیمات چرخش ماوس، شکل ظاهری ماوس، اشاره‌گر و سرعت کلیک و حتی جابجایی دکمه‌ها را نیز در اختیار شما قرار می‌دهد تا بتوانید علاوه بر تنظیم، آن را شخصی سازی کنید. یکی از دلایل این مشکل، باز کردن برنامه‌های متعدد در پس زمینه است. باز کردن صفحات بسیار می‌تواند سرعت حرکت ماوس را پایین آورده و در کار کردن با آن اختلال ایجاد کند.

ماوس باسیم لاجیتک M90

یک دانگل USB ، به اندازه کافی کوچک برای وصل کردن و فراموش کردن آن ، پیوندی را برای رایانه شخصی شما فراهم می کند. این دانگل های USB همچنین اتصال به بیش مجله خبری محصولات ایسوس از یک دستگاه را دارند. حتی بعضی از ماوس‌های گیمینگ دارای وزن قابل تنظیم می‌باشند و در بخش‌های مختلف بازی، در حرکات ماوس، تفاوت‌هایی ایجاد می‌شود.

ماوس لاجیتک مدل G305 – سفید (12 ماه گارانتی)+_

ویندوز دارای درایورهایی است که امکان کار کردن با ماوس جادویی را فرآهم می‌آورند. وقتی که می‌خواهید یک سیستم کامپیوتر رومیزی ببندید یا یک لپ‌تاپ جدید بخرید، احتمالا خیلی در رابطه با خرید ماوس فکر نمی‌کنید. تکنوسان به عنوان یکی از بزرگترین مراکز پخش عمده کشور لیست کاملی از بهترین موس های بازار ارائه می کند و شما می توانید در صفحه پیش رو به خرید انواع موس به صورت تکی یا عمده بپردازید. پد ماوس مناسب با نیاز خود را تهیه کنید تا از خستگی دست (در ماوس پد طبی) و کثیف شدن سنسور و کاهش کیفیت حسگر ماوس جلوگیری کنید. البته در بعضی سطوح و برخی مدل ها استفاده از پد برای استفاده روان تر از موس الزامی می باشد.

موس های کوچک بی سیم و ماوس های بزرگ با سیم مناسب سلیقه های مختلفی هستند. این دسته از Mouse ها و موشواره ها سال ها است که در خانه همه ما حضور دارند و در استفاده روزانه ما را همراهی می کنند. کیفیت ساخت و طول عمر بالا از اصلی ترین ویژگی های این لوازم جانبی کاربردی است. علاوه براین در دفاتر کاری نیز معمولا از این نوع ماوس ها استفاده می شود. علاوه بر ماوس اگر به خرید موس پد نیز فکر می کنید، در جانبی می توانید گزینه های جذابی پیدا کنید. موس گیمینگ رپو مدل VT300S برند رپو از تولیدکنندگان در زمینه تجهیزات و لوازم جانبی با قیمت مناسب است.

http://738sms.ir