ماوس قیمت انواع ماوس کامپیوتر خرید بدون واسطه برگ مارکت | asusmag

ماوس بی سیم همانطور که از اسم آن مشخص است به ماوسی گفته می‌شود که هیچ سیمی به آن متصل نیست و به‌جای آن گیرنده‌ای را دریافت می‌کنید که با امواج رادیویی اطلاعات را به کامپیوتر ارسال می‌کند. به ماوس‌های بی سیم ماوس وایرلس نیز گفته می‌شود مجله خبری محصولات ایسوس که بلوتوث بهترین نوع ماوس وایرلس است. البته ماوس‌هایی مانند ماوس لاجیتک MX Master 2S از انواع موس اپتیکال دارای سنسوری هستند که می‌تواند بر روی سطح شیشه نیز بدون مشکل کار کند و به دلیل اپتیکال بودن سنسور آن دقت بالایی نیز داشته باشد.

http://738sms.irبعدها این ماوس ایده‌ای برای ساخت ماوس‌های بهتر زیراکس آلتو شد. یک مهندس انگلیسی با همکاری تام کرنستون و فرد لانگ‌استف محصولی مشابه را در سال ۱۹۵۲ ماوس اختصاصی کنسینگتون را طراحی کرد. کارکرد ماوس لیزری نیز مانند ماوس‌ اپتیکال است؛ اما به جای یک لامپ LED از لیزر استفاده می‌شود با این تفاوت از موس های لیزری می‌توان بر روی سطوح براق و شیشه استفاده کرد. ماوس های سیم دار در طرح های ساده و ماوس های گیمینگ موجود می باشد.

  • موس های کامپیوتر معمولاً دستگاه های تشخصی خودکار (plug-and-play) هستند و هیچ نرم افزاری اضافی برای نصب آنها وجود ندارد (به استثنای بعضی از موشواره مخصوص بازی) ، به این معنی که وصل کردن کابل همه تنظیماتی است که شما باید انجام دهید.
  • اگر قصد خرید موشواره برای استفاده های طولانی مدت را دارید، بدون شک باید به برند موس نیز توجه ویژه ای داشته باشید.
  • پد ماوس مناسب با نیاز خود را تهیه کنید تا از خستگی دست (در ماوس پد طبی) و کثیف شدن سنسور و کاهش کیفیت حسگر ماوس جلوگیری کنید.
  • به همین دلیل خرید موس کامپیوتر از فروشگاه مطمئن، از اهمیت بالایی برخوردار است.
  • این وسیله معمولاً دو لبه قابل فشردن دارد و با یک کابل به رایانه وصل می‌شود.
در این راه با حمایت شما، همواره به دنبال پیشرفت خواهیم بود. نوع دیگر موس کامپیوتر، موس ارگونومیک است که ویژگی اساسی و اصلی موس های ارگونومیک در طراحی آن هاست، این موس ها به صورتی طراحی می شوند که دست شما در حالت طبیعی تری قرار بگیرد و همین امر باعث می شود که دست کمتر خسته شود. امروزه بیشتر ماوس هایی که در بازار وجود دارند و معمولا در همه جا از آن ها استفاده می شود، از نوع اپتیکال هستند. ماوس اپتیکال برای تصویر برداری، از سنسوری برای تصویربرداری از بازتاب یک لامپ LED که در داخل موس تعبیه شده بر روی ماوس پد استفاده می کند.

موس Genius DX-120

از دیگر ماوس‌های مناسب برای بازی می‌توان به ماوس ای فورتک، ماوس ایسوس و ماوس ام اس آی اشاره کرد. تولید کننده‌ی ماوس گیگابایت نیز ماوس‌های بسیار خوب و البته گران‌قمیتی برای گیمینگ تولید می‌کند. موس تراست بی سیم مخصوص بازی مدل GXT 130 Ranoo trust یکی از شرکت های تولید کننده تجهیزات و لوازم جانبی کامپیوتر گیمینگ می باشد. در این محصولات از جدیدترین تکنولوژی های روز دنیا و بهترین متریال استفاده شده است. موس بی سیم تراست مدل GXT 130 Ranoo دارای روشنایی LED است که حسگر اپتیکال با دقت 2400-DPI دارد.

مورد اول: موس در بعضی قسمت‌ها، کلیک چپش کار نمی‌کند.

ماوس‌ اپتیکال لامپ LED دارد و دارای سنسوری برای تصویربرداری بازتاب لامپ LED روی پد بهره می برد. با تغییر در تصاویری که سنسور می گیرد جهت و سرعت حرکت این دستگاه را تشخیص خواهد داد. جالب است بدانید که ماوس سیم دار نسبت به نوع بی سیم بهتر است یعنی ارتباطش سریع تر و قوی تر است.