خرید بهترین و جدیدترین انواع هارد اینترنال با قیمت مناسب بروزکالا | asusmag

اگر مادربورد شما رابط SATA نداشته باشد و بجای آن رابط IDE/ATA/PATA داشته باشد، به ناچار باید هاردی دارای این رابط را خریداری کنید. البته این رابط دیگر منسوخ شده است و تمامی مادربوردهای جدید از این رابط پشتیبانی نمی کنند . معمولاً یک هارد با حجم ۱ ترابایت نیاز کاربران عادی را تا حدود زیادی برطرف می کند. اگر قرار نیست فایل های زیادی را بر روی هارد نگه دارید، حجم ۱ ترابایت می تواند برای شما مناسب باشد.

حافظه اس اس دی سامسونگ مدل 980 NVMe M.2 ظرفیت 1 ترابایت

در دنیای دیجیتال، شما می توانید سکان‌دار کسب و کار خود در فضای مجازی باشید. سادگی در مدیریت، کارایی در عملکرد و متناسب با نیاز شما، فروش محصولات خوب شما بی‌وقفه ادامه خواهد داشت و شما به بازارهای جدیدی دست خواهید یافت. پس از اینکه این داده ها دریافت شد Head داده های مورد نظر را به ابتدای Actuator می فرستد تا داده ها بتوانند به صورت ۰ و ۱ به کنترل کننده ی دیسک ارسال می شود سپس مورد پردازش قرار می مجله خبری محصولات ایسوس گیرند . هارد دیسک را حافظه ی دائم کامپیوتر می دانند و نام هارد دیسک به صورت اختصاری به صورت نوشته می شود. در واقع واژه ی HDD مخفف عبارت می باشد و اگر بخواهید به زبان فارسی این عبارت را معنی کنیم (دیسک درایو سخت) می باشد هارد دیسک ها با نام های دیگه نیز نوشته میشود. هارد اینترنال پاسپورتی همانطور که از نامش پیداست ظاهری مانند یک پاسپورت کوچک دارد و تنها با یک USB به دستگاه مورد نظرتان وصل می شود.

http://738sms.irمادربرد نیز حکم مادر کامپیوتر شما را بازی می‌کند و تمامی قطعات سخت افزاری را به یکدیگر متصل می‌کند. در کامپیوترهای دسکتاپی تعویض و ارتقای هارد آسان است و کافی است هارد قبلی را از روی مادربورد جدا کنید و هارد جدید را جایگزین کنید. ارتقای هارد در لپ تاپ به این آسانی نیست و باید سایت تولیدکننده را مطالعه کنید تا بتوانید به درستی هارد را تعویض کنید. رایانه‌های مدرن اغلب از SSD (درایو حالت جامد) به‌عنوان دستگاه ذخیره‌سازی اولیه، به جای هارد دیسک استفاده می‌کنند. هارد اینترنال مکانیکی از دیسک، بازو و موتور در یک پوشش فلزی ساخته شده است.

Seagate Exos ST10000NM0086 Internal Hard Drive – 10TB

SSD ها با توجه به نوع رابط و ابعاد به دسته های مختلفی دسته بندی می شوند. بخش مرکزی پلاتر شامل یک موتور استوانه ای است که وظیفه چرخاندن دیسک ها را بر عهده دارد. این موتور بسته به نوع هارد می تواند سرعت چرخش متفاوتی داشته باشد اما معمولا در بازه 5400 تا 7200 فعالیت می کند، PRM یک هارد دیسک از روی سرعت چرخش این موتور تعیین می شود. در هنگام خرید هارد اینترنال برای دستگاه خود باید به فاکتورها و معیارهایی توجه داشته باشید تا یک هارد مناسب و هم خوان با کامپیوتر خود تهیه نمایید. هارد شرکت های مختلف درصد خرابی متفاوتی نسبت به شرکت های دیگر دارند که به HDD Failure Rate معروف است. با توجه به آمار هاردهای شرکت Toshiba و بعد Seagate در مقایسه با Western digital و HGST درصد خرابی بیشتری دارند.

  • این قطعه‌ ی سخت‌افزاری علاوه‌ بر صفحه‌ های مذکور حاوی هدهای خواندن/نوشتن و یک موتوری است که همه این اجزا در محفظه‌ای جاگذاری شده تا از آلودگی‌ های خارجی در امان باشد.
  • بیشترین ظرفیت یک هارد درایو ۱۰ ترابایت مربوط به BarraCuda Pro می‌ باشد که شرکت سیگیت در حال حاضر به بازار عرضه کرده است.
  • به همین منظور از زبان مخصوصی برای ارتباط با مادربورد استفاده می کنند.
  • در تیا آی تی تنوع بالایی از هارددیسک اینترنال با قیمت منصفانه همراه با گارانتی اصلی عرضه شده‌ است.
  • در حال حاضر در بازار کشورمان، محصولات تولید کنندگانی از جمله سیگیت، وسترن دیجیتال و توشیبا عرضه می‌شود.

این قسمت وظیفه دارد تا با سایر قطعات کامپیوتر در ارتباط باشد و تمامی دستورات ارسالی از قطعات را با هارد دیسک هماهنگ کند تا جابجایی اطلاعات به بهترین نحو ممکن انجام شود . در بین هاردهای اینترنال محصولات وسترن دیجیتال، توشیبا و سیگیت و در بین محصولات اکسترنال هاردهای وسترن، ای دیتا و سیلیکون پاور از محبوبیت بالایی برخوردار هستند. اگر قاب هارد اکسترنال را باز کنید در داخل آن یک هارد اینترنال را مشاهده خواهید کرد.

حافظه اس اس دی ای دیتا مدل SU650 با ظرفیت 120 گیگابایت