انواع هارد کامپیوتر کدام اند؟ 2 نوع اصلی اکسترنال و اینترنال | asusmag

گیمرها معمولا برای ذخیره بازی‌های مورد علاقه‌شان با کمبود فضا مواجه هستند. به فکر این مشکل گیمرها بوده و هاردهای اکسترنال مناسب برای گیمینگ را به بازار عرضه کرده‌اند. این هاردها قابلیت اتصال به کنسول بازی ایکس باکس و پلی‌استیشن را داشته و به دلیل برخورداری از فضای ذخیره‌سازی کافی، می‌توان بازی با حجم بالا رو در آنها ذخیره کرد. دلیل این تفاوت نیز در مقدار حافظه ارائه شده توسط هارد اکسترنال رومیزی و استفاده از هاردهای ۳.۵ اینچی است که ظرفیت آنها تا 16 ترابایت نیز می‌رسد.

حافظه اس اس دی اینترنال وسترن دیجیتال مدل Green WDS240G2G0A ظرفیت 240 گیگابایت

درگاه داده می تواند دارای یک رابط SATA و یا ATA باشد که این رابط به کنترل کننده هارد اینترنال کامپیوتر متصل می شود و هارد را قادر می سازد تا با مادربرد ارتباط برقرار نماید. فروشگاه اینترنتی سازگار، زیر مجموعه شرکت سازگار ارقام است که با هدف ارائه کالا و خدمات به مشتریان وفادار خود شروع به کار کرده است. محصولات فروشگاه اینترنتی سازگار موبایل، تبلت، لپ‌تاپ، کامپیوتر و فلش موری‌ها هستند. صاحبان این برند برآنند تا علاوه بر رفع نیاز مشتریان، حس اطمینان را نیز در مشتریان خود فراهم کنند. در نتیجه با گارانتی محصولات خود و پشتیبانی از کالاهای خود در تلاش‌اند تا این اطمینان و اعتماد به راحتی ایجاد گردد.

استفاده از تمامی مطالب و تصاویر فروشگاه اینترنتی کامپیوتر افق فقط برای مقاصد غیر تجاری با ذکر منبع بلامانع میباشد. هرچه مقدار بافر بیشتر باشد، مجله خبری محصولات ایسوس هماهنگی سرعت بین دو دستگاه یا قطعه سخت افزاری بیشتر خواهد بود. تا کنون به ارائه خدمات در خصوص معرفی منابع اصلی فروش محصولات آی تی و …

هارددیسک اینترنال وسترن مدل Red WD60EFRX ظرفیت 6 ترابایت

هاردهای اینترنال و اکسترنال معمولی همانطور که از نام آن‌ها مشخص است برای کاربران عادی درنظر گرفته شده است. هاردهای اینترنال کامپیوتر، هاردهای اینترنال لپ‌تاپ و اکثر هاردهای اکسترنال در این دسته قرار می‌گیرند. اگر قصد خرید هارد کامپیوتر را دارید، یا هارد قبلی‌تان به مشکل خورده و یا قصد دارید یک هارد برای سرعت بالاتر سیستم خریداری کنید.

http://738sms.ir

داده ها ابتدا در حافظه بافر یا کش ذخیره می شوند سپس یکجا به کامپیوتر فرستاده می شوند. کش هارد دیسک ها بین ۸ تا ۱۲۸ گیگ و کش درایوهای حالت جامد تا ۱ گیگابایت نیز است. با این که کش جزو آخرین معیارهاست و تفاوت ناچیزی در سرعت خواهد داشت، به عنوان یک نکته قابل ذکر است.

  • همچنین در بخش پرسش و پاسخ می‌توانید پرسش‌های خود را مطرح کنید، تیم زومیت و کاربران در اسرع وقت به پرسش‌های شما پاسخ خواهند داد.
  • بسیاری از افراد بین حافظه بافر و حافشه کش تفاوتی قائل نبوده و یا هر دوی آنها را یکی می‌دانند.
  • هارد دیسک اکسترنال مانند هارد اینترنال نیاز به مراقبت داشته و باید مواظب بود تا به آن ضربه‌ای وارد نشود؛ با این حال عموما هاردهای اکسترنال به دلیل استفاده از ضربه‌گیرهایی مقاوم‌تر از اینترنال‌ها هستند.
  • نام هایی مثل IDE و ATA و PATA اغلب به رابطی قدیمی اشاره دارند که نحوه انتفال داده در آن به صورت موازی (در کنار یکدیگر) است.