نمایندگی تعمیر پکیج ایران رادیاتور در تهران تلفن شعبه ها | parsepackage

پوسته و استاتور، روتور، حوضینگ، پروانه پمپ، خازن و موتور، شیر هواگیری اتوماتیک و کلید تغییر سرعت فندک پکیج ایران رادیاتور کجاست پمپ می باشد. پمپ سیرکولاتور آب را از سمت رادیاتورهای ساختمان مکش می کند و به مبدل اولیه می رساند. اگر نبود زمانی که شعله ایجاد نمیشد و پکیج همچنان کار می کرد موجب خارج شدن گاز بدون سوختن می گردید که این امر بسیار خطرناک می باشد. زمانی که این میله در مجاورت حرارت مشعل قرار می گیرد یک جریان الکتریکی به میزان 0.5 میکرو آمپر در آن ایجاد می شود. و برد از این طریق می تواند وجود شعله در مشعل را تایید نماید.

  • پکیج‌های دارای توربین یا باطری نسبت به مدل‌های دیگر این مزیت دارند که در مواقعی که برق قطع باشد می‌توانند کار کنند و شما آب گرم خواهید داشت.
  • شما عزیزام می توانید جهت عیب یابی پکیج ایران رادیاتور خود با ما تماس بگیرید.
  • ای طبقه پنجم بوتان مدل پارما داره هنوز اولین زمستون کلی مشکل براش پیش اومده.
  • اگر شعله قطع نمیشود یا فشار آب زیاد است یا شعله تنظیم نیست.
  • سامیار سرویس مرکز تخصصی و مجاز ارائه دهنده خدمات نصب، سرویس و تعمیر پکیج دیواری ایران رادیاتور در تهران است که با بهره مندی از بیش از ده ها تکنسین حرفه ای و با تجربه، آماده ارائه این خدمات در سراسر تهران است.
  • برای برطرف کردن این مشکل، لازم است ترموستات را تعویض کنید.
از آن جا که همیشه پیشگیری بهتر از درمان است، بهتر است پیش از رسوب گرفتن مبدل ها از فیلترهای رسوب گیر استفاده نمایید ولی در صورتی که مبدل ها رسوب گرفت باید با استفاده از اسیدهای شرکتی رسوب مبدل ها را شست. اما توصیه می شود رسوب گیری را به دست متخصص بسپارید تا این کار به صورت اصولی انجام شده و مانع از پخش شدن رسوب ها در دیگر قسمت های پکیج شود. ارور E81  خرابی پمپ را نشان میدهد و یااینکه  شعله پکیج خراب است و دمای به بالای 105 درجه رسیده است. از باز و بست مکرر آب گرم مصرفی در زمان 1 الی 2 دقیقه پرهیز کنید. پکیج ایران مدل M اتما زمانی که شیر پرکن باز میکنم روی یه درجه ثابت میزارم تا شیر پرکن را میبندم بلافاصله مانومتر رو به صفر میاد.

برای کاهش تعرفه تعمیرات پکیج ایران رادیاتور چه باید کرد؟!

شما می‌توانید با چرخش ولوم این شیر در خلاف جهت ساعت، فشار بار را تنظیم کنید. هزینه اسید شویی پکیج نیز به صورت توافقی با شما تمام می شود و برای راه اندازی پکیج شما باید نکات خاصی را در نظر بگیرید که در ابتدا باید دودکش چک شود و داغ باشد. حروف E، M، L، K نمایانگر پکیج های گاز سوز دو مبدله می باشند. مدل هایی که حرف L و K دارند به سیستم عیب یابی الکترونیکی مجهز هستند.

بررسی و معرفی ارورهای پکیج ایران رادیاتور

نمایندگی تعمیر پکیج ایران رادیاتور در تهران تلفن شعبه ها | parsepackage

هزینه تعمیر پکیج ایران رادیاتور، با توجه به مدت زمان ارائه خدمات و تعمیر دستگاه متفاوت خواهد بود. کلیه هزینه‌ها در شرکت آرا سرویس، طبق نرخ‌های استاندارد و تصویت شده از مشتری دریافت می‌شود. بنابراین کلیه هزینه‌های دریافتی از مشتریان، طبق نرخ اتحادیه و پس از کسر تخفیف‌های مورد نظر اخذ می‌شوند. تعمیر پکیج ایران رادیاتور یکی از انواع خدماتی است که حول دستگاه پکیج ارائه می‌شود.

گارانتی تعمیر :

برخی از پکیج های بغیر از مبدل اصلی دارای مبدل ثانویه هم می باشند که وظیفه تامین آب گرم مصرفی ساختمان را دارد. 3.هنگامی که چراغ 30 روشن است احتمال قطع بودن  یک از سیم‌های ارتباط با برد  است که برای پکیج ایران رادیاتور اتفاق افتاده  که باید اصلاح شود. در این مدلهای M, E, MB, Eco پکیج ایران رادیاتور ارورها به وسیله چراغ‌های از 10 تا 80 مشاهده خواهد شد که برای شما شرح داده خواهد شد. ارور E2 وقتی نشان داده میشود که شعله پکیج ایران رادیاتور ایجاد نشود.