ماوس مشخصات و خرید ماوس قیمت ماوس کامپیوتر متافردا | asusmag

برای اطلاع از بهترین قیمت ماوس بی سیم بیاند ، می توانید از طریق فروشگاه پورومیکساقدام نمایید. همچنین شما می توانید بهترین موس کامپیوتر را با برندهایی از جمله ماوس فراسو ، ماوس شارکون ، ماوس ای فورتک ، ماوس لاجیتک و ماوس مایکروسافت در این فروشگاه مشاهده نمایید وبا خیالی آسوده به خرید موس با بهترین قیمت بپردازید. فروشگاه اینترنتی پورومیکس وابسته به شرکت آداک آرمان پردیس در بازار کامپیوتر می باشد . شما می توانید به راحتی با زدن چند کلیک کالای خود را ثبت کرده و در سریعترین زمان ممکن محصول را درب منزل خود دریافت کنید. با مراجعه به بلاگ خبری پورومیکس می توانید به جدیدترین اخبار روز تکنولوژی و آموزش های مختلف در زمینه کامپیوتر دسترسی پیدا کنید . همواره آسودگی خاطر در خریدی آسان با بهترین قیمت و گارانتی معتبر یک محصول اصلی ، سرلوحه پورومیکس بوده و خواهد بود.

خرید موس بی سیم؛ موس وایرلس ارزان قیمت

شرکت فراسو به عنوان اولین شرکت خصوصی در ایران می باشد که در زمینه طراحی ، ساخت ، تولید و بازاریابی تجهیزات رایانه ای و الکترونیک و آی تی مشغول به فعالیت می باشد. این شرکت در سال 1368 فعالیت خود را در زمینه تولید تجهیزات جانبی کامپیوتر شروع کرده است و محصولاتی از قبیل ماوس مجله خبری محصولات ایسوس ، کیبورد ، هدست ، گیم پد ، وب کم ، اسپیکر و دیگر لوازم جانبی کامپیوتر را در لیست تولیدات خود قرار داده است. موس فراسو ، ساخت کشور ایران می باشد و دارای کیفیت خوبی نسبت به رقبای خارجی است. موس کامپیوتر فراسو در دو مدل موس فراسو بی سیم و موس فراسو باسیم عرضه شده است.

ماوس طرح ای فورتک مدل OP-620D

ماوس‌ها در حال حاضر معمولاً به دو نوع موس با سیم یا سیم دار و موس بی سیم دسته‌بندی می‌شوند. در گذشته بیشتر موس‌های سیم دار رایج بودند، قدیم بیشتر موس‌ها مکانیکی بودند و با داشتن یک توپی می‌توانستند جهت حرکت دادن موس را تشخیص بدهند. رابط سیمی این موس ها نیز پورت PS2 بود؛ کم‌کم با رایج شدن پورت USB پورت سیمی موس‌ها نیزی جای خود را با پورت USB عوض کردند و اکثراً امروزه با این رابط سیمی کار می‌کنند. همچنین موس‌های مکانیکی و توپی جای خود را با موس‌های لیزری و اپتیکال که دقت بسیار بالایی در تشخیص حرکت موس داشتند عوض کردند و از رده خارج شدند. موس کامپیوتر مهم ترین و اصلی ترین وسیله ای است که برای هدایت کامپیوتر استفاده می شود. به همین دلیل خرید موس کامپیوتر از فروشگاه مطمئن، از اهمیت بالایی برخوردار است.

http://738sms.ir

موس های ای فورتک دارای دو نوع موس بی سیم ای فورتک و موس با سیم ای فورتک می باشد. موس گیمینگ ای فورتک با نام تجاری Bloody وارد بازار شده است که با کیفیتی مثال زدنی و تکنولوژی های جدید ، تمامی نیازهای کاربران گیم را برآورده می کند. موس ای فورتک بلودی از جمله موس های پرفروش در بازار می باشد که با قیمت ارزان نسبت به رقبا به فروش می رود. فروشگاه اینترنتی پورومیکس ، مجموعه ای از بهترین موس های ای فورتک را برای کاربران فراهم کرده است. شما می توانید قیمت انواع موس ای فورتک را در این فروشگاه مشاهده نمایید وبا خیالی آسوده به خرید موس A4Techبا بهترین قیمت بپردازید.

  • در این محصولات از جدیدترین تکنولوژی های روز دنیا و بهترین متریال استفاده شده است.
  • این شرکت در سال 1368 فعالیت خود را در زمینه تولید تجهیزات جانبی کامپیوتر شروع کرده است و محصولاتی از قبیل ماوس ، کیبورد ، هدست ، گیم پد ، وب کم ، اسپیکر و دیگر لوازم جانبی کامپیوتر را در لیست تولیدات خود قرار داده است.
  • از امتیازات این موس می توان به داشتن کلیک بی صدا و قابلیت کار…
  • ماوس‌های گیمینگ هم در انواع بدون سیم و هم در انواع سیمی موجود هستند و نسبت به ماوس‌های معمولی، قابلیت‌های بیشتری دارند تا تجربه‌ی بازی کردن شما را بهبود ببخشند.

موس های بالارده این کمپانی ها معمولا از کیفیت ساخت بالایی بهره می برند تا بتوانند در بازار رقابت باقی بمانند. بنابراین اگر قصد خرید موس، فارغ از قیمت دارید بهتر است به سراغ این برند ها بروید. بسیاری از برند های مطرح بازار موس های اقتصادی تولید می کنند تا همه کاربران قادر به استفاده از آن ها باشند، این موس ها با اینکه توسط برند های مطرحی ارائه می شوند، اما به دلیل قیمت کمتر طبیعتا کیفیت ساخت پایین تری خواهند داشت.

موس Armo M25