دریچه دسترسی فنکوئل دریچه زیر فنکوئل دریچه بازدید فنکوئل

این محصول با توجه به اینکه یک شیار دور تا دور ورق دارد باعث می شود تا مکش مناسبی برای دستگاه دریچه فن کویل به وجود آید. این دریچه زمانی در زیر فن کویل استفاده می شود که هوای مورد نیاز برای برگشت دستگاه فن کویل از طریق درب دریچه زیر فن کویل تامین شود. هنگامی که درب دریچه زیر فن کویل خطی لولایی آماده شد، با استفاده از رابط فلزی لولایی آن را به فریم دریچه زیر فن کویل وصل می نماییم. با توجه به سوراخهای مشبکِ مکش هوای درب دریچه زیر فن کویل پلاستیکی،به راحتی می توان از انواع فیلتر روی درب دریچه زیر فن کویل استفاده نمود. دریچه زیرفن کویل ساده آلومینیومی به دوصورتِ پیچ ازرو و پیچ مخفی قابلیتِ نصب در محل خود را دارد. از لحاظ ساختاری تفاوت چندانی با یکدیگر نداشته و در صورت صلاح‌دید شخص نصاب و هارمونی عملکرد امکان استفاده از دریچه بازدید فن کویل برای دریچه داکت اسپلیت وجود دارد.

سبد خرید

کلیه قسمت های سطح دریچه زیر فن کویل با رنگ کوره ای در رنگهای مختلف می پوشانند. کلیه حقوق این سایت متعلق به تولید کننده دریچه زیر فن کویل خیالی در تهران – گروه تولیدی دریچه سقف سرویس و روشنایی خیالی می باشد. برای کسب اطلاعات بیشتر و یا خرید دریچه تنظیم هوا می توانید با کارشناسان ما در گروه تهویه باستان در ارتباط باشید. برای دریافت مشاوره طراحی سیستم های تهویه مطبوع و اطلاع از قیمت چیلر، فن کویل و تجهیزات برودتی با ما تماس بگیرید.

دریچه دسترسی فنکوئل دریچه زیر فنکوئل دریچه بازدید فنکوئل

استفاده از سیستم فن کویل در ساختمان‌های بزرگ تجاری، اداری و مسکونی با توجه به قابلیت کنترل تنظیم دمای در هر اتاق رواج خاصی دارد. در نسل جدید فن کویل امکان استفاده همزمان از هوای سرد و گرم در واحدهای مختلف وجود دارد؛ اما با توجه به نظر متخصصین بهتر است از انجام همزمان این کار جلوگیری شود. دریچه های آلومینیومی که دارای بیشترین کاربرد و تنوع هستند قیمت نسبتا مناسبی دارند و دریچه های پلاستیکی به نسبت ارزان تر هستند. در صورتی که دریچه زیر فن کویل شما با رنگ کاور شده باشد؛ مسلما قیمت بیشتری از دریچه های بدون رنگ خواهد داشت. به این شکل که هر چه اندازه و ابعاد آن بزرگتر باشد مواد اولیه بیشتری نیاز دارد و بنابراین قیمت بیشتری هم خواهد داشت.

مشخصات دریچه زیر فن کویل گل سقفی با قفل زیمنسی و لولا

برای دسترسی، بازدید،چکاپ و تعمیر دستگاه فن کویل، از دریچه زیر فن کویل استفاده می شود. همچنین از موضوعات مهم در ساخت دریچه زیر فن کویل این است که حتماً ابعاد داخل کلاف بصورت صفر به صفر در هر طول و عرض استخراج و به سازنده اعلام گردد و میزان بادخور جهت ابعاد دریچه زیر فن کویل در کارخانه و در زمان ساخت، کسر گردد. فن کویل در سه حالت سقفی، کانالی و دیواری بوده و قرارگیری تجهیزات اصلی سیستم فن کویل در سقف ساختمان نوع سقفی فن کویل نام دارد. از دریچه زیر فن کویل نیز جهت جانمایی دقیق محل قرارگیری آن در سقف استفاده خواهد شد. از دیگر مدل‌های متنوع دریچه زیر فن کویل در حالت وزنه‌ای و لولایی می‌توان به مواردی که در ادامه مورد تشریح قرار خواهد گرفت؛ اشاره داشت. جهت آشنایی بیشتر با دریچه‌های فن کویل همراه ما در سایت تهویه سان باشید.

از جمله ویژگیهای خوب دریچه زیر فن کویل پلاستیکی امکانِ آسانِ باز و بسته شدنِ دربِ آن می باشد. پوشش دریچه زیر فن کویل پره Z ، از نوع رنگ کوره ای در رنگ های متنوع می باشد. البته تناسب میان دریچه هوای خطی اسلوت و دریچه زیرفن کویل ،مهمترین دلیل برای انتخاب این مدل برای دریچه زیرفنکویل می باشد. بدنه ی دریچه زیر فن کویل بوسیله رنگ کوره ای پودری استاتیک، در رنگ های مختلف،متناسب با رنگ فضای محیط(سفید،کرم،مشکی،قهوه ای و…) پوشش داده می شود.

  • البته یکی دیگر از کارایی های این نوع دریچه ها برای مکش دستگاه می باشد.
  • ابعاد دریچه دسترسی و بازدید فن کویل نسبت مستقیم با ابعاد دستگاه فن کویل دارد.
  • برای بازدید و تعمیر فن کویل‌هایی که مکش و تامینِ هوای سیستم برگشت از طریق داکتی که به فضای محیط مرتبط است، نیازی به ایجاد منفذ روی درب دریچه بازدید فن کویل نیست و درب دریچه بصورت ورق ساده و بدون شیار ساخته می‌شود.
  • از دریچه های فن کویل آلومینیومی می توان برای بازرسی فن کویل هایی استفاده کرد که فقط هوای برگشتی را از کانال ها و کانال های محیط را تامین می کنند.
برای ساخت دریچه زیر فن کویل خطی لولایی ابتدا از ساخت فریم آغاز می کنیم. برای این کار باید ابعاد قاب فلزی اطراف حفره محل نصب را به طور دقیق اندازه گیری نماییم. سپس با احتساب نیم سانت بادخور از هر طرف شروع به ساخت فریم دریچه زیر فن کویل می کنیم.

دریچه خطی فن کویلی یا دریچه دسترسی فن کویل خطی

ضخامت ورق درب دریچه زیر فن کویل معمولا یک میلیمتر است ولی بنا به بزرگیِ ابعاد، امکانِ استفاده از ورق ضخیم تر نیز وجود دارد. دریچه زیر فن کویل دارای انواع آلومینیومی و چوبی و پی وی سی ساخته میشود که نوع آلومینیومی بسیار پرطرفدار است. حالت پیچ مخفی اغلب نتیجه ی زیباتری دارد و به روش اول ترجیح داده می شود. اما در دیچه های لولایی محدودیت هایی برای نصب وجود دارد و فقط به صورت پیچ از رو قابل نصب هستند.