خرید بهترین و جدیدترین انواع هارد اینترنال با قیمت مناسب بروزکالا | asusmag

می‌توانید با درنظر گرفتن مشخصات و تصاویر بهترین‌ها را بر اساس نیازها و اولویت‌ های خود انتخاب کنید. هارد دیسک اینترنال برای اتصال به مادربورد از درگاه و کابل ATA و IDE و SCSI و SATA و SAS استفاده می‌کند. هارد کامپیوتر وسترن دیجیتال گرین 2T با گارانتی 11 ماهه آریاتکس را در کالاهمراه خریداری کنید. هارد دیسک هم مثل خیلی از ابازرهای کاربردی دیگر انواع و اقسام مختلفی دارد .هاردها معمولا به دو دسته اینترنال ، اکسترنال تقسیم میشوند. امروزه به دلیل استفاده کمتر از کامپیوترهای PC ، هارد های اکسترنال طرفدار بیشتری دارند و مورد استفاده قرار می‌گیرند.

http://738sms.ir

در حال حاضر در بازار کشورمان، محصولات تولید کنندگانی از جمله سیگیت، وسترن دیجیتال و توشیبا عرضه می‌شود. پیش از خرید هارد برای کامپیوتر خود باید بدانید که قیمت نهایی آن بسته به ظرفیت و سرعت هارد دیسک انتخابی شما متغییر است. در نتیجه هرچه ظرفیت پایین تر و سرعت پایین تر انتخاب کنید با انتخاب های ارزان تری روبرو خواهید شد. هادر اینترنال وسیله‌ای برای ذخیره سازی مغناطیسی اطلاعات در کامپیوتر است.

هارد اینترنال 8 ترابایت بنفش وسترن دیجیتال

وسیله جانبی هارد پاسپورتی یک کابل USB است که وظیفه اتصال و تامین انرژی را بر عهده دارد. این نوع هارد دیسک ها آداپتور به همراه دارند و این امر باعث افزایش فضای اشغالی و بالا رفتن وزن می شود. این نوع هارد دیسک هایی دارد که به وسیله چرخش سریع، داده ها به صورت مغناطیسی روی آن ها نوشته و خوانده می شوند. اما ما در این بخش درباره یکی از دسته بندی های اصلی هارد، از نظر نوع کاربرد، سخن می گوییم. هاردهای اینترنال از طریق پورت های SATA , IDE , SAS , SCSI و هاردهای اکسترنال معمولا به صورت USB ، eSATA یا وایرلس قابل اتصال به کامپیوتر می باشند. روش اول خرید به شکل حضوری است که براساس آن مشتریان ساکن تهران می‌توانند با مراجعه به دفتر مرکزی شرکت “جهان بازار”، اقدام به خرید سیستم مد نظر خود نمایند.

بهترین برندهای هارددیسک کدام هستند؟

هارد دیسک یا دیسک سخت HDD، حافظه ای جهت ذخیره سازی اطلاعات به صورت دائمی در یک سیستم می باشد. مجله خبری محصولات ایسوس معمولا در ابعاد 2.5 و 3.5 اینچ ساخته شده و در دو نوع اینترنال و اکسترنال در بازار عرضه می گردد. هارد دیسک اینترنال درون سیستم هایی مانند کامپیوتر رومیزی، آل این وان و لپ تاپ قرار می گیرند. سرعت خواندن و نوشتن اطلاعات توسط هارد کامپیوتر از فاکتورهای مهم هنگام خریداری آن می باشد و هرچه میزان سرعت خواندن و نوشتن اطلاعات در یک هارد درایو بیشتر باشد، مدت زمان دسترسی به اطلاعات کوتاه تر خواهد بود.

هارد اکسترنال وسترن دیجیتال مدل My Passport ظرفیت 2 ترابایت

به طور کلی هارد دیسک ها از دو قسمت برد منطقی و بخش مکانیکی تشکیل شده اند و هر قسمت وابسته به قطعات دیگر فعالیت می کند. انواع هاردها به دو دسته ی هارد داخلی و هارد خارجی تقسیم می‌شوند که هرکدام می توانند برای کارهای متفاوت، مورد استفاده قرار گیرند. درصورتی که دیسک کنترلر دستور خواندن نوشته را داده باشد ، در این صورت هد وظیفه دارد تا داده های مغناطیسی صفر و یک را بر روی قسمت های مختلف دیسک بخواند و آن را به کنترل کننده مرکزی بفرستد .

  • انواع دیگری نیز نظیر هاردهای ۱.۸ اینچی وجود دارد که برای مقاصد گوناگونی ساخته می شوند.
  • فروشگاه آریا با یک دهه تجربه، 7 روز ضمانت بازگشت کالا و ضمانت اصالت کالا و گارانتی معتبر در خدمت شماست.
  • قسمت بازوی مکانیکی می تواند سر Head را از مرکزی ترین نقطه دیسک تا کناری ترین نقطه آن ببرد .
  • ذخیره به این صورت است که هد نوشتن ، مکان های داده موجود بر روی پلاتر را طبق دستور صفر یا یک بودن ، تغییر قطب می دهد .