قیمت پاور کامپیوتر و خرید اینترنتی پاور کیس کامپیوتر در برندهای گرین و غیره در دیجیکسو | asusmag

قطعات کامپیوتر نیازمند جریان مستقیم هستند اما جریانی که داخل پریز وجود دارد متناوب است. درنتیجه یکی از وظایف پاور تبدیل جریان متناوب شهر، به جریان مستقیم موردنیاز قطعات است. البته باید در نظر داشته باشید که انتخاب از بین مدل های ماژولار و نیمه ماژولار می تواند سبب بالا رفتن هزینه شود. توان خروجی یک پاور با واحد وات نشان داده می شود و پاورها معمولا بر اساس توان خروجی خود قیمت های متفاوتی دارند. پاور یا منبع تغذیه با نام انگلیسی Power Supply Unit قطعه ای است که تعداد زیادی کابل به آن وصل است. یک رگولاتور ولتاژ های موج دار باقی مانده توسط فیلتر را کاهش خواهد داد، تا از وجود هرگونه ولتاژ اضافی یا افت ولتاژی که می تواند به دستگاه های متصل یا به منبع تغذیه آسیب برساند ایمن باشد.

  • در این حالت تعداد کابل ها زیاد بود و مشکل به هم ریختگی کابل ها وجود داشت.
  • تمام کابل‌ها، حتی آن‌هایی که استفاده نمی‌کنید، باید در کیس شما نگهداری شوند.
  • پاورها برای انتقال برق از یک یا چند ریل 12V+ استفاده می کنند که در مشخصات آنها از طرف شرکت سازنده تعداد آنها اعلام می شود.
  • در این مطلب از اگزو به تعریف پاور، انواع مختلف آن، نحوۀ عملکرد و قیمت پاور گیمینگ می‌پردازیم.

سایر ویژگی های ایمنی شامل عملکردهایی مانند حفاظت از اتصال کوتاه است که در صورت مواجهه با نوسانات برق می تواند بسیار مفید باشد. مناسب مهم است و اینکه چرا صرف اینکه قیمت مجله خبری محصولات ایسوس ارزان باشد بهترین راه‌حل نیست، در اختیار شما قرار می‌دهیم. قیمت پاور و منبع تغذیه مستقیما به توان آن ربط دارد، هرچه توان پاور بیشتر شود قیمت آن نیز افزایش می یابد. یکی از فاکتور های مهم تاثیر گذار بر قیمت منبع تغذیه، برند آن می باشد. برند های ایرانی و خارجی هر کدام قیمت متفاوتی دارند و بسته به کیفیت آن قیمت تفاوت می کند. طراحی های اخیر در سرورها شامل منابع تغذیه ای است که پاور یدکی را ارائه می دهد که می تواند در زمانی که منبع تغذیه دیگر در حال استفاده است تعویض شود.

مقایسه قیمت پاور کامپیوتر در 29 برند

در واقع تفاوت زیادی میان پاور معمولی و پاور گیمینگ وجود ندارد؛ اما بهتر است بدانید پاور گیمینگ به گونه ای طراحی شده تا برق بیشتری دریافت و به جریان بیاندازد و جریان برق را بیشتر به سمت سخت افزار هایی مانند کارت گرافیک یا مادربرد انتقال دهد. از این رو می توان عمر بالاتری برای کارت گرافیک یا cpu یا مادربرد گیمینگ در نظر گرفت و کارکرد آن ها را بهره وری شده دانست. منبع تغذیه و مادربرد تنها اجزای رایانه شخصی هستند که به طور مستقیم به هر قطعه سخت افزار دیگری در سیستم شما متصل می شوند.

Green GP480A-EUD Semi Modular Computer Power Supply

تمامی قطعاتی که در کیس کامپیوتر شما قرار دارند، برق خود را از همین قطعه یعنی منبع تغذیه دریافت می کنند. این یعنی بدون وجود پاور کامپیوتر، سایر سخت افزارها کار نخواهند کرد. منابع تغذیه، کیس ها و مادربردها اندازه های مختلفی دارند که باید حتما این سه با هم سازگاری داشته باشند تا به خوبی با هم کار کنند. اکثرا ما انسان‌ها در هنگام خرید کامپیوتر به پردازنده، کارت گرافیک و رم دقت می‌کنیم و کمترین توجه به پاور کامپیوتر می‌شود؛ اما بهتر است این را بدانید که یک منبع تغذیه قوی با توان کافی، عمر قطعات را بیشتر می‌کند.

معمولا وقتی برق AC به DC تغییر می باید، هنوز موج های مشخصی دارد که نیاز به هموار سازی آن ها نیز می باشد بنابر این فیلتر امواج را کاملا صاف نمی کند اما به میزان قابل توجهی آن ها را کاهش می دهد. معمولا به سمت چپ بالای مادربرد، نزدیک ورودی/خروجی در یک طرح استاندارد متصل می شود. برای ذخیره‌سازی نوشته نیاز استوارد حساب کاربری خود شوید، اگر حساب کاربری نداریدثبت‌نام کنید. یک قاعده کلی می گوید که هرچه وزن پاور سنگین تر باشد، کیفیت آن نیز بهتر است.

http://738sms.ir