هیناتا ارزان مال ماوس سیم دار کامپیوتر | asusmag

با هر نیازی، با هر سلیقه ای و با هر کاربردی می توانید بهترین موس کامپیوتر مناسب بازی، بی سیم و با سیم را با قیمتی مناسب از جانبی تهیه کنید. محصولات ما همگی ضمانت اصل بودن و 7 روز ضمانت بازگشت کالا دارند. همچنین شما می توانید با دو روش پرداخت در محل یا خرید آنلاین سفارش خرید موس را در جانبی ثبت کنید. برند تسکو را باید یکی از بهترین برندها در زمینه تولید لوازم جانبی موبایل دانست.

ماوس ای فورتک

هنگام روشن کردن چند مرتبه دکمه TAB را فشار دهید و وارد صفحه پیکربندی شوید. در این قسمت می‌توانید تمامی سخت افزارها به‌خصوص ماوس را کنترل کنید. پس از بررسی تغییرات را ذخیره کرده و از پیکربندی خارج شوید. با بالا آمدن ویندوز کامپیوترتان ماوس نیز فعال است و بی‌مشکل کار خواهد کرد. در صورتی که تمامی راه‌های نام برده را به‌کار بردید تا مشکلات مجله خبری محصولات ایسوس را برطرف کنید و هیچ نتیجه‌ای نگرفتید، باید روش بوت کردن که آخرین راه حل است را به‌کار گیرید.

سایز ماوس مناسب شما کدام است؟ انتخاب اندازه ماوس مناسب

در صورت داشتن هرگونه سوال راجع به موس و ویژگی های محصولات می توانید با واحد پشتیبانی لاجی لوک تماس بگیرید و از خدمات مشاوره قبل و بعد از خرید استفاده نمایید. درایور ها بسته های نرم افزاری هستند که در کنار سیستم عامل و نرم افزار های اصلی روی سیستم شما نصب شده و به کارکرد بهتر و بهینه تر سخت افزار کمک می کنند. این بسته های نرم افزاری وظیفه هماهنگی بین سخت افزار و نرم افزار و همچنین شناساندن سخت افزار جدید به بقیه سخت افزار ها را بر عهده دارند. ماوس‌های گیمینگ یا ماوس بازی بیشتر برای گیمرها کاربرد دارد. این ماوس‌ها در مقایسه با ماوس‌های عادی که 3 دکمه دارند، دکمه‌های بیشتری دارند تا برای انجام کارهایی با سرعت بالاتر در بازی تنظیم شوند و به گیمر کمک می‌کند که سرعت واکنش‌پذیری سریع تری داشته باشد. به این منظور سیستم کامپیوتر خود را خاموش کرده و مجدد روشن کنید.

http://738sms.ir

نوآوری های جدید ، مانند سنسورهای حرکتی مرتبط با مدیریت برق و اتصال ، عمر باتری را نسبت به دستگاههای قدیمی بلوتوث ، که پیوند همیشگی را حفظ کرده اند ، به سرعت تخلیه می کند. یک ماوس سیمی به طور مستقیم از طریق یک پورت USB به لپ‌تاپ یا کیس کامپیوتر شما متصل می‌شود و اطلاعات را از طریق یک کابل، مخابره می‌کند. این نوع اتصال، سریع‌تر از ماوس وایرلسی است زیرا اطلاعات درون کابل نسبت به اطلاعات به صورت موج وایرلسی، سریع‌تر منتقل می‌شوند. به علاوه، دقت عملکرد ماوس‌های سیمی در مقایسه با ماوس‌های وایرلسی، بسیار بیشتر است.

ماوس لاجیتک مدل PRO X SUPERLIGHT – مشکی(گارانتی )+_

همانطور که می‌دانید ماوس‌ها از تنوع بالایی برخوردار هستند. به‌طور کلی ماوس‌های کامپیوتر با توجه به طراحی و امکاناتی که دارند به دسته‌های زیر تقسیم می‌شوند. همانطور که می‌دانید، موس‌های لیزری در قسمت میانی‌شان به جای گوی، یک لیزر نورانی دارند که درونش دوربین دیجیتالی دارد. این دوربین با هر حرکت، صدها عکس از یک سطح می‌گیرد و به کامپیوتر ارسال می‌کند. حال اگر موس روی یک کاغذ سفید رنگ یا شیشه‌ای باشد، نمی‌تواند به خوبی این عمل را انجام دهد. چون عکس‌های ارسالی، همه شبیه به هم خواهند بود و مکان‌نما، هیچ حرکتی را احساس نخواهد کرد.

  • مشکلات ماوس کامپیوتر هم به‌صورت نرم افزاری و هم به صورت سخت افزاری ایجاد می‌شود و برای حل کردن آن نیاز به کمی تخصص است که بیشتر کاربران می‌توانند از عهده آن برآیند.
  • برخی ماوس‌های لیزری و نوری معمولاً با سطوح شفاف یا بازتابنده مشکل دارند.
  • قیمت ماوس ریز خیلی بالاست و اگر نمی‌خواهید آنقدر روی یک ماوس هزینه کنید، خرید ماوس لاجیتک را به ویژه در صورتی که می‌خواهید یک ماوس وایرلسی یا بلوتوثی بخرید به شما توصیه می‌کنیم.