گوشی هایی با بهترین بلندگوها در سال 2023

مطمئنم اکثر ما قبول داریم که لذت بردن از موسیقی یکی از بزرگترین امتیازات زندگی است. موسیقی یک زبان جهانی است که می تواند بسیاری از ما را وادار کند طیفی از احساسات قوی را احساس کنیم، اغلب بدون زحمت، شاد، غمگین، مصمم یا سرد، چه در تاریک ترین و چه در روشن ترین روزهایمان.این جدیدترین و بهترین گوشی تاشو سامسونگ است که اساساً به صورت تبلت باز می شود. به لطف اندازه‌اش، مجموعه «واقعی» از بلندگوهای استریو دوگانه را در خود جای داده است، به این معنی که نه تنها یک بلندگو به اضافه یک گوشی که به شکل دو بلندگو ظاهر می‌شود، بلکه دو بلندگوی به همان اندازه قدرتمند است. یکی در هر طرف دستگاه، بنابراین هنگام بازی یا تماشای فیلم، یک جلوه استریو کاملاً گسترده دریافت می‌کنید.

سری ROG فون 6 ایسوس

ROG Phone 6 Pro دارای بلندگوهای دوگانه در جلو است، به این معنی که شما یک افکت استریوی واقعی و عریض دریافت می‌کنید و صدا دقیقاً به سمت صورت شما می‌آید، برخلاف آنچه که از بلندگوی تکی که اکثر تلفن‌ها استفاده می‌کنند، انتظار دارید. باس این تلفن حتی به طور پیش فرض بسیار بیشتر از بسیاری از تلفن ها است، اما اگر از اکولایزر موسیقی داخلی گوشی استفاده کنید، می توانید سطح پایین را برای تجربه موسیقی و بازی تاثیرگذارتر بیشتر کنید.

گوگل پیکسل 6 پرو

گوگل در مورد کیفیت بلندگوی گوشی های هوشمند به این سو و آن سو عقب افتاده است. در حالی که پیکسل 5 با صدای خیره کننده هیچ کس را غافلگیر نمی کند، حتی اگر واضح و شایسته باشد، هر چه قدیمی تر باشد Pixel 4 XL در واقع بسیار چشمگیر بود و اکنون جدیدترین پرچمدار گوگل – 2021 Pixel 6 Pro در واقع از نظر صدا رقبای اصلی خود را شکست می دهد.

اگر می‌توانید گلکسی زد فولد 4 را بخرید، این گوشی جذاب‌ترین گوشی برای تماشای فیلم و بازی است. نه تنها به این دلیل که اگر صفحه نمایش زیبا و بزرگ تاشو آن باشد، بلکه دو بلندگوی استریو به همان اندازه قدرتمند آن را پر می کند.

در غیر این صورت من به شدت توصیه می کنم Asus ROG Phone 5 یا سری جدیدتر 6. البته، اگر گوشی های بازی را جذاب نمی دانید، نمی توانید با هیچ یک از گوشی های دیگر این لیست اشتباه کنید. در حالی که بلندی صدا، صدای گسترده و باس ROG را ندارند، اما بیشتر آنها همان وضوح و جدایی استریویی را ارائه می دهند که از یک پرچمدار مدرن انتظار دارید. با توجه به اینکه پرچمداران بسیار گران قیمتی وجود دارند که می تواند بسیار ناامید کننده به نظر برسد، قابل ستایش است.



منبع: https://www.phonearena.com/news/The-phones-with-best-speakers-in-2023_id132160

با شایستگی کسب دومین جایگاه برتر در این لیست، در حالی که ماژول دوربین امضای Pixel 6 Pro معمولاً خودنمایی می کند، ما نمی توانیم میزان صدای پر، جادار و تند صدای بلندگوهای آن را دست کم بگیریم.

مانند اکثر پرچمداران اصلی، Pixel 6 Pro در واقع از دو بلندگوی استریو مساوی استفاده نمی کند، بلکه از بلندگوی پایینی که با گوشی همراه است، استفاده می کند، که دومی عمدتاً از بلندگوها استفاده می کند. اما از آنجایی که گوگل توانسته است پیکسل 6 پرو را وادار به تولید چنین صدای وسیعی کند، واقعاً مهم نیست. آنچه مهم است این است که فیلم‌ها، موسیقی و بازی‌های پیکسل 6 پرو با صدای بلند و واضح پخش می‌شوند، جداسازی استریو قوی است، و در حالی که بیس با ROG Phone 5 بالا همتراز نیست، اما در حال حاضر و قوی است.

اپل آیفون 14 پرو مکس

درست مانند سری آیفون 12 و 13، همه گوشی‌های سری جدید آیفون 14 کیفیت صوتی خوبی ارائه می‌دهند، اما با توجه به اندازه‌شان، صدای آیفون 14 پرو و ​​پرو مکس کمی بهتر از پسران کوچک‌تر است. اپل در ارائه بلندگوهای بسیار بالاتر از میانگین در مک‌بوک‌ها، آی‌پدها و البته آیفون‌های خود ثابت قدم است، بنابراین جای تعجب نیست که ما یک گوشی اپل را در بین سه گوشی برتر اینجا داریم. اگر کاربر اپل هستید، حتما خوشحال باشید که بدانید سری آیفون 14 جزو بهترین عملکردها در بخش صدا هستند، اگرچه ممکن است بخواهید از کوچکترین ها دوری کنید. آیفون 13 مینی، به دلیل اندازه آن، کمی از برادران بزرگتر خود عقب تر است.

Galaxy S22 Ultra

در حالی که پیشینیان آن در مورد کیفیت صدا کمی ناامید شدند، سری S22 در این زمینه بهبود یافتند و به خصوص S22 Ultra به طرز شگفت آوری صدای خوبی دارد. در حالی که دارای یک بلندگوی نسبتاً معمولی است که در پایین شلیک می‌شود به اضافه یک گوشی ترکیبی، آن بلندگوی شلیک پایین کاملاً بلند و بسیار واضح است. به لطف گوشی با کیفیت در این گوشی، آن را به عنوان یک بلندگوی دوم دوبرابر می کند و به تولید یک افکت استریو بسیار رضایت بخش نیز کمک می کند، بنابراین اگر در حال تماشای فیلم در این گوشی هستید، نه تنها یک صفحه نمایش فوق العاده، بلکه صدایی همه جانبه نیز دریافت خواهید کرد. !

اگر به کیفیت صدا اهمیت می دهم، کدام گوشی را باید تهیه کنم؟

از بالا به پایین آیفون 12 پرو مکس، ایسوس ROG فون 5 آلتیمیت، گوگل پیکسل 4 ایکس ال و شیائومی می 11 اولترا را داریم - گوشی هایی با بهترین بلندگوها در سال 2023

تلفن‌هایی با بهترین کیفیت صدا، فهرست خلاصه:

  • Samsung Galaxy Z Fold 4 – تلفن تاشو پیشرفته سامسونگ دارای بلندگوهای دوگانه استریو واقعی است که صدایی عریض، بلند و واضح دارند.
  • Asus ROG Phone 6 Pro – این جانور از یک تلفن بازی دارای بهترین بلندگوهای دوگانه در هر تلفنی در حال حاضر است، بلندترین و در صدای باس جلوتر است.
  • Google Pixel 6 Pro – Pixel 6 Pro صدایی هیجان‌انگیز، پرانرژی و کامل تولید می‌کند و رقبای اصلی را شکست می‌دهد.
  • اپل آیفون 14 پرو مکس – سری گوشی های آیفون 13 دارای وضوح صدای عالی و اشاره خوبی به باس هستند.
  • Samsung Galaxy S22 Ultra – وضوح صدای چشمگیر، اگرچه از نظر پر بودن و بیس از بقیه این لیست عقب تر است.

سامسونگ گلکسی زد فولد 4