ایسوس با Zenfone 10 جدید رویای جمع و جور را زنده نگه می دارد

ایسوس با Zenfone 10 جدید رویای جمع و جور را زنده نگه می دارد

در مورد Zenfone 10 چه خبر؟

بزرگترین تغییر پشتیبانی از شارژ بی سیم است. ایسوس به نوعی توانسته است سیم‌پیچ‌های شارژ بی‌سیم را در داخل بدنه زنفون 10 جمع کند و در عین حال همان ظرفیت باتری 4300 میلی‌آمپر ساعتی را حفظ کند که این کار کمی نیست.

تفاوت این است که اکنون می‌توانید نمایشگر را در حین بازی به 144 هرتز اضافه کنید، که برای کسانی از شما که عکس‌های هدشات را به سایر انواع آسیب‌های پایین‌تر در بازی‌های FPS ترجیح می‌دهند، خوشحال می‌شود.

دوربین

زنفون 10 همان سنسور 50 مگاپیکسلی سونی IMX766 را برای دوربین اصلی خود نگه می دارد، اما ایسوس تغییراتی را در حالت پرتره اضافه کرده است و میدان دید دوربین فوق عریض اکنون گسترده تر شده است. تثبیت کننده گیمبال 6 محوره سال گذشته نیز وجود دارد و همچنین با حالت تطبیقی ​​ارتقا یافته است.البته، به عنوان یک پرچمدار جمع و جور واقعی، Zenfone 10 به جدیدترین چیپست کوالکام، اسنپدراگون 8 نسل 2، و همچنین رم و فضای ذخیره سازی بهبود یافته، به ترتیب LPDDR5X و UFS4.0 مجهز شده است.

یکی دیگر از ارتقاء سخت افزاری دوربین سلفی جدید است. Zenfone 10 اکنون دارای یک دوربین جلو 32 مگاپیکسلی با فناوری RGBW است (اضافه کردن یک پیکسل سفید در ماتریس برای کمک به بازتولید رنگ، حساسیت به نور و به طور کلی عملکرد).

نمایش دادن

Zenfone 10 با همان پنل 5.9 اینچی Super AMOLED مانند نسل قبلی خود عرضه می شود که توسط سامسونگ ساخته شده و توسط Pixelworks تنظیم شده است. این بدان معناست که Zenfone 10 دقت رنگ شگفت انگیزی را که در مدل قبلی اندازه گیری کرده بودیم حفظ می کند.