آموزش ثبت نام در صرافی کوینکس Coinex و راهنمای استفاده از آن خانه سرمایه

(گام سوم) کدارسال شده به ایمیل را در اینجا وارد کنید. معامله‌گران حرفه‌ای می‌توانند معاملات مارجین را نیز در کوینکس انجام دهند. اپلیکیشن این صرافی هم وجود دارد که کار را برای معامله‌گران راحت‌تر کرده است. این صرافی تضمین معاملات امن و مطمئن را به کاربرانش می‌دهد. به نحوی که معامله گران تازه کار و مبتدی هم به آسانی با آن می توانند کار کنند. بعد از وارد کردن شماره کارت، پشت و روی کارت را اسکن کرده و آپلود نمایید.

کارمزد صفر در کوینکس

صرافی کوکوین حدود 510 کوین مختلف را در صرافی خود لیست کرده است. در حالی که صرافی کوینکس حدودا از 300 کوین پشتیبانی می‌کند. پس از وارد کردن کد، به شما یک QR CODE نشان داده می‌شود که در زیر آن یک کد 32 رقمی نوشته شده است. در این مرحله شما باید برنامه Google Authenticator را در گوشی خود دانلود کنید و با اسکن این QR CODE یا وارد کردن کد 32 رقمی، حساب خود را در خود را با برنامه Google Authenticator سینک (متصل) کنید.

پس از سپری کردن مراحل بالا، شماره موبایل شما به این حساب متصل می‌شود. معاملات مارجین و معاملات قراردادی سطوح مختلف اهرم را پشتیبانی میکنند. اگرچه اینگونه قراردادها تجارت را انعطاف پذیرتر میکنند، اما آستانه بالاتری را برای سرمایه گذاران ایجاد میکنند. علاوه بر این توانایی های مدیریت موقعیت و سرمایه، کنترل سود و زیان و کنترل ذهنیت همه در معاملات قراردادی بسیار مهم هستند. معاملات مارجین امکان افزایش سود دارایی را چندین برابر میکند.

در قسمت «فیوچرز کوینکس» یا «perpetual» صرافی کوینکس، شما می‌توانید پولی را از فردی قرض کرده و با افزودن دارایی خود به پولی که قرض گرفته‌اید، معاملات موردنظرتان را انجام دهید. ممکن است گزینه Verification ID را مشاهده کنید که به معنی احراز هویت در صرافی کوینکس است. به همین راحتی ثبت نام شما در صرافی کوینکس انجام می شود.

آموزش ثبت نام در صرافی کوینکس Coinex و راهنمای استفاده از آن خانه سرمایه

صرافی کوکوین با حجم معامله‌ای در حدود 3.6 میلیارد دلار در روز، با اختلاف بسیار زیادی نسبت به صرافی کوینکس با حجم معامله 200 میلیون دلار قرار می‌گیرد. برای کسانی که هر گونه نگرانی در مورد دقیقا کجا و همچنین راهنمایی در مورد چگونگی استفاده از آموزش ثبت نام در کوینکس با موبایل ، شما احتمالا می توانید با ما در صفحه وب تماس بگیرید. این حجم زیاد، باعث سرعت بالای خرید و فروش معاملات شما می‌شود. همچنین هر چقدر یک صرافی معتبر‌تر باشد، قاعدتا حجم معامله بالاتری هم خواهد داشت. البته توصیه می‌کنیم که در هیچ صرافی خارجی‌ احراز هویت انجام ندهید. درست است که کوینکس با کاربران ایرانی مشکلی ندارد، اما مشخص نیست که این موضوع تا چه زمانی ادامه پیدا کند. این صرافی تا به اینجا هم، بر خلاف قوانین بین‌المللی عمل کرده و به کاربران کشورهایی همچون ایران، یمن، سوریه و ….

با آرزوی موفقیت و سودآوری برای شما عزیزان