نام قطعات و اجزای تشکیل دهنده‌ی مادربرد به همراه تصویر همیار آی‌تی | asusmag

اگر تصمیم به خرید مادبرد دارید می توانید پیش از خرید مادربرد لیست قیمت مادربرد ها از برندهای مختلف را از سایت های معتبر دریافت کنید همینطور داشتن قیمت روز مادربرد کامپیوتر یک روش مناسب برای صرفه جویی در هزینه هاست. سایت تاپ رایان با ارائه بهترین قیمت مادر برد کامپیوتر یکی بهترین فروشگاه های خرید ماربرد از مادربرد ارزان تا مادربردهای حرفه ای است. به طور کلی مادربرد مانند ستون فقراتی است که اجزای کامپیوتر را در یک نقطه به هم متصل می‌کند و به آن‌ها اجازه می‌دهد با یکدیگر ارتباط داشته باشند.

مادربرد ایسوس ROG STRIX Z690-E GAMING WIFI

سپس نوبت به کنترل اطلاعات مادربرد در بخش رم می شود که مهمترین این اطلاعات را در زیر مشاهده می کنید. سلام، معمولا روی مادربردها این بخش با عنوان F-Panel یا Front Panel مشخص شده، در اولین تصویر همین پست با عنوان (پنل جلوی کیس) نشون دادیمش دوست عزیز، میتونید مجله خبری محصولات ایسوس از تصویر کمک بگیرید و با مادربرد خودتون مطابقت بدید. اگر فقط در حد شناخت قطعات سخت افزاری احتیاج دارید بدونید که از طریق اینترنت میتونید یاد بگیرید، فقط کافیه یکبار با احتیاط در یه کیس کامپیوتر رو باز کنید و خودتون قطعاتش رو از نزدیک ببینید.

  • دوم، اگر در هر دو سوکت از ماژول‌های ۱۶ لین PCIe استفاده شود، پردازنده تنها ۸ لین را به هر یک اختصاص می‌دهد و بدین ترتیب با وجود پشتیبانی مادربرد، اما به‌دلیل محدودیت پردازنده پهنای باند درگاه‌ها نصف می‌شود.
  • همانطور كه اشاره كرديم قيمت مادربرد وابستگي زيادي به تعداد اسلات‌هاي تعبيه شده بر روي مادربرد دارد.
  • فروشگاه اینترنتی کالاوما، با تجربه‌‌ای چندین ساله در بازارهای دیجیتال و کالاهای تکنولوژی، همواره سعی دارد تا خریدی مطمئن با قیمت مناسب برای همراهان عزیز خود فراهم نماید.
  • غافل از اینکه مادربرد قطعه‌ی اصلی و عامل اصلی کارکرد تمام اجزای یک سیستم کامپیوتری است.
مادربرد یا Mainboard در حقیقت برد اصلی کامپیوتر است که قطعات داخلی مانند رم کامپیوتر، سی پی یو و کارت گرافیک بر روی آن قرار گرفته و بین آنها ارتباط شکل می گیرد. مین بردها دارای باس، بایوس، چیپست، انواع پورت های ورودی و خروجی و سوکت پردازنده می باشند. در سایت آی تی بازار که آخرین قیمت کالاهای دیجیتال و فروشندگان فعال را در اختیار کاربران قرار می دهد، می توانید اطلاعات کافی و دقیقی در مورد انواع مادربرد گیمینگ ایسوس، مین برد گیگابایت، مادربرد بایوستار و مادربرد ام اس آیکسب نمایید. رندرگیری به فرایند تولید یک ویدیو یا تصویر از مدل های دو یا سه بعدی گفته می شود که به وسیله یک برنامه کامپیوتری انجام می شود.

مادربردh61

من هم می‌خواهم عضو ویژه شومدرحال حاضر هزینه‌ی عضویت ویژه 19,000 تومان است و با یکبار پرداخت به تمام آموزش‌های پریمیوم سایت دسترسی خواهید داشت. در صورت باز کردن قطعات بهتر است آن ها را بروی یک سطح چوبی قرار دهید، قرارگیری این قطعات بر روی فرش یا فلز میتواند به آن ها آسیب برساند. در صورتی که قصد دارید برای بار اول کیس را باز کنید و با قطعات داخل آن آشنا شوید بهتر است از یک فرد با تجربه کمک بگیرید.

http://738sms.ir

تمرکز می‌کنند، در حالی که برخی دیگر بر روی سیستم‌های اصلی تمرکز دارند که قیمت مادربرد پایینتر را به همراه دارد. نکته دیگری که پیش از خرید مادر برد باید به آن توجه کنید انتخاب بهترین فروشگاه برای خرید مادر برد کامپیوترتان است. فروش مادربرد امری ساده است اما فروشگاه هایی که بعد از فروش مادربرد پاسخگوی دیگر نیازهای شما هستند انگشت شمار هستند. این اسلات برای اتصال کارت گرافیک مورد استفاده قرار میگیرد، در برخی از بردها پردازنده گرافیکی به همراه مادربرد وجود دارد، به همین دلیل ممکن است این اسلات را بر روی آن‌ها نبینید.

مادربورد ایسوس PRIME Z790-A WIFI D5