یکی دیگر از گوشی های ROG ایسوس ماه آینده معرفی خواهد شد



یکی دیگر از گوشی های ROG ایسوس ماه آینده معرفی خواهد شد

به تازگی گوشی های ROG خود را برای سال 2022 راه اندازی کرده است. ROG Phone 6 و 6 Pro، بسیار تعجب آور است که ببینیم ایسوس قصد دارد یک گوشی بازی دیگر را در سال جاری معرفی کند. گوشی جدید ROG Phone 6D Ultimate نام دارد و در 19 سپتامبر به طور رسمی رونمایی خواهد شد. ایسوس این هفته تایید کرد.

علیرغم نام پرطرفدارش، گزارش‌ها ادعا می‌کنند که ROG Phone 6D Ultimate ارزان‌ترین گوشی سری ROG Phone 6 خواهد بود. از آنجایی که مقرون به صرفه‌تر از ROG Phone 6 و 6 Pro خواهد بود، ROG Phone 6D Ultimate برخی از سخت‌افزارهای قدرتمند را برای چیزی «سبک‌تر» و ارزان‌تر کنار خواهد گذاشت.

برای شروع، چیپست Snapdragon 8+ Gen 1 برای ارزان‌تر و کمی قدرتمندتر است CPU مدیاتک Dimensity 9000+. اگرچه اینها تمام جزئیاتی است که قبل از معرفی این تلفن به بیرون درز کرده است، اما می توانیم با خیال راحت فرض کنیم که ROG Phone 6D Ultimate برخی از قطعات سخت افزاری دیگر را کاهش داده است تا نسبت به دو گوشی دیگر سری ROG Phone 6 ارزان تر شود.

دستگاه‌های ROG Phone ایسوس همیشه قیمت‌های بسیار بالایی داشته‌اند، بنابراین ROG Phone 6D Ultimate می‌تواند اولین گوشی گیمینگ کامل این شرکت باشد که از آستانه قیمتی پایین‌تر می‌رود و آن را برای مشتریان جذاب‌تر می‌کند.





منبع: https://www.phonearena.com/news/Another-Asus-ROG-Phone-will-be-revealed-next-month_id142173