تلویزیون شهری چیست؟

ماژول ها دارای LEDهای کوچکی به رنگ قرمز، سبز و آبی هستند که هر کدام از این LEDها برای ساخت رنگی مشخص طبق برنامه روشن و خاموش می شوند تا رنگ های مختلف ساخته شود. در شرایطی که فاصله افراد از تلویزیون کم است باید از دات پیچ پایین استفاده کرد تا تصاویر به وضوح مشخص شود، اما برای برنامه ها و تبلیغاتی که تلویزیون فاصله ی زیادی از افراد دارد می توان از دات پیچ بالا استفاده کرد و تصویر با کیفیتی به نمایش گذاشت. هر چه این فاصله کمتر و دات پیچ پایین تر باشد رزولوشن تصویر بالاتر است و کیفیت تلویزیون بیشتر است. در ابتدا بهتر است نگاه کلی به تلویزیون شهری داشته باشیم و ببینیم چگونه کار می کند و از چه چیزی تشکیل شده است. هرچه کیفیت LEDهای به کار رفته بهتر باشد نوردهی تصاویر بهتر است. تلویزیون شهری چگونه کار می کند؟ شما عزیزان می توانید برای انواع رویدادها و برنامه ها همچنین برای تبلیغات برند خود از سایت بزم آرا تلویزیون شهری اجاره کنید. احتمالا شما تلویزیون های شهری را در سطح شهر و یا در نمایشگاه ها و رویدادهای بزرگ برای تبلیغات یا ارائه ی اطلاعات دیده باشید.

در این روش باید امنیت تلویزیون شهری به درستی تامین شود تا هیچکس نتواند برنامه ی از پیش تعیین شده را دستکاری کند و این کار فقط باید توسط اپراتور و تعمیرکنندگان تلویزیون شهری انجام شود. برای مصارف طولانی مدت مثل استادیوم های ورزشی یا پاساژها که قرار است تجهیزات طولانی مدت قرار گیرد خرید آن را پیشنهاد می دهیم. اجاره تلویزیون شهری یا خرید آن؟ برای خرید یا اجاره تلویزیون شهری مناسب مسئول این قسمت باید دات پیچ تی وی مورد نظر را بداند تا گزینه درستی را انتخاب کند. این مورد باعث می شود در کنار پیکسل واقعی یک پیکسل مجازی نیز تشکیل شود که می تواند کیفیت تصویر را بسیار بالا ببرد. تلویزیون شهری از کنار هم قرار گرفتن قطعاتی تشکیل می شود که به آن ها کابینت می گویند. این LEDها در کنار هم پیکسل ها را می سازند. در فصل های گرم پاور تلویزیون شهری Out door می تواند دمایی تا حدود 50 درجه سانتی گراد را تحمل کند. همانطور که از اسم این تلویزیون ها مشخص است تلویزیون Out door برای فضای بیرونی و محیط باز استفاده می شود.

علاوه بر این نوع تبلیغات از تی وی شهری در نمایشگاه های مختلف برای جذب بیشتر مخاطب به سمت غرفه ی مورد نظر ویدئو وال استفاده می شود. اما این روزها با گسترش کاربرد تلویزیون های شهری تبلیغات بر روی تی وی شهری جز موارد پر طرفدار شده است. تبلیغات محیطی روی انواع تابلوهای تبلیغاتی مثل تابلو برجسته، تابلو چلنیوم و کامپوزیت قابل اجرا است. در واقع هر زمان کامپیوتر را روشن کنند می توانند تصاویر و ویدئوها را روی تلویزیون نمایش بدهند. در بزم آرا اجاره به این صورت انجام می شود که اپراتورها تمام تجهیزات را به طور کامل برای شما نصب می کنند و در پایان رویداد جمع آوری تجهیزات توسط تیم بزم آرا انجام می شود. برنامه ای که برای نمایش به تلویزیون شهری می دهید، می تواند به دو صورت آنلاین یا آفلاین باشد. در نوع آفلاین برنامه ی مشخصی برای بردهای کنترل توسط کامپیوتر تعیین می شود و بعد از برنامه ریزی، تلویزیون به طور مستقل کار می کند.

اگر برای رویدادها و تبلیغات چند روزه یا چند ماهه برنامه ریزی می کنید، حتما اجاره تلویزیون شهری را در الویت قرار دهید. این تلویزیون ها دارای آفتاب گیر هستند که باعث می شود تصویر در نور شدید خورشید هم به خوبی دیده شود. اما در نوع 2RGB این تعداد کمی متفاوت است. اما اگر قرار باشد از تلویزیون در شهرهای خیلی گرم استفاده شود باید برای پاور از خنک کننده استفاده کرد تا در اثر گرما صدمه نبیند. از ویژگی های دیگر این تلویزیون ضد آب و تا حدودی ضد ضربه بودن آن است، که استفاده از آن در فصل های بارانی سال را ممکن می کند. سازمان ها و شرکت ها برای جذب مخاطب و تبلیغات موثرتر تلویزیون شهری مناسب با هدف خود را خریداری می کنند و یا برای اجاره تلویزیون شهری اقدام می کنند. فول کالر هستند و همه ی رنگ های موجود در تصویر را ساپورت می کنند. تبلیغات برندها و سازمان های مختلف که در سطح شهر، متروها و بیلبوردها می بیند، با استفاده از تلویزیون شهری و پخش تصاویر و ویدئوهای مختلف بازخورد بسیار بالاتری دارند و در جذب مخاطب موفق تر عمل می کنند. در حالت آنلاین تلویزیون به کامپیوتر شخصی متصل می شود و به عنوان مانیتور کامپیوتر عمل می کند.