نشت گوشی ایسوس Zenfone 10 سخت افزار قدرتمند زیر کاپوت را فاش می کند

شایعات حاکی از آن است که Zenfone 10 دیگر مانند مدل قبلی خود در ماه سپتامبر وارد بازار نخواهد شد، زیرا ایسوس اکنون قصد دارد این پرچمدار را در سه ماهه چهارم سال 2023 معرفی کند، اما این موضوع را با کمال میل همراهی می کند.



منبع: https://www.phonearena.com/news/asus-zenfone-10-confirmed-processor_id146871

در حالی که ایسوس است در حال آماده شدن برای عرضه گوشی گیمینگ بزرگ بعدی خود، دستگاه دیگری وجود دارد که این شرکت نسبت به آن علاقه زیادی داشته است، Zenfone 10. برای کسانی که نیازی به گوشی حجیمی مانند ROG Phone 7 ندارند تا در جیب خود سنگینی کند، ایسوس این کار را انجام داده است. پیشنهاد دیگری که برای مشتریانی که به خصوص در حال حرکت بازی نمی کنند، مناسب تر است، Zenfone 10. اگرچه این اولین باری نیست که در مورد Zenfone 10 گزارش می‌دهیم، قبلاً هیچ اطلاعاتی در مورد چیپست گوشی نداشتیم. به لطف بازدید از Geekbench، گوشی هوشمندی که هنوز معرفی نشده است، جزئیات بیشتری در مورد آنچه در زیر کاپوت وجود دارد (از طریق MySmartPrice).همچنین لازم به ذکر است که اطلاعات گزارش قبلی صرفاً بر اساس شایعات بود، در حالی که جزئیات فعلی توسط یک ابزار معتبر بنچمارک تایید شده است. همانطور که گفته شد، در حالی که به نظر می رسد مقدار حافظه بدون تغییر باقی می ماند، ما به تازگی متوجه شدیم که Zenfone 10 به یک دستگاه قدرتمند مجهز خواهد شد. Qualcomm Snapdragon 8 Gen 2.

لیست Geekbench همچنین تأیید می کند که حداقل یکی از نسخه های Zenfone 10 دارای 16 گیگابایت رم است که مطابق با گزارش قبلی است. این تقریباً تمام اطلاعاتی است که ما از Geekbench به دست آوردیم، اما این یک قطعه مهم از پازل است.

فقط برای جمع بندی، گفته می شود که Zenfone 10 دارای صفحه نمایش بزرگ 6.3 اینچی AMOLED با نرخ رفرش 120 هرتز و همچنین دوربین اصلی 200 مگاپیکسلی با پشتیبانی از OIS (تثبیت کننده اپتیکال تصویر) است. تمامی این مشخصات نسبت به مدل قبلی Zenfone 9 به میزان قابل توجهی بهبود یافته است. به این موارد اضافه کنید که Zenfone 10 دارای گواهی IP68 برای مقاومت در برابر آب و گرد و غبار خواهد بود و واضح است که ایسوس تصمیم گرفته است برخی از ویژگی ها را حفظ کند و سخت افزار را به شدت ارتقا دهد.