ایسوس ممکن است به طور ناخواسته قیمت معقول زنفون 10 در ایالات متحده را فاش کرده باشد

این “ارزش خرده فروشی” ایسوس زنفون 10 است، توجه داشته باشید، که تقریباً به این معنی است که این دستگاه در ایالات متحده در پیکربندی سطح پایه زمانی که در نهایت اولین تجاری خود را آغاز کرد، چقدر هزینه خواهد داشت.

البته ممکن است در حال حاضر این عدد به طور کامل حک نشده باشد، به خصوص اگر ایسوس همچنان سیستم دوربین گوشی و سایر جزئیات را تنظیم کند، اما ما به شدت شک داریم که این برچسب قیمت نادرست باشد.

اگر طرفدار هستید تلفن های جمع و جور با سخت افزار قدرتمند اما شما متقاعد نشده اید که آن را بخرید Zenfone 9 هنوز، ممکن است ایده خوبی باشد که برای عرضه موبایل بعدی ایسوس منتظر ماند.

Zenfone 10 به وضوح (کم و بیش) دقیقاً در گوشه و کنار است، هم بر اساس عقل سلیم و هم بر اساس آنچه سازنده آن به طور نامحسوس پیشنهاد می کند. یک وب سایت رسمی که به یک تبلیغ بسیار جالب اختصاص داده شده است. با نام “All Eyes On Zenfone 10” که نام گوشی آینده را بدون هیچ تردیدی تایید می کند، ظاهراً به شکل گیری و اصلاح سیستم دوربین دنباله Zenfone 9 کمک می کند.
با رای دادن به یک “مجموعه مجموعه عکس”، هر کسی می تواند شانس برنده شدن یکی از سه واحد Zenfone 10 را داشته باشد که طبق شرایط و ضوابط کامل قرعه کشی، ارزش هر کدام تقریباً 749 دلار است.

در بدترین حالت، ما فکر می‌کنیم که می‌تواند حدود 50 دلار بازنگری شود (افزایش یا کاهش)، اما همین. به یاد داشته باشید که Zenfone 9 با قیمت کمی پایین تر یعنی 699.99 دلار در ایالت با 128 گیگابایت فضای ذخیره سازی و 8 گیگ رم عرضه شد که جزئیات قبلی آن را می توان به 256 گیگابایت برای مقرون به صرفه ترین مدل Zenfone 10 ارتقا داد، بنابراین افزایش اندک ارزش خرده فروشی را توضیح می دهد.

شاید خیلی مهمتر، انتظار می رود ایسوس زنفون 10 از یک صفحه نمایش 6.3 اینچی 120 هرتزی Super AMOLED در مقایسه با نسل قبلی 5.9 اینچی خود استفاده کند که ممکن است به عنوان یک “به روز رسانی” ضروری از آن استقبال کنید یا خیر.
طبق گزارش‌ها، ظرفیت باتری بر این اساس از 4300 به 5000 میلی‌آمپر ساعت افزایش می‌یابد، با پشتیبانی از شارژ سریع 67 واتی این بار، و به جای دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی، پرچم‌دار نسل بعدی ایسوس می‌تواند از دوربین اصلی 200 مگاپیکسلی استفاده کند.

اگر همه این پیشرفت‌های قابل توجه همراه با جهش قابل پیش‌بینی‌تر از Snapdragon 8 + Gen 1 به Snapdragon 8 Gen 2 قدرت پردازشی انجام شود، Zenfone 10 ممکن است با ورود به بازار امسال، بدون در نظر گرفتن تعداد حافظه و فضای ذخیره‌سازی 750 دلاری یک معامله مطلق باشد. بهترین مسابقه تلفنی با شانس بسیار خوبی برای برنده شدن در آن.



منبع: https://www.phonearena.com/news/asus-zenfone-10-reasonable-us-price-revealed_id147715