قیمت هارد کامپیوتر خرید هارد HDD آی تی بازار | asusmag

این صفحات با سرعت بالایی به چرخش در می آیند تا اطلاعات توسط سیستم به راحتی خوانده یا نوشته شود. خیلی ممنون از شما که این اطلاعات را در این وب ارائه کرده اید.مطالب بسیار باکیفیت از نظر علمی و کاربردی وبسیار آموزنده بودند. این کلمه مخفف عبارت Hard Disk Drive به معنای (دیسک درایو سخت) است .

هارد اکسترنال ای دیتا مدل HD720 ظرفیت 2 ترابایت

تعویض هارد و قرار دادن SSD و یا NVMe به جای هارد معمولی، هزینه‌ برروی دست شما می‌گذارد. لازم به ذکر است که تمامی کامپیوترها و لپ تاپ‌ها از تکنولوژی NVMe پشتیبانی نمی‌کنند و این تکنولوژی مخصوص لپ تاپ‌ها و کامپیوترهای جدید می‌باشد. بهترین هارد کامپیوتر بسته به نیاز شما دارد و نمی‌توان گفت که کدام هارد بهترین است. اگر سرعت لپ تاپ و یا کامپیوتر شما به شدت کند است، پس از تعویض هارد و قرار دادن هریک از این دو هارد SSD و NVMe به شما قول خواهم داد کامپیوتر و یا لپ تاپ شما از دوباره متولد خواهد شد.

هارددیسک اینترنال وسترن دیجیتال مدل Purple WD20PURZ ظرفیت 2 ترابایت

هارد اکسترنال به مانند یک وسیله‌ی جانبی ذخیره‌ اطلاعات عمل می‌کند. توسط کابل USB به درگاه خروجی لپ‌تاپ، کیس یا از طریق کابل OTG به گوشی هوشمند و تبلت وصل شده و می‌توانید اطلاعات را روی هارد ذخیره کرده و یا از روی آن بخوانید. عموما این نوع هارد برای ذخیره سیستم‌عامل و نرم‌افزارها استفاده نمی‌شود بلکه بیشتر کاربرد آرشیوی و ذخیره فایل‌های کم‌ استفاده‌تر دارند. این نوع هارد بر خلاف هارد اینترنال، امکان انتقال اطلاعات از یک کامپیوتر به کامپیوتر دیگر را به راحتی فراهم می‌کند. همچنین در نظر داشته باشید که تمامی اجزای کامپیوتر از جمله هارد اینترنال به راحتی قابل تعویض هستند.

http://738sms.ir

در این قسمت به مهمترین معیارها و نکاتی که هنگام خرید هارد داخلی یا اینترنال باید در نظر داشته باشید، خواهیم پرداخت. ذخیره به این صورت است که هد نوشتن ، مکان های داده موجود بر روی پلاتر را طبق دستور صفر یا یک بودن ، تغییر قطب می دهد . دستورها همراه با داده های ارسالی یا دریافتی از هارد دیسک ، توسط کنترل کننده دیسک تفسیر می شوند . تفسیر کردن به این معنا می باشد که هارد دیسک متوجه می شود که طبق دستور داده شده ، مکان داده مورد نظر در کجا قرار داشته و طبق آن عمل خواندن یا نوشتن شروع می شود .

این هارد دیسک ها معمولاً در لپ تاپ ها و نوت بوک ها استفاده می شوند. بنابراین اگر قصد تغییر و ارتقاء هارد لپ تاپ را داشته باشید، نوع ۲.۵ اینچی را مجله خبری محصولات ایسوس انتخاب کنید. این هاردها با طول ۱۰۰ میلیمتر، عرض ۶۹.۸۵ میلیمتر و ارتفاع در شش اندازه ۵ یا ۷ یا ۹.۵ یا ۱۲.۵ یا ۱۵ یا ۱۹ میلیمتری در دسترس است.

  • HDD ها می توانند داده های زیادی را در خود ذخیره کنند و به دلیل قیمت مناسب طرفداران زیادی در سراسر دنیا دارند.
  • البته ممکن است شرایط محیطی نیز در از بین درفتن این داده ها اثر بگذارد .
  • کمپانی آمریکایی سیگیت یکی از برترین تولیدکنندگان در زمینه تولید هارد دیسک است که شما می توانید از محصولات آن با اطمینان خاطر بسیار بالا استفاده نمایید.
  • ذخیره نام، ایمیل و وبسایت من در مرورگر برای زمانی که دوباره دیدگاهی می‌نویسم.