در این رندرهایی که به تازگی فاش شده است، نیروگاه کامپکت آینده ایسوس، Zenfone 10 را بررسی کنید.

همچنین باید توجه داشته باشیم که Zenfone 9 در حال حاضر بسیار عالی به نظر می رسد، بنابراین منطقی است که ایسوس این طراحی شیک را به مدل جدیدتر خود نیز ترجمه کند.

از نظر مشخصات – از آنجایی که می دانیم این روزها ظاهر کافی نیست – Zenfone 10 دارای چیپست برتر اسنپدراگون 8 نسل 2 خواهد بود و ممکن است با 16 گیگابایت رم و 256/512 گیگابایت فضای ذخیره سازی عرضه شود. همانطور که گفته شد، ما انتظار داریم که این گوشی با سایر گزینه های رم در دسترس باشد زیرا Zenfone 9 در انواع رم های 6، 8 و 16 گیگابایتی عرضه می شود.

همچنین انتظار داریم Zenfone 10 دارای دوربین پشتی بزرگ 200 مگاپیکسلی و باتری 5000 میلی آمپر ساعتی با پشتیبانی از شارژ سریع 67 واتی باشد.





منبع: https://www.phonearena.com/news/asus-zenfone-10-leaked-renders_id148275

تصاویر نشان می‌دهند که Zenfone 10 دارای همان تنظیمات دوربین دوگانه با فلاش LED، همان بریدگی پانچ در گوشه سمت چپ بالای نمایشگر و همان موقعیت تنظیم کننده صدا در سمت راست مانند Zenfone 9 خواهد بود. از روی تصاویر، می‌توان دید که زنفون 10 احتمالاً در رنگ‌های مشکی، قرمز، آبی، سفید و سبز در دسترس خواهد بود. باید توجه داشته باشیم که گزینه رنگ سبز یک گزینه جدید خواهد بود زیرا Zenfone 9 فقط در رنگ های مشکی، قرمز، آبی و سفید موجود است.

گوشی های هوشمند جمع و جور و رده بالا ممکن است نسلی در حال مرگ باشند، اما به طور کامل ناپدید نشده اند. همانطور که گزارش دادیم، ایسوس در تاریخ 29 ژوئن، قدرت کامپکت کاملاً جدید خود، Zenfone 10 را معرفی خواهد کرد که تقریباً نزدیک است. و اگر نمی‌دانید که Zenfone 10 چگونه می‌تواند ظاهر شود، اکنون می‌توانیم برخی از رندرهای گوشی آینده ایسوس را با حسن نیت فاش کننده پرکار ببینیم. ایوان بلاس (از طريق MySmartPriceمستقیماً، باید بگوییم که اگر امیدوار بودید Zenfone 10 طراحی متفاوتی نسبت به Zenfone 9 داشته باشد، ناامید خواهید شد. همانطور که از تصاویر می بینیم، نیروگاه کاملاً جدید موبایل ایسوس به احتمال زیاد کاملاً شبیه به نسل قبلی خود خواهد بود.