واحدهای ساختگی نشان می‌دهند که مدل‌های آیفون 16 پرو با دکمه اکشن و ضبط در هر چهار مدل، کمی بزرگ‌تر خواهند بود.

iPhone 16 and iPhone 16 Pro dummy units highlight design, Action and Capture Button

مدل‌های آیفون 16 و آیفون 16 پرو اپل برخلاف سایر نسخه‌های آیفونی که تاکنون دیده‌ایم، نیستند، زیرا این شرکت قصد دارد هوش مصنوعی را در سطح سیستم یکپارچه کند. قبلاً گزارش داده بودیم که این شرکت قصد دارد هوش مصنوعی مولد را در ترکیبی از ابزارهای موجود در آیفون قرار دهد و برخی از آنها منحصراً به خط تولید آیفون 16 متصل خواهند شد. در حالی که زبان طراحی کلی دستگاه ها ثابت باقی می ماند، واحدهای ساختگی آیفون 16 و آیفون 16 پرو نشان می دهد که کاربران باید منتظر چه چیزی باشند.

واحدهای ساختگی آیفون 16 و آیفون 16 پرو، چیدمان دوربین، دکمه اکشن و ضبط جدید را در مدل‌های استاندارد برجسته می‌کنند.

تصاویر ادعایی از واحدهای ساختگی آیفون 16 و آیفون 16 به صورت آنلاین ظاهر شده است که طراحی و چیدمان دکمه های دستگاه های مورد انتظار را به نمایش می گذارد. واحدهای ساختگی بیشتر گزارش‌ها و شایعاتی را که درباره دستگاه‌ها شنیده‌ایم، از جمله دکمه جدید کپچر و طرح‌بندی مجدد دوربین آیفون 16 را تقویت می‌کنند.

تصاویر واحدهای ساختگی آیفون 16 در Weibo منتشر شد و در اولین نگاه می‌توان دید که آیفون 16 پرو و ​​آیفون 16 پرو مکس به نمایشگرهای بزرگ‌تری نسبت به مدل‌های فعلی آیفون‌های «پرو» مجهز خواهند شد. با این حال، در مورد مدل‌های استاندارد نمی‌توان چنین گفت، زیرا انتظار می‌رود آیفون 16 و آیفون 16 پلاس با اندازه‌های نمایشگر یکسانی عرضه شوند.

واحدهای ساختگی آیفون 16 و آیفون 16 پرو طراحی، اکشن و دکمه ضبط را برجسته می کنند

به وضوح می توان دید که اندازه آیفون 16 پرو در مقایسه با آیفون 15 پرو کمی بزرگتر است. این بدان معناست که این شرکت در سال جاری به طور جزئی در حال تغییر اندازه شاسی است که به دستگاه‌ها اجازه می‌دهد به جای نمایشگر ۶.۱ اینچی در آیفون ۱۵ پرو، با نمایشگر ۶.۳ اینچی بزرگ‌تر عرضه شوند. پیش از این گزارش شده بود که اپل قصد دارد اندازه قاب ها را بیشتر کاهش دهد، اما تصاویر این جنبه از طراحی را آشکار نمی کنند. در مقابل، آیفون 16 پرو مکس دارای صفحه نمایش 6.9 اینچی در مقایسه با 6.7 اینچی آیفون 15 پرو مکس فعلی است و واحدهای ساختگی تفاوت را نشان می دهند.

واحدهای ساختگی آیفون 16 و آیفون 16 پرو طراحی، اکشن و دکمه ضبط را برجسته می کنند

همچنین می توان مشاهده کرد که اپل در حال برنامه ریزی برای آوردن دکمه اکشن از سری Pro به مدل های استاندارد است، همانطور که در واحدهای ساختگی آیفون 16 مشاهده می شود. با این حال، به نظر می رسد که دکمه اکشن در مقایسه با آن کمی بزرگتر است. به آیفون 15 پرو، و باید دید که آیا اپل اندازه دکمه را تغییر خواهد داد یا خیر. به غیر از این، همچنین می توانیم ببینیم که چیدمان دوربین به جای مورب به صورت عمودی چیده شده است. به نظر می رسد اپل از نظر طراحی به بن بست رسیده است زیرا همچنان به سمت طرحی می چرخد ​​که با آیفون X در سال 2017 معرفی کرد.

واحدهای ساختگی آیفون 16 و آیفون 16 پرو طراحی، اکشن و دکمه ضبط را برجسته می کنند

واحدهای ساختگی آیفون 16 و آیفون 16 پرو نیز نشان می‌دهند که همه مدل‌ها یک دکمه ضبط جدید در زیر دکمه کناری یا پاور دستگاه را تکان می‌دهند. دکمه کپچر جدید در هر چهار مدل آیفون 16 موجود خواهد بود و به قابلیت فیلم برداری دستگاه پاسخ می دهد. ما به لیستی از ویژگی هایی که این دکمه انجام می دهد مجهز نیستیم، اما تاکنون شنیده ایم که یک دکمه اختصاصی برای دوربین خواهد بود.

واحدهای ساختگی نشان می‌دهند که مدل‌های آیفون 16 پرو با دکمه اکشن و ضبط در هر چهار مدل، کمی بزرگ‌تر خواهند بود.

مشاهده می شود که دکمه کپچر برخلاف بقیه دکمه ها به جای بیرون زدگی در خارج از قاب، در یک سطح قرار می گیرد. ماهیت خازنی این دکمه به آن اجازه می دهد تا عملکرد حساس به فشار گسترده ای مشابه دوربین های DSLR را در خود جای دهد. به محض اینکه جزئیات بیشتر در دسترس باشد، اطلاعات تکمیلی در مورد این موضوع را به اشتراک خواهیم گذاشت.

این داستان را به اشتراک بگذارید

فیس بوک

توییتر

منبع: https://wccftech.com/dummy-units-of-iphone-16-and-iphone-16-pro-shows-design-details/