جمهوری گیمر ایسوس باریک ترین لپ تاپ گیمینگ جهان را معرفی کرد


برند گیمینگ ایسوس، Republic of Gamers، امروز جدیدترین لپ تاپ گیمینگ خود را با Zephyrus S (GX531) معرفی کرد. جدیدترین قهرمان


برند گیمینگ ایسوس، Republic of Gamers، امروز جدیدترین لپ تاپ گیمینگ خود را با Zephyrus S (GX531) معرفی کرد. گفته می‌شود که این دستگاه جدید باریک‌ترین لپ‌تاپ گیمینگ موجود در بازار است که عنوان حاکم را از Razer’s Blade 15 گرفته است.


Zephyrus S جدید با ضخامت 14.95 میلی‌متر، با شاسی 14.2 اینچی، تنها 2.1 کیلوگرم وزن دارد و ضربه‌های جدی زیر کاپوت دارد.

ویدیوی روز جیبی

برای استایل اولترابوک فریب نخورید، این همچنین به عنوان یک ماشین بازی با کیفیت در نظر گرفته شده است. از ایسوس ROG انتظار کمتری ندارید؟

Asus ROG Zephyrus S GX531 دارای مشخصات نسبتاً چشمگیر است:

  • سی پی یو اینتل Core i7-8750H
  • حافظه 16 گیگابایتی DDR4 2666 مگاهرتز
  • گزینه های ذخیره سازی NVMe
  • NVIDIA GeForce GTX 1060 Max-P 6GB GPU/NVIDIA GeForce GTX 1070 Max-Q GPU
  • پنل IPS 15.6 اینچی 1080p با نرخ رفرش 144 هرتز و زمان پاسخگویی 3 میلی‌ثانیه
  • Wi-Fi 802.11ac Wave 2 با دو آنتن

این لپ تاپ جدید مطمئناً دستگاه بازی معمولی شما نیست. در حالی که استایل تا انتها شماره گیری می شود، استعداد معمولی کاهش یافته است. ایسوس می‌گوید که ایده داشتن یک لپ‌تاپ پریمیوم است که گیمرها می‌توانند با خود ببرند تا در زندگی روزمره خود از آن استفاده کنند.

این دستگاه با استایل ظریف در دفتر یا قطار ظاهری نامرتب ندارد و کاملاً قادر به مدیریت صفحات گسترده و اسناد و همچنین یک جلسه بازی خوب است.

طراحی پریمیوم نام بازی در اینجا است. این Zephyrus S جدید دقیقاً با استفاده از فرآیند فرز CNC ساخته شده است که به تنهایی 72 دقیقه طول می کشد. سپس خود دستگاه از طریق آزمایش دوام درجه نظامی پرتاب می شود تا اطمینان حاصل شود که می تواند در برابر فرسودگی روزمره مقاومت کند.

روکش آلومینیومی برس خورده، هایلایت های مسی، بافت ظریف و یک ظاهر طراحی متمایز نتیجه آن است. همراه با نورپردازی RGB سازگار با Aura Sync و یک چیدمان بد بو، Zephyrus S GX531 مطمئناً برای چشم آسان است.

این دستگاه جدید دارای تعدادی ویژگی طراحی جالب نیز می باشد. یکی از این سیستم‌ها، سیستم آئرودینامیک فعال، یک سیستم تهویه هوای هوشمند است که هنگام باز شدن صفحه نمایش، باز می‌شود. امکان خروج هوای گرم از دستگاه به کارآمدترین روش ممکن در حالی که طراحی نازک آن در صورت عدم استفاده دست نخورده باقی می ماند.

فن‌های بهبودیافته، لوله‌کشی گرما بهبود یافته و موارد بیشتر تضمین می‌کنند که خنک‌کننده به اندازه کافی کارآمد است تا از عملکرد سطح بالا و بدون ایراد پشتیبانی کند.

ایسوس به ما گفت که این تیم وظیفه ساخت هر بخش از این دستگاه جدید را تا حد امکان کارآمد با هدف ایجاد نازک ترین لپ تاپ گیمینگ موجود در بازار تعیین کرده است.

این توجه به جزئیات به معنای بهبود هر بخش از دستگاه است، به همین دلیل است که شاسی به جای فشرده شدن از یک صفحه آلومینیومی با CNC آسیاب می شود. همچنین فن های خنک کننده از پلیمر کریستال مایع جدید با 83 تیغه هر کدام برای بهبود جریان هوا نسبت به مدل قبلی ساخته شده اند.

Asus ROG Zephyrus S GX531 مطمئناً باید چیزی خاص باشد.

خرید این لپ تاپ از اواسط اکتبر در بریتانیا از آدرس های box.co.uk، scan.co.uk، amazon.co.uk و buyitdirect.co.uk در دسترس خواهد بود. MSRP آن 1999.99 پوند خواهد بود.



منبع: https://www.pocket-lint.com/laptops/news/asus/145400-asus-republic-of-gamers-announces-the-worlds-thinnest-gaming-laptop/