خرید انواع مادربرد مخصوص کامپیوتر های خانگی و گیمینگ با قیمت مناسب بروزکالا | asusmag

پنل پشتی مادربرد را کنترل کنید و ببینید کدامیک از موارد زیر را دارد. به طور مثال usb3.1 بهتراست از usb های قدیمی تر و یا خروجی تصویر HDMI جدیدتر است از VGA یا Display port اما باید دقت کنید مانیتور شما کدام خروجی تصویر را پشتیبانی می کند. درنتیجه باتری برای ذخیره‌سازی اطلاعات مانند ساعت، کاربرد خواهد داشت.

http://738sms.irاگر در حال حاضر مادربرد نسل ۱۲ دارید و می‌خواید پردازنده نسل ۱۳ روش ببندید، مشکلی پیش نمیاد. چیپست نرم‌افزار و سخت‌افزار مادربردی است که با هم ترکیب می‌شود مجله خبری محصولات ایسوس تا همه اجزای مختلف با هم ارتباط برقرار کنند. این بخش برای ارتباط فن پردازنده با برد اصلی به کار می‌رود، سیم فن سی‌پی‌یو به این قسمت متصل می‌شود.

مادربرد ASUS PRIME B660M-A WIFI D4

در واقع مادربرد و اندازه کیس، میزان ارتقای رم و CPU سیستم شما را تعیین می‌کند. برد اصلی یا بردپایه، معروف به مادربرد یکی از مهم‌ترین اجزای سخت‌افزاری در انواع سیستم هاست. از موبایلی که در دستان شما قرار دارد تا کامپیوتر شخصی شما و حتی تلویزیون ها همگی دارای این قطعه هستند. قسمت‌های الکترونیکی مختلفی که با مدارهای گوناگونی به هم متصل شده‌اند.

اونا یکسری از پل‌ها و چیپست‌های IC مادربرد هستن، برای هماهنگی فرایند‌های داخلی خود مادربرد برنامه ریزی شدن. بله می‌تونید با جستجو در اینترنت اطلاعات کاملی در این زمینه پیدا کنید، ضمن اینکه اگر درخواست‌ها زیاد باشه خود ما هم در همیار آی‌تی این آموزش رو قرار میدیم. استفاده از مطالب سایت فالنیک (ایران اچ پی) فقط برای مقاصد غیر تجاری و با ذکر منبع بلامانع است. به دست آورذن اطلاعات مادربورد از طریق System Informationهمان طور که دیدید، این روش بسیار آسان است.

مادربرد ایسوس Z590 مادربورد سوکت 1200 نسل 11

برای انجام فرایند ذکر شده، ما نیازمند یک سیستم مناسب رندرینگ می باشیم. مهم ترین نکته در زمان خرید مادربرد مناسب رندرینگ، سازگاری آن با سایر اجزای سخت افزاری می باشد. به عبارتی دیگر همیشه یک مادربرد گران قیمت انتخاب مناسبی ممکن است برای شما نباشد و گاهی یک مادربرد با قیمت اقتصادی می تواند به راحتی پاسخگوی نیاز شما باشد. البته لازم است علاوه بر در نظر گرفتن قطعات سخت افزاری، به برخورداری مادربرد از نسل سوم اسلات PCL Express و همچنین پشتیبانی از فناوری چند گرافیکی CrossFireX نیز توجه نمود. این دو هدف اصلی و مهم یک ماردبرد است که تقریباْ تمام اجزای تشکیل‌دهنده‌ی آن برای اجرای این دو هدف کار می‌کنند.

  • انجام فرآیند اورکلاک یکی از مهیج‌ترین و البته تخصصی‌ترین فعالیت‌های رایانه‌ای است که علاوه بر دانش تخصصی بالا، نیازمند سخت‌افزار مناسب و قدرتمند است و وجود یک مادربرد حرفه‌ای می‌تواند نتایج کاملا متفاوتی را به ارمغان بیاورد.
  • همین قضیه در مورد ریست‌سوئیچ نیز صدق می‌کند؛ مگر اینکه مادربرد همیشه خاموش شود و بعد بلافاصله دوباره روشن شود.
  • اگر در حال حاضر مادربرد نسل ۱۲ دارید و می‌خواید پردازنده نسل ۱۳ روش ببندید، مشکلی پیش نمیاد.
  • مادربرد های AT یکی از قدیمی ترین انواع مادربرد های کامپیوتر می باشند که امروزه دیگر با توجه به پیشرفت بسیار تکنولوژی و قطعات کامپیوتر نمی توانند بسیاری از قطعات از جمله پردازنده ها نسل جدید با سوکت های جدید را پشتیبانی کنند.