ماوس کامپیوتر چیست و انواع مختلف ماوس چه ویژگی‌هایی دارند نمایندگی رسمی لاجیتک | asusmag

در حال حاضر اکثر محصولات پیشتاز رایان در حیطه لوازم جانبی کامپیوتر و موبایل بوده و با ارائه قیمت های رقابتی در این بازار همواره سعی کرده جایگاه بهتری نسبت به سایر رقبای خود کسب کند. سرعت در ارسال محصولات پیشتاز رایان بسیار نکته مهمی بوده و در راستای کسب رضایت مشتری، ارسال محصولات را در کمتر از 12 ساعت کاری انجام می دهد. موس های بی سیم جدید مجهز به ماژول بلوتوث شده‌اند و به موس بلوتوثی معروف هستند. در صورت نبود یا گم کردن دانگل موس شما می‌توانید از طریق بلوتوث به سیستم خود وصل شوید و کار کنید. خرید موس گیمینگ مناسب با قیمت و کیفیت مورد نظر شما می تواند بخش زیادی از نیاز شما را برطرف کند و به نوعی باعث بالا رفتن راندمان کاری شود یا حس لذت تمام عیار بازی را برای شما به ارمغان بیاورد. این محصولات معمولا ارگونومیک بهتری دارند و به اصطلاح خوش دست تر هستند.

http://738sms.ir

موس هترون بی سیم مدل HMW120SL از تولیدات این شرکت می باشد. همچنین برد این موس بی سیم تا 10 متر بوده و با 2 باتری قلمی تغذیه می شود. ماوس‌های گیمینگ به‌طور خاص برای استفاده در بازی‌های رایانه‌ای طراحی شده‌اند. ماوس‌های گیمینگ معمولاً مجموعه وسیع‌تری از کنترل‌ها و دکمه‌ها را به کار می‌گیرند و دارای طرحی متفاوت از ماوس‌های معمولی هستند. همچنین این ماوس‌ها ممکن است دارای نور تزئینی تک رنگ یا LED RGB قابل برنامه‌ریزی باشند.[۱۶] از دکمه‌های اضافی اغلب می‌توان برای تغییر حساسیت ماوس استفاده کرد[۱۷]یا می‌توان آن‌ها را با برنامه‌ریزی به ماکروها اختصاص داد. برخی از ماوس‌های پیشرفته گیمینگ تولید شده نیز به کاربران اجازه می‌دهند تا با افزودن یا کم کردن قطعات ماوس، وزن ماوس را تنظیم کنند تا کنترل راحت‌تری داشته باشند.DPI یک بخش مهم در ماوس‌های گیمینگ است.

موس سیم دار

آن‌ها دارای دو چرخ در زیر خود بودند که تقریباً روی هر چیزی گردش می‌کردند. اما ماوس‌های پس از آن، که در ابتدا دارای یک گوی فلزی در زیر خود بودند، برای عملکرد بهتر نیاز به یک زیرموشی داشتند. علت آن این است که گوی زیر آن‌ها برای عملکرد بهتر نیاز به اصطکاک مناسب دارد ولی این اصطکاک معمولاً توسط سطح اکثر میزهایی که ماوس روی آن‌ها کار می‌کند فراهم نمی‌شود. این چهار عمل در برنامه‌های خاص کار خاص خود را انجام می‌دهند که تقریباً شبیه اعمال بالا است. لازم است ذکر شود که بیشتر ماوس‌ها برای افراد راست دست که تعداد آن‌ها بیشتراز چپ دست‌ها است طراحی می‌شوند و اگر فرد چپ دست باشد و بخواهد با انگشت اشاره عملکرد کلید سمت چپ ماوس را اجرا کند.

  • شما نباید یک یک ماوس قدیمی و بدرد نخور که سال‌ها پیش خریده‌اید، استفاده کنید.
  • همانطور که می‌دانید، موس‌های لیزری در قسمت میانی‌شان به جای گوی، یک لیزر نورانی دارند که درونش دوربین دیجیتالی دارد.
  • موس های سیمی رها شوید و با آرامش و لذت بیشتری به انجام امور روزانه خود با کامپیوتر یا لپ تاپتان بپردازید.
به دلیل قابلیت های بالای این نوع از موس ها، برای استفاده های دیگر نیز می توان از آن استفاده کرد. ماوس های عادی عموما دارای 3 دکمه هستند، ولی اکثر ماوس های گیمینگ دارای تعداد دکمه های بیشتری هستند که این دکمه ها به کسی که در حال انجام بازی است سرعت واکنش پذیری بیشتر و بالاتری می دهد. فقط درون ماوس‌های مجله خبری محصولات ایسوس نوری دیود نورگسیل وجود دارد که به حسگرها جهت تشخیص جابجایی کمک می‌کنند. دلیل قرمز بودن رنگ نور ماوس‌های نوری نشانه از بهره‌گیری نورشناسی دارد. بسیاری از کلیدهای ماوس‌ها توانایی پذیرش تا چندین میلیون کلیک را دارند که این کار باعث می‌شود کلیدها بسیار مقاوم باشند و در مدت زمان طولانی خراب شوند.

این محصول نیز کیفیت بالایی دارد و با رنگ سفید و خاکستری عرضه می شود. این وسیله با بلوتوث و دانگل USB هم قابلیت استفاده بی سیم و هم با سیم را دارد. در ماوس های نسل‌های قبل وقتی شما این وسیله را تکان می‌دهید، غلتکی که در زیر آن قرار دارد نیز تکان می خورد؛ این گونه پردازنده هایی که داخل این دستگاه قرار دارند این حرکات را تشخیص می دهند و سیگنال‌هایی به کامپیوتر ارسال می شود.

ماوس بی سیم رپو مدل M100 Silent