ایسوس دو گوشی ROG Phone 7 و ROG Phone 7 Ultimate را معرفی کرد

یک نمونه طراحی جدید محفظه بخار چرخه سریع است که راندمان اتلاف گرما را تا 168 درصد افزایش می دهد و به سری ROG Phone 7 اجازه می دهد بازی ها را با حداکثر ظرفیت خود برای مدت زمان طولانی تری اجرا کنند. این گوشی از این مکانیسم خنک کننده در طول جلسات بازی منظم و یک ترکیب حرارتی در یک طرف CPU در جلسات کوتاه تر برای کاهش گاز استفاده می کند.

با این حال، برای بازی های طولانی مدت، خنک کننده AeroActive 7 وجود دارد. این وسیله جانبی برای سری ROG Phone 7 است که به خنک کردن فعال تلفن با استفاده از هوش مصنوعی (هوش مصنوعی) کمک می کند. به پشت متصل می شود و دارای یک فن است که دقیقاً روی ماژول CPU قرار می گیرد. در مقایسه با نسخه قبلی، این فن اکنون دارای پره های بیشتری و خنک کننده ترموالکتریک Peltier داخلی است که به ادعای ایسوس به خنک کردن جلو و پشت دستگاه کمک می کند.

نرم افزار و سخت افزار مخصوص بازی

علاوه بر داشتن جدیدترین سخت افزار، سری ROG Phone 7 دارای مزایای اضافی نیز می باشد که بازی را به تجربه ای دلپذیرتر تبدیل می کند. این شامل پشتیبانی از FastConnect 7800 کوالکام است که امکان کانال‌های 320 مگاهرتز و عملکرد Multi-Link یا به عبارت دیگر اتصال بسیار پایدارتر در حین بازی‌های آنلاین را فراهم می‌کند. ردیابی پرتوهای شتاب‌دار در بازی‌هایی که از آن پشتیبانی می‌کنند، تصویر را بسیار واقعی‌تر و غوطه‌ورتر می‌کند.

ایسوس یک صفحه نمایش AMOLED سامسونگ با فرکانس 165 هرتز با نرخ نمونه برداری لمسی 720 هرتز اضافه کرده است. این شرکت همچنین ادعا می کند که این پنل دارای دقت رنگی باورنکردنی است تا همه چیز را به بهترین نحو ممکن کند. علاوه بر این، اوج روشنایی اکنون به 1500 نیت افزایش یافته است، بنابراین بازی در شرایط روشن تر آسان تر است. اما بیایید صادق باشیم، گیمرها چقدر خود را در شرایط روشن می بینند؟ در حالی که در جاده در صندلی عقب ماشین شاید؟

به تازگی آخرین گوشی های بازی پرچمدار خود را در جریان رویداد راه اندازی مجازی برای کسانی که جرات دارند معرفی کرد – Asus ROG Phone 7 و Asus ROG Phone 7 Ultimate. هر دو گوشی با ظاهری کمی متفاوت از مدل های قبلی و اجزای کاملاً جدید خود ارائه می شوند. از راه‌حل‌های جدید اتلاف گرما تا غوطه‌وری بهتر به لطف بلندگوهای با کیفیت بالاتر، بیایید بررسی کنیم که دقیقاً چه چیز جدیدی در این دو جانور بازی موبایل وجود دارد!

کارایی

اگر تنها پیشرفت‌ها چیپست جدید، رم و فضای ذخیره‌سازی بود، سری Rog Phone 7 تفاوت چندانی با سایر گوشی‌های رده بالای اندرویدی نداشت. خوشبختانه، چیزهای بیشتری برای این تلفن های بازی وجود دارد.

بلندگوها نیز بهبود یافته اند تا 50 درصد صدای موثرتری نسبت به قبل تولید کنند. با این حال، تغییر دهنده واقعی بازی در اینجا، ایسوس ادعا می کند که در لوازم جانبی خنک کننده AeroActive 7 قرار دارد، که صدای باس را تا 77٪ افزایش می دهد تا صدای 2.1 را در بازی ها یا فیلم ها هنگام اتصال ایجاد کند.

قیمت و در دسترس بودن سری ROG Phone 7 ایسوس

مشخصات پایه

بازی همان چیزی است که سری ROG Phone 7 در مورد آن است، و مجموعه ای از پیشرفت ها وجود دارد که ایسوس در این نسل جدید گنجانده است تا حتی از سری ROG Phone 6 توانایی بیشتری داشته باشد. واضح ترین ارتقا، البته اسنپدراگون 8 نسل 2 جدید با فرکانس 3.2 گیگاهرتز است که 15 درصد سریعتر و 15 درصد انرژی کمتری نسبت به نسل قبلی دارد. چیپست پرچمدار کاملاً با 16 گیگابایت رم 8533 مگابیت بر ثانیه LPDDR5X جفت شده است. 512 گیگابایت حافظه UFS 4.0 که دو برابر سریعتر از UFS 3.0 است. اگر نمی توانید geek را بخوانید، این بدان معناست که سری ROG Phone 7 جدیدترین و بهترین ها را دارد.

بهره وری قدرت

سری ASUS ROG Phone 7 از 13 آوریل در اروپا و تایوان برای پیش‌فروش در دسترس خواهد بود. این شرکت هنوز هیچ اطلاعاتی در مورد اینکه آیا این گوشی ها وارد بازارهای دیگر می شوند یا خیر، ارائه نکرده است. با این حال، اگر مجبور بودیم حدس بزنیم، هر دوی جدیدترین تلفن‌های ROG باید در آینده بی‌صدا به ایالات متحده بیایند، درست مانند مدل‌های قبلی.



منبع: https://www.phonearena.com/news/asus-announces-rog-phone-7-ultimate_id146889