لیست قیمت مادربرد MotherBoard ۱۸ بهمن ایمالز | asusmag

مادربردهای این شرکت بسیار با کیفیت و با طول عمر زیاد است که همین مسئله این برند را به یکی از برندهای پرطرفدار تبدیل کرده است. شرکت رایانه ای چینی لنوو در سال 1984 در شهر پکن تاسیس گردید و در حال حاضر از بزرگترین شرکت های تولید و توزیع کننده لپ تاپ، رایانه و انواع تجهیزات جانبی و دیجیتالی در جهان به شمار می آید. خوب است بدانید که شرکت لنوو، پس از شرکت های اچ پی، ایسر و دل، چهارمین شرکت بزرگ فروش رایانه شخصی در جهان می باشد. یکی از قدیمی‌ترین و پرکاربردترین پورت‌های مورد استفاده در تجهیزات الکترونیکی مانند گوشی‌ موبایل، لپ تاپ، کنسول بازی و سیستم‌های رایانه‌ای است.

  • کارت گرافیک (۱۶ خط) در مقایسه با کارت صدا (یک خط) از خطوط بیشتری استفاده می‌کند.
  • این نوع از حافظه‌های فلش به گونه‌ای طراحی شده‌اند که از قدرت بسیار کمی استفاده می‌کنند و می‌توانند برای چندین دهه داده‌ها را در خود حفظ می‌کنند.
  • برای اینکه بتونید دلیل این اتفاق رو پیدا کنید یکی از بهترین راه‌حل‌ها اینه که با استفاده از ابزار Event Viewer خود ویندوز (البته اگر از سیستم‌عامل ویندوز استفاده می‌کنید) چک کنید و ببینید چه چیزی باعث روشن و خاموش شدن سیستم شده.
بله این مادربوردها از نسل سیزدهم پردازنده‌های core i اینتل هم پشتیبانی می‌کنند. و انواع محصولات اختصاصی سازنده استفاده می شود که در فروش مادربرد تاثیر بسیاری دارد. شما را در بار و فشار کامل و همینطور نیاز بقیه اجزای مادربرد شما برآورده مجله خبری محصولات ایسوس کند. استفاده کنند، اما بیشتر پردازنده‌های گرافیکی از طریق کانکتورهای شش پین یا هشت پینی از یک منبع تغذیه بزرگ و به انرژی بیشتر نیاز دارند. در غیر این صورت باید به فکر فروش مادربرد خود و تهیه یک سیستم جدید باتوجه به نیازهای خود باشید.

علت کشش کم موتور در خودروهای با کارکرد بالا

همانگونه که از نام این بخش پبداست برای اتصال کابل آی دی ای به برد اصلی استفاده میشود، این کابل را میتوانید در بعضی از هارد‌ها یا درایوهای CD و DVD قدیمی‌تر ببینید. این بخش برای اتصال سیم های بدنه کیس (مانند چراغ‌های جلوی پنل و کلید پاور و ریست) به مادربرد تعبیه شده، بسته به نوع برد و کیس، ظاهر و تعداد متفاوتی خواهد داشت. هیچ وجه کیس کامپیوترتان را هنگامی که دستگاه به برق متصل است باز نکنید. فهمیدن اطلاعات مربوط به مادربورد سیستم با دستور wmic baseboard در cmdبدین ترتیب می‌توانید تولید کننده، نام / مدل مادر بورد، نسخه و سریال نامبر، را ببیند. ممکن است لوگوی برند روی مادربرد هک نشده باشد اما حتما مدل آن را خواهید دید. با داشتن این کد و سرچ آن به همراه کلمه Motherboard می‌توانید نام سازنده مادربرد خود را پیدا کنید.

http://738sms.ir

مادربرد قطعاتی مانند سی پی یو، رم، هارد دیسک، درایوهای نوری، کارت گرافیک، کارت صدا و سایر پورت‌ها و کارت‌ها را به صورت مستقیم یا از طریق کابل به هم متصل می‌کند. به طور کلی مادربردها از نظر سازگاری با پردازنده در دسته بندی محصولات AMD و Intel قرار می گیرند. مادربردهای موجود در بازار که مناسب کامپیوترهای خانگی عرضه شده اند، در دو نوع معمولی و گیمینگ در بازار به فروش می رسند. همانطور که از نام مادربردهای گیمینگ مشخص است، این مادربردها برای گیمرها طراحی شده اند و مناسب سیستم هایی هستند که پردازنده، کارت گرافیک و رم بالاتری دارند.

روی مادربردهای بر اساس AMD ارتباط کارت تصویر را فراهم می‌کند چون کنترل گر حافظه درون CPU قرار دارد. چیپ‌های فعلی پل شمالی کارهای زیادی انجام می‌دهند و بسیار گرم می‌شوند و باید هیت‌سینک و فن خاص خود را داشته باشند. یک درگاه ارتباطی بسیار سریع است که بیشتر برای نصب انواع حافظه‌های جامد مورد استفاده قرار می‌گیرد و در صورت استفاده از رابط PCIe سرعت بسیار بالایی را در اختیار حافظه‌های جامد قرار می‌دهد.

مادربرد چیست؟ آشنایی با اجزای مادربرد