ایسوس اکنون تبلتی دارد که نقش یک ماشین بازی را نیز دارد

ROG Flow Z13 دارای دو گزینه صفحه نمایش است، هر دو در فرمت 16:10. شما می توانید از بین یک صفحه نمایش 4K 60 هرتز با پوشش 85٪ DCI-P3 یا یک صفحه نمایش Full HD 120 هرتز با پوشش 100٪ sRGB یکی را انتخاب کنید.

ایسوس اکنون تبلتی دارد که به عنوان یک ماشین بازی نیز عمل می کند - ROG Flow Z13 photo 1

ایسوس


بنابراین می توانید از آن به عنوان یک تبلت قابل حمل راحت استفاده کنید، سپس آن را با eGPU متصل کنید و با یک مانیتور خارجی و تجهیزات جانبی کامل بازی از شکوه کامل بازی لذت ببرید. بهترین از همه دنیا در یک بسته کوچک.



منبع: https://www.pocket-lint.com/laptops/news/asus/159357-asus-now-has-a-tablet-that-doubles-as-a-gaming-machine-asus-rog-flow-z13/

ایسوس ادعا می کند که قدرتمندترین تبلت بازی جهان را ساخته است که می تواند به یک ماشین بازی تمام عیار تبدیل شود.


همراه با یک صفحه کلید ارائه می شود تا بتوانید از آن به عنوان لپ تاپ استفاده کنید، همچنین یک eGPU موبایل XG مانند Flow X13 وجود دارد، با این تفاوت که اکنون با یک پردازنده گرافیکی موبایل جدید AMD عرضه می شود.

این دستگاه دارای انتخابی از جدیدترین و عالی ترین پردازنده های اینتل، رم 16 گیگابایتی 5200 مگاهرتز DDR5، درایو PCIe Gen 4 NVMe با محفظه ای با دسترسی آسان (برای ارتقاءهای آینده) و کارت گرافیک چشمگیر Nvidia RTX است.

به سبک واقعی ROG، جمع و جور و سبک با ضخامت 1.1 کیلوگرم و 12 میلی‌متر، ساخته شده از یک شاسی آسیاب شده CNC است که برخی از مشخصات قابل توجه یک تبلت را در خود جای داده است.

از نظر طراحی، ROG Flow Z13 از چند جهت متفاوت جذاب است. دارای یک پنل پشتی شفاف است که به شما نمایی از مادربرد را می دهد که با نور RGB تکمیل شده است. در قسمت عقب نیز یک پایه پایه با برد 170 درجه تعبیه شده است. با این حال، صاف نخواهد بود، زیرا طراحی به گونه ای ساخته شده است که از مسدود کردن جریان هوا و خفگی قسمت های داخلی جلوگیری می کند.

Asus ROG Flow Z13، همانطور که شناخته شده است، نوعی از Flow X13 است، اما به جای یک لپ تاپ بازی کوچک قابل حمل، Z13 تبلتی توانا است.

ویدیوی روز جیبی

Asus ROG Flow Z13 نسخه ای از Flow X13 است، اما به جای یک لپ تاپ کوچک قابل حمل، Z13 تبلتی توانمند است.