خرید موس ماوس کامپیوتر و لپ تاپ باسیم و بی سیم پخش تکنوسان | asusmag

از نظر فنی، تمامی ماوس‌ها اپتیکی هستند و هر ثانیه، هزاران عکس می‌گیرند تا حرکت ماوس را شناسایی کنند. ماوس‌های معمولی (سیمی، بلوتوثی، وایرلسی و …) مختصات x و y سطحی را که ماوس روی آن حرکت می‌کند، محاسبه می‌کنند. ماوس‌های اپتیکی حقیقی از یک لامپ LED فروسرخ یا قرمز استفاده می‌کنند که نور آن پس از انعکاس از سطح زیر مجله خبری محصولات ایسوس ماوس به یک حسگر CMOS برخورد می‌کند که نور را به جریان الکتریکی تبدیل می‌نماید. البته به دلیل تغییراتی که در سیستم کلیک این نوع ماوس ها ایجاد شده، کلیک آنها از بقیه مدل ها نرم تر و میزان جا به جایی دکمه ها در زمان کلیک از موس های دیگر کمتر است، به همین خاطر، استفاده از این نوع موس برای مصارف گیمینگ مناسب نیست.

موس بی سیم Hatron HMW321SL

در ادامه به بررسی موس های کامپیوتری مختلف می پردازیم و قابلیت های هر کدام را بررسی می کنیم. یونیکس • لینوکس • ویندوز • مک‌ اواس • اواس/۲ • ام‌اس-داس • سیستم‌عامل‎های موبایل • بیشتر… در این ویکی‌پدیا پیوندهای زبانی در بالای صفحه و هم‌تراز با عنوان مقاله قرار دارند. شارژ معکوس یا Reverse Charge یک فناوری جدید است که تلفن های همراه جدید از آن پشتیبانی می کنند. با استفاده از این فناوری می توانید تلفن همراه خود را به یک پاور بانک جهت شارژ یک دستگاه دیگر تبدیل کنید.

  • مشکل دیگر ماوس‌های وایرلسی این است که باید باتری آن‌ها را شارژ کنید.
  • ماوس سایلنت همانطور که از اسمش پیداست ماوسی است که کلیک دکمه‌های آن صدای بسیار کمی را ایجاد می‌کند.
  • با سلام، البته ماوس به دلایلی زیادی وسیله مناسبی برای استخراج اطلاعات محسوب نمی‌شود؛ اما در صورت وجود این احتمال استفاده از محصولات تجهیزات جانبی کامپیوتر از برندهای معتبر بازار توصیه می‌شود.
  • اما اگر از یک ماوس گیمینگ برند اصلی برای بازی استفاده کنید و بهبود عملکرد خود را با ماوس گیمینگ مشاهده و تجربه کنید و تفاوت ماوس گیمینگ و عادی را متوجه شوید دیگر نخواهید خواست تا از ماوس عادی برای بازی استفاده کنید.
شرکت فراسو با تولید موس مخصوص کار با لپ تاپ و موس مخصوص بازی و … فروشگاه اینترنتی پورومیکس ، در سال حمایت از کالای ایرانی ، مجموعه ای از بهترین موس های فراسو را برای کاربران فراهم کرده است. شما می توانید قیمت انواع موس فراسو را در این فروشگاه مشاهده نمایید وبا محصولات دیگر مقایسه کنید و اقدام به خرید موس فراسو با بهترین قیمت نمایید. موس ای فورتک از برندهای موس مطرح در بازارهای جهانی می باشد. شرکت A4Tech از سال 1987 فعالیت خود را در تایوان شروع کرده است و محصولاتی از قبیل ماوس ، کیبورد ، هدست ، گیم پد ، وب کم ، اسپیکر و دیگر لوازم جانبی کامپیوتر را در لیست تولیدات خود دارا می باشد.

http://738sms.ir

اگر گیمر هستید، حتما از این محصول بدون سیم گیمینگ استفاده کنید. اگر ساعات زیادی در طول روز پشت سیستم می نشینید حتما از این محصول از نوع حرفه ای استفاده کنید تا دستتان خسته نشود. اگر در محیط کارتان که خلوت است کامپیوتر کار می کنید، ماوسی را انتخاب کنید که صدای کلیک نداشته باشد. با توجه به کاربرد این وسیله و بودجه ای که برای این دستگاه در نظر گرفته اید، نوع و برند این محصول را انتخاب کنید.

ماوس مخصوص بازی تسکو مدل TM-765GA ا TSCO TM-765GA Gaming Mouse

از ویژگی های این موس گیمینگمی توان به قابلیت RGB اشاره کرد. موس ای فورتک بی سیم مدل g3-760NS برند ای فورتک از تولیدکنندگان در زمینه تجهیزات و لوازم جانبی با قیمت مناسب است. نوع حسگر این موس اپتیکال و دقت آن 1200 DPI و دارای 3 کلیک است. از محصولات تولیدی این شرکت می توان به ماوس بیاند اشاره کرد. ماوس بی سیم بیاند از طریق یک دانگل USB به دستگاه متصل می شود.

خرید جدیدترین انواع موس (Mouse) بی سیم، گمینگ و کامپیوتر