قیمت ماوس کامپیوتر خرید ماوس کامپیوتر | asusmag

از ماوس‌های گیمینگ می‌توانید برای کارهای معمول روزمره نیز استفاده کنید. البته، در نظر داشته باشید که همه‌ی کامپیوترها اتصال بلوتوثی ندارند. اگر کامپیوتر شما فرستنده‌ی توکار بلوتوثی نداشته باشد، شما نمی‌توانید از این نوع ماوس‌ها استفاده کنید و باید یک گیرنده‌ی USB بلوتوث بخرید و به کامپیوتر خود وصل کنید. این ماوس‌ها شباهت زیادی به ماوس‌های وایرلسی دارند و هر دوی آن‌ها، فاقد سیم می‌باشند و از طریق امواجی که در فضا به کامپیوتر ارسال می‌نمایند، کار می‌کنند. با این حال، ماوس‌های وایرلسی از اتصال وای-فای برای کار کردن استفاده می‌کنند ولی ماوس‌های بلوتوثی سیگنال‌ها را با امواج بلوتوث می‌فرستند و از خود فرستنده‌ی داخلی بلوتوث کامپیوتر استفاده می‌کنند.

  • آن‌ها دارای دو چرخ در زیر خود بودند که تقریباً روی هر چیزی گردش می‌کردند.
  • ماوس عادی برای گیمینگ مناسب نیست، اما همچنان بازی با ماوس عادی امکان پذیر است.
  • یکی از نرم افزارهای بسیار خوب برای تست سالم بودن موس و صفحه کلید، نرم افزار PassMark KeyboardTest است.
برخی از انواع این ماوس‌ها که در آنها به صرفه‌جویی مصرف انرژی نیز فکر شده‌است در زمانی که بدون کار هستند، چراغ LED در آنها خاموش می‌شود. نوع گیمینگ این محصول که مخصوص بازی است، نسبت به انواع معمولی آن تعداد دکمه های بیشتری دارد. این گونه گیمر برای اجرای بازی با سرعت بالا راحت تر است و سرعت واکنش گیمر نیز بالاتر می رود. از آنجا که گیمرها ساعات طولانی در روز با این دستگاه کار می کنند، این وسیله طوری طراحی شده است که دست گیمر و مچ او راحت باشد و اصلا اذیت نشود.

http://738sms.ir

بنابراین، ماوس‌های سیمی برای بازی کردن، هنرهای دیجیتالی و دیگر کاربردهایی که نیازمند دقت و سرعت بالایی هستند، مناسبند. خرید موس ارزان انتخاب مناسبی برایتان خواهد بود و می تواند شما را از هزینه های اضافی باز دارد. این محصولات اکثرا برند مطرحی ندارند و ویژگی های یک موس حرفه ای را در اختیارتان قرار نمی دهند اما برای استفاده های غیر حرفه ای مانند اتصال به دستگاه DVR، اندروید باکس و … پاسخگوی نیاز های شما خواهند بود.

با سلام، البته ماوس به دلایلی زیادی وسیله مناسبی برای استخراج اطلاعات محسوب نمی‌شود؛ اما در صورت وجود این احتمال استفاده از محصولات تجهیزات جانبی کامپیوتر از برندهای معتبر بازار توصیه می‌شود. همانطور که مشخص است موس سیم‌دار به کمک سیم به کامپیوتر شما متصل می‌شود. در ادامه به توضیح هرکدام مجله خبری محصولات ایسوس از انواع موس کامپیوتر خواهیم پرداخت. پیشتاز رایان در جهت افزایش قدرت انتخاب مشتری سعی نموده که انواع موس ها با برند های مختلف را برای خرید در اختیار قرار داده. به منظور ارائه حساسیت بالاتر سنسور لیزر و تطبیق پذیری موش واره نوری ، برخی از محصولات به صورت پشت سر هم از هم استفاده می کنند.

ماوس بی سیم گرین مدل GM403W

ماوس‌هایی که بی‌سیم هستند، درصورتی که از کیفیت مناسبی برخوردار نباشد، دچار اختلالات بسیار بیشتری خواهند شد. تمام شدن باتری و یا حتی ضعیف شدن آن می‌تواند این دستگاه را به‌صورت کلی از کار بیاندازد. علاوه بر باتری، اتصال بی‌سیم یا همان WI-FI نیز اگر به‌صورت کامل نباشد می‌تواند مشکلاتی ایجاد کند. ماوس سایلنت همانطور که از اسمش پیداست ماوسی است که کلیک دکمه‌های آن صدای بسیار کمی را ایجاد می‌کند. این ماوس‌ها مانند دیگر انواع موس کامپیوتر کار می‌کنند و مکانیزم کلیک آن‌ها، کاربری آن‌ها را از ماوس‌های دیگر متمایز نمی‌کند. قابلیت این گیرنده نسبت به گیرنده‌های عادی این است که به کمک نرم‌افزار مربوط به آن می‌توانید تا 6 کیبورد و موس کامپیوتر را به کمک یک گیرنده به کامپیوتر خود متصل نمایید.

موس گیمینگ T-DAGGER T-TGM202