در حال حرکت به سمت ایالات متحده، پرچمدار کامپکت Asus Zenfone 10 در یک ویدیوی رسمی ستاره می شود

دوربین اصلی در پشت توسط یک سنسور تصویر 50 مگاپیکسلی سونی IMX766 پشتیبانی می‌شود و یک دوربین 13 مگاپیکسلی Ultra-wide با میدان دید 120 درجه وجود دارد. دوربین سلفی جلویی از فناوری RGBW استفاده می کند و وزن آن 32 مگاپیکسل است و باتری با ظرفیت 4300 میلی آمپر ساعت چراغ ها را روشن نگه می دارد. باتری از آداپتور HyperCharge سیمی 30 واتی فوق‌الذکر پشتیبانی می‌کند و به صورت بی‌سیم با 15 وات شارژ می‌شود. Zen UI از پیش نصب شده است و روی اندروید 13 اجرا می شود.

زمانی که این گوشی به ایالات متحده برسد، قیمت آن از 799 دلار برای نسخه با 8 گیگابایت رم و 128 گیگابایت حافظه شروع می شود. اگر پرچمداران امروزی با صفحه نمایش بزرگ آنقدر بزرگ هستند که بتوانید راحت از آن استفاده کنید، ممکن است ایسوس Zenfone 10 نفس تازه ای باشد. هک، یک جک هدفون دارد و یک آداپتور برق در جعبه دارد که ثابت می کند ایسوس ذهن خودش را دارد و کورکورانه از اپل پیروی نمی کند.



منبع: https://www.phonearena.com/news/asus-zenfone-10-official-video_id148752

در نهایت ایسوس Zenfone 10 در 29 ژوئن به ایالات متحده آمد و ما 8.5 ستاره از 10 ستاره ممکن را به دستگاه دادیم. این شرکت یک ویدیوی جعبه گشایی رسمی برای Zenfone 10 منتشر کرد و بلافاصله توسط ایسوس مطلع شدیم که جعبه مورد استفاده قرار گرفته است. برای نگهداری این دستگاه از 100% کاغذ بازیافتی برای کمک به نجات درختان ساخته شده است. در جعبه یک راهنمای کاربر، پین اجکتور برای سیم کارت و یک قاب برای گوشی وجود دارد. در حالی که ویدیو برخی از مشخصات گوشی را برجسته می کند، بعداً به آنها خواهیم رسید.
ایسوس گزینه های رنگی Zenfone 10 را به نمایش می گذارد که شامل مشکی نیمه شب، آبی ستاره ای، سبز شفق قطبی، سفید دنباله دار و قرمز اکلیپس می شود. همچنین در جعبه آداپتور 30 ​​واتی HyperCharge وجود دارد، چیزی که بسیاری از تولیدکنندگان دیگر آن را با خرید گوشی هوشمند وارد نمی‌کنند. یک کابل USB-C به USB-C نیز در جعبه موجود است. اسپیکرهای استریوی دوگانه Zenfone 10 که در بالا و پایین گوشی قرار دارند. این ویدیو همچنین نشان می دهد که Zenfone 10 دارای جک 3.5 میلی متری هدفون است، چیز دیگری که این روزها اغلب نمی بینید.
(جاسازی)https://www.youtube.com/watch?v=AHpsvk7vr8g(/embed)

یک حسگر اثر انگشت در کناری در ZenTouch Key تعبیه شده است که می تواند برای کنترل پخش ویدیو نیز استفاده شود. در مورد بقیه مشخصات، دستگاه دارای صفحه نمایش 5.9 اینچی AMOLED با رزولوشن 1080 x 2400 FHD+ و نرخ رفرش 144 هرتز است. اسنپدراگون 8 نسل 2 قدرتمند در زیر کاپوت قرار دارد. این گوشی دارای حداکثر 16 گیگابایت رم LPDDR5X و 512 گیگابایت حافظه داخلی UFS 4.0 خواهد بود. امتیاز IP68 به این معنی است که دستگاه در برابر گرد و غبار غیر قابل نفوذ است و می تواند تا 30 دقیقه در آب شفاف تا عمق 5 فوتی غوطه ور شود.