دریافت کدهای تخفیف فراکتاب از تخفیفان

لازم به ذکر است این کد فقط برای خرید از بین کتاب‌های صوتی و دیجیتال انتشارات شمشاد در … با ثبت این کد تخفیف از 70 درصد تخفیف کتاب‌های مجموعه تدبیرهای کلیدی و اوج بندگی اپلیکیشن فراکتاب، فروشگاه آنلاین انواع کتاب چاپی، صوتی و دیجیتال بهره‌مند شوید. فراکتاب یک فروشگاه اینترنتی کتاب است که فعالیت خود را از سال 1391 شروع نموده و یکی از سایت های معتبر در زمینه فروش نسخه چاپی، صوتی و دیجیتال کتاب های انتشارات مختلف به شمار می‌آید. اگر شما هم مانند بسیاری از علاقه مندان به کتابخوانی ترجیح می‌دهید لذت مطالعه را با ورق زدن کتاب و لمس کاغذ تجربه کنید، یا اینکه به خواندن کتاب های الکترونیک یا شنیدن کتب صوتی عادت دارید، این فروشگاه کتاب پاسخگوی نیازهای شماست. خبر خوب اینکه با استفاده از کد تخفیف فراکتاب که از طرف آفچنل به شما هدیه داده می‌شود می‌توانید کتاب ها و دیگر محصولات این فروشگاه را با قیمت ارزان خریداری کنید. با وارد کردن این کد تخفیف می‌توانید از 25 درصد تخفیف در اولین خرید خود از فراکتاب، فروشگاه آنلاین انواع کتاب و کتاب صوتی، بهره‌مند شوید.

علاوه بر دلایلی که پیش‌تر به آن اشاره کردیم، صرف هزینه‌ی خرید کتاب برای بسیاری از اقشار جامعه امکان‌پذیر نیست به همین دلیل امروز در دیجی کو اپلیکیشن “فراکتاب” را معرفی می‌کنیم. اما به طور کلی و در جمع بندی می توان عملکرد مجموعه فراکتاب را قابل قبول توصیف کرد، هر چند که رابط کاربری کتابخوان برای نسخه های بعدی نیازمند تغییرات اساسی است. رفع مشکلات رابط کاربری، انتشار نسخه های iOS و ویندوزفون کتابخوان، ارسال کتاب به صورت هدیه برای دوستان و گسترش آرشیو کتاب ها از جمله مواردی است که می تواند تجربه کار با فراکتاب را لذت بخش تر از گذشته نماید.

معرفی برنامه

اگر به مطالعه کتابهای چاپی علاقه دارید به راحتی می توانید آنها را از این اپلیکیشن و با قیمت های مناسب به صورت آنلاین سفارش دهید. البته نسخه الکترونیکی آثار نیز در قالب PDF موجود است و می توانید آنها را در گوشی خود مطالعه کنید. کتابهای الکترونیکی فراکتاب دارای قابلیت حاشیه نویسی، هایلایت متن، بوک مارک، جستجوی هوشمند در متن، ذخیره آخرین صفحه مطالعه شده، تغییر اندازه قلم و فونت متن، حالت شب و اسکرول آسان صفحات است که تجربه شیرینی از مطالعه الکترونیکی را برای شما رقم می زند.

کتاب‌ها را بخوانید و بشنوید (اپلیکیشن فراکتاب)

جهت بهره‌مندی و دسترسی به امکانات ویژه و بخش‌های مختلف در دیجیاتو عضو ویژه دیجیاتو شوید. © تمامی حقوق محفوظ است و استفاده از اطلاعات سایت تنها با ذکر نام منبع آزاد می باشد. ➐ تنظیم بلندی صدا، نور صفحه و مکان نمایش با کشیدن دست در قسمتهای مختلف صفحه.

در وبسایت اینترنتی این سرویس می توان انواع کتاب های الکترونیک و صوتی را در دسته بندی های مختلف (رمان، ادبی، آموزشی، آشپزی، هنر، انگلیسی و غیره) پیدا کرد. بعضی از آنها به طور رایگان و بخش عمده شان با پرداخت هزینه قابل استفاده هستند. قیمت ها در مقایسه با نسخه های فیزیکی کتاب معقولند و با امکاناتی که در اپ کتابخوان بدست می آورید، مطمئنا ارزش پرداخت چنین هزینه ای را خواهند داشت. میان فروشگاه ها و ناشرین کتاب قراردادهای رسمی امضا شد، آثار بیشتر با کیفیت بهتر در اختیار کاربران قرار گرفت و خرید قانونی محتوای دیجیتال با رعایت حق مؤلف به یک فرهنگ بدل گشت. بخش کتاب‌خانه، طبعاً مسئول گردآوری تمامی کتاب‌های خریداری شده از جانب کاربران است و سازوکارهایی برای طبقه‌بندی آن‌ها به‌صورت شخصی نیز برای علاقه‌مندان در این بخش فراهم شده است. بخش ویترین، فروشگاهی پر از کتاب‌های گوناگون است که بر حسب دسته‌بندی‌های مختلف طبقه‌بندی شده تا کاربران به سهولت بتوانند به محتوای مورد علاقه‌ی خود دسترسی پیدا کنند.

در صفحه اول سایت نیز می توانید لیست کتب پرفروش، عناوین پیشنهادی، برندگان جوایز ادبی و آثار برخی نشر های منتخب را مشاهده کنید. همچنین، این امکان را دارید که با شرکت در مسابقه های کتابخوانی مختلف از جوایز مختلف بهره مند شوید. اگر به کتاب های مذهبی و عقیدتی علاقه داشته باشید، این سایت کلکسیون کاملی از این کتاب ها را از انتشارات مختلفی مانند معارف، زائر رضوی و …

  • کتابهای الکترونیکی فراکتاب دارای قابلیت حاشیه نویسی، هایلایت متن، بوک مارک، جستجوی هوشمند در متن، ذخیره آخرین صفحه مطالعه شده، تغییر اندازه قلم و فونت متن، حالت شب و اسکرول آسان صفحات است که تجربه شیرینی از مطالعه الکترونیکی را برای شما رقم می زند.
  • تبدیل اصولا بر روی آثاری صورت می گیرد که قرار است با پسوند .ava عرضه شوند، که در آن محتوای خام مانند فایل ورد، صوت و تصاویر آثار طی فرایندی به صورت .ava عرضه می شوند.
  • با این تفاوت که فقط در این فرمت است که هماهنگی میان متن و تصویر یا متن و صوت را شاهد هستید.
  • با ثبت این کد تخفیف از 70 درصد تخفیف کتاب‌های مجموعه تدبیرهای کلیدی و اوج بندگی اپلیکیشن فراکتاب، فروشگاه آنلاین انواع کتاب چاپی، صوتی و دیجیتال بهره‌مند شوید.
  • خبر خوب اینکه با استفاده از کد تخفیف فراکتاب که از طرف آفچنل به شما هدیه داده می‌شود می‌توانید کتاب ها و دیگر محصولات این فروشگاه را با قیمت ارزان خریداری کنید.
  • شما چه به دنبال یک خرید آنلاین یا خرید از مغازه‌های نزدیک محل سکونت خود باشید و چه به دنبال یک تجربه خاص، چشیدن یک طعم متفاوت یا یادگیری چیزاهای جدید باشید، با تخفیفان یک خرید هوشمندانه و با قیمت مناسب را تجربه خواهید کرد.

شما می توانید اپلیکیشن فراکتاب را برای گوشی اندروید خود به صورت مستقیم کاملا رایگان از مایکت دانلود و نصب نمایید تا به دنیای نامحدودی از کتابهای معروف دنیا سایت faraketab دسترسی پیدا کنید. علاوه بر این برخی از آثار این برنامه به صورت رایگان در دسترس شما قرار دارند و بدون پرداخت هیچ گونه هزینه ای می‌توانید آنها را مطالعه کنید. بنابراین اگر می‌خواهید به یک کتابخانه شبانه روزی و کامل دسترسی داشته باشید حتما این برنامه را بر روی گوشی خود نصب نمایید. شما می‌توانید کتا‌ب های چاپی این برنامه را با قیمت‌های مناسب و تخفیف‌های ویژه بصورت آنلاین سفارش داده و درب منزل تحویل بگیرد. قبل از خرید می‌توانید نسخه دیجیتال کتاب را تورق کنید تا با اطمینان کامل از محتوای کتاب و با خیال آسوده، اقدام به خرید نمایید. کتاب فروشی فراکتاب با اتصال به سرور فراکتاب، تمامی آثار عرضه شده در این بستر را در دسترس مخاطبین قرار می دهد.

رعایت حق مؤلف شاید برای کاربران اهمیت چندانی نداشته باشد اما در حفظ ارزش آثار یک نویسنده تأثیر بسزایی دارد. ” فرا کتاب ” عنوان یک اپلیکیشن اندرویدی است که دانلود قانونی کتاب های دیجیتال را برای کاربرانش فراهم می کند و امکانات زیادی برای مدیریت یک کتابخانه مجازی در اختیارشان می گذارد. نقد و بررسی اپلیکیشن فراکتاب – کتاب الکترونیکی و صوتی فرهنگ کتاب و کتاب‌خوانی از دیرباز تا چند دهه‌ی پیش همواره جایگاه ویژه‌ای نزد ایرانیان داشته‌ است. در واقع، این فرهنگ مدت‌ها بود که در جامعه‌ی ما به دست فراموشی سپرده شده بود اما، اپلیکیشن‌های گوشی‌های هوشمند با ارائه‌ی کتاب‌ها به صورت دیجیتال پتانسیل زنده‌ نگاه داشتن این فرهنگ را از خود نشان داده‌اند و تا حدود بسیار زیادی نیز در انجام این امر موفق عمل کرده‌اند.

دریافت کدهای تخفیف فراکتاب از تخفیفان

قانونی مطالعه کنید – فراکتاب زیر ذره بین در دنیای امروز کتاب خواندن همگام با پیشرفت تکنولوژی شکل جدیدی به خود گرفته است. دسترسی به کتاب های دیجیتال و مطالعه آن ها با امکانات جانبی فراوان، امر مطالعه را برای افراد بسیاری شیرین تر کرده است. اما برای کتاب خواندن در دنیای دیجیتال باید یک سری مفاد قانونی را رعایت کنید.