قیمت و خرید موس کامپیوتر گیمینگ و انواع ماوس بی سیم لیون کامپیوتر | asusmag

برای یک گیمر حرفه ای کوچک ترین تاخیر در حد صدم ثانیه نیز اهمیت بسیاری دارد. سرعت پاسخگویی پارامتر مهمی در هنگام خرید ماوس گیمینگ محسوب می شود. مورد بعدی که باید به عنوان یک گیمر به آن توجه کنید اندازه، جنس بدنه و ارگونومی موس است. عدم رعایت این مورد در استفاده های طولانی باعث اسیب دیدن مچ دست خواهد شد. برند های لاجیتک رپو بیاند ای فورتک ریزر جز برند های تولید کننده موس های گیمینگ هستند و شما میتوانید از بین محصولات متوع این دسته در فروشگاه لاجی لوک ماوس گیمینگ خود را انتخاب کنید.

  • با کمک این نرم افزار می‌توان از لحاظ نرم افزاری و سخت افزاری، موس و صفحه کلید را بررسی کرد.
  • این قابلیت‌ها، می‌توانند کارهای روتین را بسیار راحت‌تر و مؤثرتر کنند.
  • شما میتوانید برای خرید و مقایسه انواع ماوس های کامپیوتر بهفروشگاه اینترنتی مقداد ای تیمراجعه کنید.
  • به همین دلیل اگر ماوسی که خریداری کرده اید به درستی کار می کند ولی نور آن را مشاهده نمی کنید نگران نباشید، چون ممکن است این موس از همین دسته باشد.
  • در چنین مواقعی نیاز است که علل احتمالی را پشت سر گذاشته و راه‌حل‌هایی عملی برای برطرف کردن آن در نظر بگیرید.
بعد از آن لاجیتک در سال ۱۹۹۱ اولین ماوس بیسیم با امواج رادیویی را به بازار عرضه کرد که نیازی به حضور در دامنه دید گیرنده نداشت. ما تلاش می‌کنیم با تضمین بر اصل بودن کالا و بهترین قیمت، تجربه‌ای لذتبخش از یک خرید اینترنتی را برای کاربران خود به وجود آوریم. ماوس‌های سیم‌دار ارتباط قوی‌تر و سریع‌تری نسبت به موس های بیسیم دارند و وزن کمتری داشته و نیازی به شارژ شدن ندارند. شما عزیزان می توانید برای دریافت اطلاعات کامل هر یک از محصولات و دیدن تنوع ماوس های مختلف به فروشگاه اینترنتی بروزکالا مراجعه نمایید.

حرکت نکردن موس بی سیم

همچنین خرید Mouse اصل و با کیفیت نیز اهمیت بسیار زیادی دارد. این محصول با یک طراحی فوق العاده و حسگری اپتیکال یکی از مجله خبری محصولات ایسوس بهترین انواع بی سیم به شمار می آید. این وسیله حالت پذیر است و به شما حق انتخاب بین دو مدل خمیده و صاف را خواهد داد.

http://738sms.ir

ماوس ارگونومیک یا عمودی به ماوسی گفته می‌شود که در هنگام کار کردن با آن، وضعیت مچ همانند حالت دست دادن است. در صورتی که در طول روز استفاده‌ی زیاد از ماوس دارید، خرید ماوس ارگونومیک را به شما پیشنهاد می‌کنیم. برای اکثر کاربران، ماوس استاندارد دارای سه دکمه (چپ، راست و اسکرول) کافی است. در زیر انواع ماوس را به شما معرفی می‌کنیم که هر یک از آن‌ها کاربرد خاص خودشان را دارند. این موس ها همانطور که از اسمشان پیداست در هنگام فشرده شدن کلید ها صدای بسیار کمی تولید می کنند و موجب آزرده خاطر شدن کسی نمی شوند.

موس هترون بلوتوث مدل Bluetooth HMBT125SL برند هترون از تولیدکنندگان در زمینه تجهیزات و لوازم جانبی با قیمت مناسب است. موس هترون بلوتوث مدل HMBT125SL از تولیدات این شرکت می باشد. نوع حسگر این موس اپتیکال و دقت آن 800 الی 1600 و دارای 4 کلیک است. از امتیازات این موس می توان به داشتن کلیک بی صدا و قابلیت کار… پاور بانک یک باتری قابل حمل است که در ظرفیت های مختلف طراحی و تولید می شود و قابلیت شارژ کردن دستگاه های الکترونیکی از جمله گوشی موبایل، تبلت، لپ تاپ، ساعت هوشمند و دیگر لوازم الکترونیکی را دارد. از طرفی این باتری قابل حمل خودش قابلیت شارژ شدن مجدد را دارد و می توانید آن را در هر جایی استفاده نمایید.

موس گیمینگ Eleven GM4