قیمت فروش موس کامپیوتر خرید موس بی سیم و با سیم Mouse پورومیکس | asusmag

بسیاری از برنامه‌ها و یا بازی‌های رایانه‌ای از قبیل Windows Terminal Services و یا Remote Desktop از برخی از دستورات سفارشی کردن دکمه‌های ماوس پشتیبانی نمی‌کنند. برخی از مشکلات رایج که برای بیشتر ماوس‌های کامپیوتر رخ می‌دهد مربوط به اختلالات نرم افزاری است. اشاره‌گر مجله خبری محصولات ایسوس به‌درستی حرکت نمی‌کند، اشاره‌گر ماوس پنهان می‌شود و قابل مشاهده نیست، حرکت ماوس بسیار آهسته شده و به‌شدت کاهش پیدا می‌کند و . در چنین مواقعی نیاز است که علل احتمالی را پشت سر گذاشته و راه‌حل‌هایی عملی برای برطرف کردن آن در نظر بگیرید.

ماوس باسیم رپو N100

همان طور که مشخص است این وسیله سیم ندارد و با گیرنده‌ای که در کنار آن دریافت می‌ کنید با امواج رادیویی RF اطلاعات را به کامپیوتر می فرستد. این مراحل این گونه صورت می پذیرد که ابتدا اطلاعاتی که کلیک شده اند از طریق فرستنده ای که در این دستگاه تعبیه شده است، برای گیرنده فرستاده می شود. پس از آن گیرنده اطلاعات را دریافت می کند و به رایانه انتقال می دهد تا نوبت به اجرای دستورات برسد. البته تمامی وسیله های بی ‌سیم این گونه کار نمی‌کنند بعضی از آنها با کمک بلوتوث و برخی دیگر از استاندارد بی‌سیم ۲٫۴GHz بهره می برند.

  • موس را روی سیستم دیگری نیز امتحان کنید، در صورتیکه چراغ قرمز آن باز هم روشن نشد، مشکل سخت افزاری است و برای رفع آن باید سراغ تکنسین‌های تعمیر لپ تاپ و لوازم جانبی رفت تا آن را برطرف کنند.
  • موش های پریمیوم بازی معمولاً از سنسورهای لیزری استفاده می کنند ، اما برای استفاده با سطوح موسپد که مخصوص بازی ساخته شده اند ، توصیه می شود.
  • لاجیتک، در سال ۱۹۸۴ اولین ماوس بیسیم خود را که با فرکانس کار می‌کرد با نام استعاره لاجیتک طراحی کرد.
  • همانطور که مشخص است موس سیم‌دار به کمک سیم به کامپیوتر شما متصل می‌شود.

پورت usb سرعت بالایی دارد و خطرناک ترین آیتم جاسوسی برای بسیاری از افراد است. این محصولات بسیاری از ویژگی های مشابه را ارائه می دهند ، اما در اندازه کوچکتر. آنها به گونه ای طراحی شده اند که به راحتی در جیب کوله پشتی یا کیف لپ تاپ قرار بگیرند. اما در حالی که اندازه کوچک ممکن است به خوبی در همه جا قرار بگیرد ، دست انسان زیاد با ماوس مسافرتی سازگار نیست – می توانید از آنها استفاده کنید ، اما در استفاده طولانی مدت ممکن است آزار دهنده باشد. به طور کلی ، موشواره های مسافرتی بی سیم و باتری خور هستند ، بنابراین ممکن است بخواهید یک ماوس اضافه مسافرتی داشته باشید. ماوساین محصول ممکن است از نظر مفهومی یک وسیله ساده باشد ، اما با گذشت زمان چندین نوع از موشواره ها تکامل یافته اند که هر کدام برای مصارف مختلفی ساخته شده اند.

موس بی سیم Hatron HMW105SL

همچنین این نوع Mouse قابلیت تنظیم DPI را نیز دارند که در مطلب DPI چیست به صورت کامل به توضیح این موضوع پرداخته‌ایم. می توانید با استفاده از فیلتر های مختلف که پنل سمت راست قابل مشاهده است به نتایج مطلوبی دست یابید. به طور مثال برای دیدن موشواره های مخصوص بازی در پنل سمت راست از قسمت فیلتر بر اساس نوع گزینه موس بازی را انتخاب کنید. بیشتر موشواره های رایانه ای بی سیم ، از طریق همان فرکانس های بی سیم 2.4 گیگاهرتز مورد استفاده برای تلفن های بی سیم و اینترنت Wi-Fi به رایانه متصل می شوند.

ماوس ای فورتک

همچنین شما می توانید بهترین موس کامپیوتر را با برندهایی از جمله موس فراسو ، موس شارکون ، ماوس ای فورتک ،ماوس لاجیتک و موس بیاند در این فروشگاه مشاهده نمایید وبا خیالی آسوده به خرید موس با بهترین قیمت بپردازید. موس گیمینگ رپو مدل V20 Pro برند رپو از تولیدکنندگان در زمینه تجهیزات و لوازم جانبی با قیمت مناسب است. این موس گیمینگ دارای هفت کلیک بوده و ودقت آن 8000-DPI می باشد. پیشنهاد می کنیم تا قیمت انواع موس رپو را در فروشگاه اینترنتی پورومیکس بررسی نمایید.

http://738sms.ir