ماوس قیمت انواع ماوس کامپیوتر خرید بدون واسطه برگ مارکت | asusmag

همانطور که می‌دانید ماوس‌ها از تنوع بالایی برخوردار هستند. به‌طور کلی ماوس‌های کامپیوتر با توجه به طراحی و امکاناتی که دارند به دسته‌های زیر تقسیم می‌شوند. همانطور که می‌دانید، موس‌های لیزری در قسمت میانی‌شان به جای گوی، یک لیزر نورانی دارند که درونش دوربین دیجیتالی مجله خبری محصولات ایسوس دارد. این دوربین با هر حرکت، صدها عکس از یک سطح می‌گیرد و به کامپیوتر ارسال می‌کند. حال اگر موس روی یک کاغذ سفید رنگ یا شیشه‌ای باشد، نمی‌تواند به خوبی این عمل را انجام دهد. چون عکس‌های ارسالی، همه شبیه به هم خواهند بود و مکان‌نما، هیچ حرکتی را احساس نخواهد کرد.

بهترین قیمت

اگر گیمر هستید، حتما از این محصول بدون سیم گیمینگ استفاده کنید. اگر ساعات زیادی در طول روز پشت سیستم می نشینید حتما از این محصول از نوع حرفه ای استفاده کنید تا دستتان خسته نشود. اگر در محیط کارتان که خلوت است کامپیوتر کار می کنید، ماوسی را انتخاب کنید که صدای کلیک نداشته باشد. با توجه به کاربرد این وسیله و بودجه ای که برای این دستگاه در نظر گرفته اید، نوع و برند این محصول را انتخاب کنید.

http://738sms.ir

از ویژگی های این موس گیمینگمی توان به قابلیت RGB اشاره کرد. موس ای فورتک بی سیم مدل g3-760NS برند ای فورتک از تولیدکنندگان در زمینه تجهیزات و لوازم جانبی با قیمت مناسب است. نوع حسگر این موس اپتیکال و دقت آن 1200 DPI و دارای 3 کلیک است. از محصولات تولیدی این شرکت می توان به ماوس بیاند اشاره کرد. ماوس بی سیم بیاند از طریق یک دانگل USB به دستگاه متصل می شود.

قیمت و خرید موس گیمینگ، بی سیم و با سیم در تیا آی تی

هنگام روشن کردن چند مرتبه دکمه TAB را فشار دهید و وارد صفحه پیکربندی شوید. در این قسمت می‌توانید تمامی سخت افزارها به‌خصوص ماوس را کنترل کنید. پس از بررسی تغییرات را ذخیره کرده و از پیکربندی خارج شوید. با بالا آمدن ویندوز کامپیوترتان ماوس نیز فعال است و بی‌مشکل کار خواهد کرد. در صورتی که تمامی راه‌های نام برده را به‌کار بردید تا مشکلات ماوس کامپیوتر را برطرف کنید و هیچ نتیجه‌ای نگرفتید، باید روش بوت کردن که آخرین راه حل است را به‌کار گیرید.

ورودایجاد حساب کاربری

نوآوری های جدید ، مانند سنسورهای حرکتی مرتبط با مدیریت برق و اتصال ، عمر باتری را نسبت به دستگاههای قدیمی بلوتوث ، که پیوند همیشگی را حفظ کرده اند ، به سرعت تخلیه می کند. یک ماوس سیمی به طور مستقیم از طریق یک پورت USB به لپ‌تاپ یا کیس کامپیوتر شما متصل می‌شود و اطلاعات را از طریق یک کابل، مخابره می‌کند. این نوع اتصال، سریع‌تر از ماوس وایرلسی است زیرا اطلاعات درون کابل نسبت به اطلاعات به صورت موج وایرلسی، سریع‌تر منتقل می‌شوند. به علاوه، دقت عملکرد ماوس‌های سیمی در مقایسه با ماوس‌های وایرلسی، بسیار بیشتر است.

  • سنسورهای نوری یک چراغ درخشان LED – که اغلب با رنگ قرمز ، آبی یا مادون قرمز – با یک سنسور عکس کوچک جفت می شوند ، حرکت را با تصویربرداری مکرر از سطح زیر جفت می کنند.
  • انواع ماوس های سیم دار از جمله ماوس های سیم دار کوچک (لپ تاپی)، بزرگ با کلید های جانبی (گیمینگ)، ماوس های معمولی سه کلید (اداری) و…
  • شما می توانید قیمت انواع موس فراسو را در این فروشگاه مشاهده نمایید وبا محصولات دیگر مقایسه کنید و اقدام به خرید موس فراسو با بهترین قیمت نمایید.
  • در سایت اینترنتی کنارتو می‌توانید موس مورد نظر خود را را به راحتی انتخاب کنید و با بهترین قیمت بازار آن را خریداری نمایید؛ همچنین از طریق پنل کنارتو پلاس می‌توانید انواع ماوس را به قیمت عمده و همکاری خریدار کنید.