هیناتا ارزان مال ماوس سیم دار کامپیوتر | asusmag

متداول ترین اینها موس های رومیزی اصلی هستند که برای استفاده با کامپیوتر رومیزی یا لپ تاپ در یک میز یا میز طراحی شده اند. گذشته از دکمه های معمول سمت راست و چپ ، ویژگی های مشترک شامل چرخ پیمایش (غلتک) است ، همچنین ممکن است دکمه های انگشت شست دیگری را ارائه دهد که به شما امکان می دهد در مرورگر وب خود به جلو و عقب بروید. قیمت ماوس ریز خیلی بالاست و اگر نمی‌خواهید آنقدر روی یک ماوس هزینه کنید، خرید ماوس لاجیتک را به ویژه در صورتی که می‌خواهید یک ماوس وایرلسی یا بلوتوثی بخرید به شما توصیه می‌کنیم. ماوس‌های وایرلسی سیگنال‌های رادیویی را به گیرنده‌ای که به کامپیوتر شما متصل است، انتقال می‌دهند. با اینکه محدوده‌ی کار کردن با ماوس وایرلسی و راحتی آن بسیار بیشتر از نوع سیمی است این نوع ماوس سرعت واکنش‌دهی بالایی ندارد و معمولا دقت آن پایین‌تر است. مشکل دیگر ماوس‌های وایرلسی این است که باید باتری آن‌ها را شارژ کنید.

http://738sms.ir

البته این نکته را هم مد نظر داشته باشید که بعضی از ماوس ها از نوری استفاده می کنند که خارج از بازه فرکانس دریافتی توسط چشم انسان است و به همین دلیل چشم انسان توانایی دیدن این نور را ندارد. به همین دلیل اگر ماوسی که خریداری کرده اید به درستی کار می کند ولی نور آن را مشاهده نمی کنید نگران نباشید، چون ممکن است این موس از همین دسته باشد. برای مثال در ماوس های لاجیتک، از کلمه Invisible Optic برای مشخص کردن این موضوع بر روی بسته بندی استفاده می کنند. ماوس بی سیم بر روی خود دارای فرستنده‌ای است که اطلاعات دکمه‌های کلیک شده را برای گیرنده می‌فرستد.

موس گیمینگ جنیوس Scorpion M8-610 White/Orange

معمولا موس های مخصوص طراحی و موس های گیمینگ به دلیل دقت موس بیشتر و کیفیت بالاتر دارای قیمت بالاتری هستند. خرید ماوس بی سیم می تواند انتخاب بهتری برای کاربران لپ تاپ باشد. چرا که این دسته از کاربران در مکان های مختلفی با کامپیوتر خود کار می کنند و وایرلس بودن تجهیزات می تواند کمک بزرگی به راحتی این کاربران کند. هرچند تفاوت چندانی برای کاربران کامپیوتر های رومیزی نیز وجود ندارد. برند های شناخته شده ای مانند لاجیتک – مایکروسافت – فراسو – بیاند – رپو – ای فورتک – جنیوس انکر تولید کننده انواع ماوس و تجهیزات کامپیوتری هستند.

  • بنابراین با توجه به نیاز می‌توانید خرید ماوس ارزان از انواع موس بازی، موس بی سیم ارزان و موس بلوتوث ارزان را انجام دهید.
  • از دیگر ماوس‌های مناسب برای بازی می‌توان به ماوس ای فورتک، ماوس ایسوس و ماوس ام اس آی اشاره کرد.
  • در واقع این ابزار به شما کمک می کند که کنترل امور را در رایانه خود بر عهده بگیرید.
  • در این راه با حمایت شما، همواره به دنبال پیشرفت خواهیم بود.

از آن جایی که دست شما در یک محل قرار می‌گیرد، بازو و مچ شما با رفتن جلو به عقب مداوم خسته نمی‌شوند. اگر گیمر حرفه ای هستید، صدم ثانیه نیز برای شما اهمیت زیادی دارد. بنابراین باید به دنبال موس مخصوص مجله خبری محصولات ایسوس بازی باشید که بتواند در کمترین زمان ممکن پاسخ گوی نیاز شما باشد. در هنگام موس گیمینگ علاوه بر سرعت بالا باید به ارگونومیک بودن بدنه نیز دقت کنید تا در هنگام استفاده طولانی مدت دچار مشکلی نشوید.

ماوس گیمینگ لاجیتک مدل G300S

بنابراین، با خرید ماوس توپکی نیاز کمتری به حرکت دادن ماوس روی ماوس‌پد دارید و اسکرول کردن نیز بسیار راحت‌تر می‌شود. در صورتی که فضای کافی برای جا به جا کردن ماوس روی ماوس‌پد ندارید، خرید ماوس توپکی را به شما پیشنهاد می‌کنیم. مرکز پخش تکنوسان، با آرزوی ایجاد شفافیت در بازار IT ایران و از بین بردن هزینه های اضافی خرید، فروشگاه اینترنتی تکنوسان را راه اندازی نمود. پس از سال ها و با تکیه به اعتماد و رهنمودهای همکاران و مشتریان گرامی توانسته ایم بستر ارائه یکی از بالاترین تنوع های کالایی (حوزه کاری خود) در کنار بهترین قیمت و ارسال به سراسر ایران را ایجاد کنیم. خرسندیم که گامی هر چند کوچک در راستای بهبود شفافیت و ساماندهی بازار، برداشته ایم.