گوگل سری جدید کروم‌بوک‌های مجهز به اینتل را از لنوو، ایسوس، دل، ایسر، توشیبا، اچ‌پی و ال‌جی عرضه کرد.

در حال حاضر اطلاعات زیادی از نظر مشخصات، قیمت یا در دسترس بودن وجود ندارد. اما گوگل گفت می‌توانید انتظار داشته باشید که این کروم‌بوک‌های جدید «طی چند ماه آینده» عرضه شوند. با این حال، Engadget ادعا کرده است که سری N20 لنوو در ماه ژوئن وارد بازار خواهد شد، مدل کلاسیک آن بین 250 تا 279 دلار و مدل صفحه لمسی بین 299 تا 329 دلار قیمت دارد.

محدوده ویژه بعدی از ایسوس است. گوگل اشاره کرد که ایسوس محبوب ترین دسکتاپ را در Amazon.com دارد – و البته این یک کروم باکس است. بنابراین، ایسوس تصمیم گرفته است تا دو مورد کروم بوک دیگر را معرفی کند که آنها Asus C200 و Asus C300 نام دارند. این لپ تاپ های جدید دارای نمایشگرهای 11 و 13 اینچی هستند.

سه کامپیوتر اول از لنوو هستند: N20 و N20p لپ‌تاپ‌های 11.6 اینچی با پردازنده چهار هسته‌ای Celeron اینتل، باتری هشت ساعته، دو پورت USB، حداکثر 4 گیگابایت رم، 16 گیگابایت حافظه محلی و احتمالاً اتصال 3G هستند. . N20 یک لپ تاپ کلاسیک است، اما N20p دارای صفحه نمایش لمسی است که 300 درجه به عقب جمع می شود. همچنین یک صفحه نمایش لمسی Thinkpad YOGA 11e وجود دارد. این یک طراحی لولا دارد که به گفته گوگل «استفاده از تبلت یا زاویه چادری» را امکان‌پذیر می‌کند.

خواندن: بررسی کروم بوک توشیبا

و در نهایت، Dell، Acer، Toshiba، HP و LG نیز از محصولات جدید یا به روز شده خود رونمایی کرده اند. برای مثال، کروم‌بوک 11 دل و کروم‌بوک ایسر C720، به‌روزرسانی شده‌اند تا شامل پردازنده Core i3 اینتل شوند. توشیبا وعده یک مدل 13 اینچی جدید را نیز داده است و اچ پی اعلام کرده که قصد دارد یک کروم بوک را معرفی کند. در مورد ال جی، قرار است LG Chromebase را ارائه دهد. Chromebase اولین رایانه یکپارچه خواهد بود که سیستم عامل Chrome Google را اجرا می کند.

گوگل یک سری جدید از رایانه های کروم بوک را معرفی کرده است که از تراشه های اینتل پشتیبانی می کنند.


به روز رسانی: Engadget گفت که کروم بوک ارتقا یافته ایسر تابستان امسال با قیمت 349 دلار عرضه می شود، در حالی که کروم بوک ارتقا یافته دل اواخر امسال وارد بازار می شود.



منبع: https://www.pocket-lint.com/laptops/news/google/128762-google-outs-new-intel-powered-chromebook-lineup-from-lenovo-asus-dell-acer-toshiba-hp-and-lg/

“بالاخره بهار به ایالات متحده رسید و با رشد جدیدی که فصل به ارمغان می آورد، ما خوشحالیم که خانواده کروم بوک خود را گسترش می دهیم. به همراه اینتل، امروز مجموعه جدیدی از کروم بوک ها را با اینتل در داخل از تولید کنندگان برجسته ایسر، ایسوس معرفی می کنیم. گوگل در یک پست وبلاگ نوشت، دل، اچ‌پی، لنوو، ال‌جی و توشیبا که طیف وسیعی از اشکال، اندازه‌ها، رنگ‌ها و پیکربندی‌ها را در بر می‌گیرد.

ویدیوی روز جیبی